Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Synnytyksen jälkeen viikko sairaalassa - mikä voi olla äidillä?

Vierailija
08.08.2020 |

Jos äiti joutuu oleen viikon sairaalassa synnytyksen jälkeen, niin mitä siellä on voinut tapahtua tai mennä pieleen?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin vauvalta löydetyn sydänvian vuoksi juuri se viikko. Mutta kyllä lähtiessä kysyttiin, Jaksatko varmasti itse...koska oma vointikaan ollut hyvä.

Vierailija
22/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1970-luvulla viikko oli minimi, mitä äitejä pidettiin sairaalassa synnytyksen jälkeen. Siihen aikaan vauvat olivat omalla osastollaan, ja heidät vietiin äidin luokse vain imetettäviksi. Kaikki muu vauvanhoito piti opetella vasta kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen keskittymään omiin asioihin ja antaa muiden elää omassa rauhassa. Ehkei sulle kerro jos oot tommone tyypillinen juorukello. Monesti se tuppaa vaa menee niin et karma kolahtaa aika nopsaa tommosille utelijoille juorukelloille!

Vierailija
24/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt mikään pieleen. Täysin normaali synnytys. Toisessa tilanteessa oltaisiin päästy viimeistään seuraavana päivänä kotiin. Vaan ei päästy, kun vauvalla oli sydämessä sivuääntä. 

Vierailija
25/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1970-luvulla viikko oli minimi, mitä äitejä pidettiin sairaalassa synnytyksen jälkeen. Siihen aikaan vauvat olivat omalla osastollaan, ja heidät vietiin äidin luokse vain imetettäviksi. Kaikki muu vauvanhoito piti opetella vasta kotona.

Surullista :( tiedän vielä -86 syntyneitäkin, joita on huudatettu vauvalassa

Vierailija
26/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaat ihmiset ovat kuvottavia.

Vierailija
27/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin monta viikkoa. Olin kuolla verenvuotoon hätäsektiossa. Kohtu repesi kolmesta kohtaa, yksi repeämistä tulehtui pahasti ja minut leikattiin uudelleen. Viimein pääsin kotiin mutta olin pitkään täysin autettava.

Vierailija
28/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luksusta on aina ollut boomereilla.

Vierailija
29/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehtiin suunniteltu sektio ja siihen aikaan oli normaalia olla sen jälkeen sairaalassa 6 vrk. Minä olin vielä yhden ylimääräisen päivän, jotta mies ehti siivota kotona. Ensi viikolla tulee 24v.

Vierailija
30/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kuulu sulle!

Vierailija
31/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin minäkin vuonna -96 viikon Naistenklinikalla ja olisi pidetty pidempäänkin, mutta halusin kotiin. Ei synnytyksessä, eikä vauvassa mitään ongelmaa/vikaa ollut, mutta tuolloin oli ihan normaalia olla "tarkkailussa" noin kauan. Moni muukin juuri synnyttänyt oli siellä yhtä pitkään ja kaikilla normaalit synnytykset. 

Olin 24v. tuolloin.

Vierailija
32/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaako k-vitamiinipistos verensokeriongelmia? Mitä jos vaivalla kuuluukin olla ohut veri?

Mitä jos keltaisuus johtuukin k-vitamiinista?