Mikä Islalle toiseksi nimeksi?
Pikku prinsessastamme tulee Isla. <3 mutta toinen nimi uupuu. Apuja? Tykkäämme sellaisista kevyistä nimistä kuten Adele ja Isabella..
Kommentit (31)
En lukenut muita ehdotuksia, mutta kun näin otsikon, mieleeni tuli nimi Jenniina. Mistähän lie päähän putkahti, mutta Isla Jenniina olisi aika kaunis yhdistelmä.
Mulle tuli heti mieleen Isla Eleonora. Sopii hyvin yhteen ja molemmat kauniita nimiä :).
[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 13:17"]
Pikku prinsessastamme tulee Isla. <3 mutta toinen nimi uupuu. Apuja? Tykkäämme sellaisista kevyistä nimistä kuten Adele ja Isabella..
[/quote]
Isla on lyhenne sanasta Itä-Suomen aluelaboratorio. Miksi haluatte antaa lapselle nimen Itä-Suomen aluelaboratorion mukaan?
Ja jos toista nimeä kysytään, niin antakaa sille nimeksi: Ihminen jolla on apinan pää!
no ei vaineskaan...
Minun ehdotukseni on, että laittakaa sille toiseksi nimeksi Jammu.
Islan perään sopii miltei mikä tahansa kolmitavuinen nimi. Eli valkatkaa mieluisin ja laittakaa se =)
Toiseksi nimeksi valitsisin jonkin suomalaisen nimen, Isla on niin kansainvälinen. Etenkin jos sukunimi on suomalainen.
Ihan mikä vaan teitä miellyttää, siihen sopii melkein mikä vaan.
Isla Sofia
Isla Amanda
Isla Emilia
Isla Marika
Isla Minea
Isla Elmiina
..
Amalia, Emilia, Elise, Sonia, Sofie, Cecilia, Melissa, Melina, Ivanka, Odessa, Maxima, Serafin, Olivia, Linnea, Minnea, Veronika, Kristina, Karenina, Juliana, Helmiina, Lumia, Vilhelmina, Katariina, Kaarina, Elviira, Evelina, Lianna, Loreen, Esmeralda.
Isla Fiona
Isla Adalmiina
Isla Amelia
Isla Josefiina
Isla Lilian
Isla Melinda
Isla Elisabet
Isla Aurelia
Isla Mirella
Yhdistä nuo mainitsemasi: Adabella. Itse kyllä pidän enemmän suomalaisista nimistä...
Emilia tuli ekana mieleen... Jemina vois olla kans hyvä. Jokin pehmee joo, m-kirjaimia ehkä, mutta ehdottomasti suomalainen!
Isla Ileana