Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävälläni ollut kamala ex

Vierailija
08.08.2020 |

Hänen itseluottamuksensa on aika alhaalla. Yritän tukea häntä. Olen kuulemma niin erilainen kuin tämä edellinen narsisti.

Onko muilla kokemusta? Pääseekö näistä huonoista parisuhteista jaloilleen?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tavannut hänet, vai perustatko tietosi vain puolisosi puheisiin?

Vierailija
2/26 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin eksäni esitti uusille naisystävilleen että minä olin kamala narsisti, kun halusi sääliä ja huomiota. Oikeasti hän oli se narsisti ja väkivaltainen hullu, mutta näin se sairas mieli toimii. Miehesi eksällä voi olla ihan erilainen tarina. Pidä varasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin eksäni esitti uusille naisystävilleen että minä olin kamala narsisti, kun halusi sääliä ja huomiota. Oikeasti hän oli se narsisti ja väkivaltainen hullu, mutta näin se sairas mieli toimii. Miehesi eksällä voi olla ihan erilainen tarina. Pidä varasi.

Tämä

Vierailija
4/26 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee kyllä, palvelet häntä kaikilla mahdollisilla tavoilla ja annat seksiä aina kun hän tahtoo.

Muista että hän on nyt elämäsi keskipiste.

Jumppaat itsesi tiukaksi, ja noudatat ulkonäössä ja käytöksrssäsi kaikkia hänen toiveitaan. Mikäli käyt työssä annat palkkasi miehesi tilille.

Kyllä hän ajan kanssa toipuu.

Vierailija
5/26 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne exät on kuulemma narsistisia paskoja

Vierailija
6/26 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kertonut asioita mitä nainen on hänelle sanonut. Todella törkeä ollut.

En oikein usko että tässä kyse sympatian hakemisesta. Mies käyttäytyi suhteen alussa jotenkin epävarmasti ja nyt myöhemmin on alkanut selvitä syy tälle käytökselle.

Ap

Vierailija
7/26 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tulit vauvalle vonkumaan? Selvittäkää asiat yhdessä

Vierailija
8/26 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan miehen ex on hullu narsisti joka on pilannut miehen elämän.

Sinä voit nyt raikkaudellasi eheyttää ja parantaa miehen.

Vierailija
9/26 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exien haukkumisen pitäisi kyllä aina soittaa hälytyskelloja. Maailmassa on aika paljon enemmän "hulluja narsistiexiä" kuin oikeita hulluja narsistiexiä.

Vierailija
10/26 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä SINÄ olet pelastava enkeli joka parantaa hänet

Vierailija
11/26 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, kannattaa muistaa, että kuulet siinä vain hänen tarinansa tietämättä mitään tästä toisesta osapuolesta.... 🤔

Vierailija
12/26 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän haukkuminen on kyllä todellinen turn off. Tapailin mukavaa miestä joka mollasi entistä vaimoaan, jotenkin todella epämiehekästä.

Vierailija
13/26 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös olla, että mies itse ollut tuollainen. Valitettavasti tämä ihmistyyppi myös aina löytää 'uhrikseen' sellaisen joka uskoo häntä...he aistivat tälläisen luottavaisuuden.

Vierailija
14/26 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän haukkuminen on aina varoitusmerkki jostain!!! Ole tarkkana ja varuillasi, ap.

Vierailija
15/26 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän sopisi niin hyvin se kuva kahdesta miehestä jotka seisoo tuolien päällä hirttosilmukka kaulassa. Toinen yrittää auttaa tätä toista tuolin päällä olevaa leikkaamalla poikki tämän köyden, samaan aikaan kun toinen katsoo vain hyvää saumaa potkaistakseen tuolin sen toisen alta heti kun tämä on leikannut hänen hirttosilmukkansa poikki. Mieti ketä autat, se voit olla sinä, kuka on oikeasti pulassa.

Vierailija
16/26 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävälläsi on huono tuuri. Myös hänen seuraava exänsä on kamala.

Vierailija
17/26 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne kaikki exät ovat. Mies on vain uhri.

Vierailija
18/26 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni veli on samanlainen uhriutuja. On mm. Pettänyt ja tehnyt ”lehtolapsen” jonka salasi koko suvulta 3v. Potkinut exäänsä mahaan ja alistanut järkyttävillä tavoilla. Uusille (alati vaihtuville) naisystäville kuitenkin uhriutuu ressukkana, jota ex-vaimo kiusaa tahallaan. Nämä naiset sitten illanvietoissa haukkuvat tämän tyypin ex-vaimoa sairaaksi ja keksivät ilkeitä haukkumanimiä. Eivät millään usko, jos heille toteaa asioilla olevan aina kaksi puolta. Pian tultuaan jätetyksi ja otettuaan miehelle lainaa omiin nimiinsä, tulevat minulle itkemään ja kyselemään miten heille saattoi käydä näin.

Vierailija
19/26 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exänkin exät oli kaikki kauheita naisia joita haukkui ja mollasi, kuulemma pettäneetkin urakalla. Mä olin pelastava enkeli, aivan täydellinen ja niin erilaista kun kaikki muut.

Noh parin vuoden kohdalla suhdetta olin kaamee narsistiakka, sain vainoharhaista mustasukkailua osakseni ja olin alistettu sekä henkisesti että fyysisesti.

Varmaan turha sanoa, että mies petti itse selän takana minkä kerkesi ja oli väkivaltainen.

Tiedän, että on musta seuraavalleen puhunut aivan samoin.

Mutta eihän sitä opi, muutakuin omasta kokemuksesta, voi sua poloista.

Vierailija
20/26 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt, että jos mies puhuu eksästään pelkästään negatiivisesti, ei tiedä hyvää. Uskovat usein vian olevan aina toisessa... Ei minunkaan eksäni ehkä mukavin ollut kun petti ja jätti, mutta pystyn puhumaan hänestä neutraalisti. Kappas vaan hän oli sitä mieltä, että hänen eksänsä oli mustasukkainen hullu... Parempi aina luoda oma näkemys toisesta ihmisestä ennen kuin uskoo vain muiden sanoja.