Pitääkö miehen olla lihaksikas tai lihava nykyään?
Olen alkanut ihmettelemään tätä.
Ellei mies ole pitkä ja lihaksikas, pitkä ja roteva tai pitkä ja harteikas...on hän normaalipainoisena naisten silmissä laiha/hintelä.
Minäkin olen saanut kuulla olevani laiha, vaikka BMI on selvästi lähempänä ylipainon kuin alipainon rajaa ja mahaakin on selvästi. Kun treenasin säännöllisesti, minulla oli sellainen entisajan työmiehen kroppa, jota naiset pitivät myös laihana. Hoikkuutta on siis ihmetelty, ja jopa oltu huolissaan syönkö riittävästi (huolissaan olijat kyllä varmasti söivät riittävästi...).
Niinkö se menee että kun naiset ovat isompia (ylipainoisia), halutaan vielä isompia miehiä jotta tunnettaisiin että tässähän ollaan pikkuisia ja siroja? Tuollainen ajatus tuntuu ihan hullulta itsepetokselta!? Eihän se mies muuta naista toisenlaiseksi, eivätkä ihmiset muutenkaan vertaa naista mieheen ihan kuin nainen olisi miehen vartalon uloke tms.
Osaako kukaan vastata?
Kommentit (39)
Kyllä.
Ja lihaksikkuudella ei oikeasti tarkoiteta lihaksikkuutta, vaan sitä että mies on iso. Joko luontaisesti tai salipumpattuna, ihan riippuen siitä kummasta nainen tykkää.
Jos ei ole iso niin on laiha, vaikka olisi futarikroppa lihaksikkuuden osalta.
Naiset pitää luonnostaan (=biologia) lihaksikkaista miehistä
mies52v
Minulle mieluiten hoikka ja kapea mies. En välitä leveistä hartioista enkä lihaksista. Läski taas on pelkästään ällöttävää, itsellä ja toisella.
https://images.medicaldaily.com/sites/medicaldaily.com/files/styles/ful…
kv. tutkimuksesta jossa ideaali miesvartalo.
Tuostahan näkee. Kaikissa kulttuureissa ihanne on iso, harteikas, leveä rintakehä.
Useimmissa länsimaissa (pl. USA) sen lisäksi massaa läskin muodossa reippaasti. Aasiassa ja muualla suositaan matalampaa rasvaprosenttia, muuten ihanne sama.
En pysynyt perässä mihin ap haluaa vastauksen niin vastaan otsikkoon.
Ei kumpikaan.
Naisen ja miehen ero on iso. Mies tunnistaa ja tietää mikä naisessa viehättää. Nainen taas ei tiedä eikä myönnä kiinnostuvansa lihaksista, ei vallasta, ei rahasta, ei pahiksista.
Mutta jos sinulla on jotain noista ominaisuuksista tai monta samalla kertaa niin saat naisia. Simple as that.
Vierailija kirjoitti:
Tuostahan näkee. Kaikissa kulttuureissa ihanne on iso, harteikas, leveä rintakehä.
Useimmissa länsimaissa (pl. USA) sen lisäksi massaa läskin muodossa reippaasti. Aasiassa ja muualla suositaan matalampaa rasvaprosenttia, muuten ihanne sama.
Nuo on kyllä kaikki liian "isoja" miehiä mun makuun. Ehkä toi Portugali olisi lähimpänä totuutta. Hoikka mutta aavistus lihaksia, eli sellainen mikä kehittyy monelle miehelle ihan normaalilla fyysisellä aktiivisuudella, on monen naisen ihanne.
Laiha ei ole välttämättä hintelä. Laihuus ei ole huono juttu automaattisesti, bodareista en tykkää.
Minulla ei ainakaan ole ajatusta että pitäisi tuntea itsensä pieneksi ja siroksi, se onkin pitkänä ja harteikkaana mahdotonta.
Ei sille vaan mitään voi että mies saisi olla minua isompi. Aina niin ei kyllä ole ollut suhteissani.
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Afrikkalaiset tykkäävät pienistä mustista kääpiöistä?
Kreikkalainen kauneusihanne miehen vartalossa tarkoittaa sitä että mies levenee alhaalta ylös siinä missä naisella on leveämpi lantio mikä viittaaa hedelmällisyyteeen.
Vierailija kirjoitti:
Kreikkalainen kauneusihanne miehen vartalossa tarkoittaa sitä että mies levenee alhaalta ylös siinä missä naisella on leveämpi lantio mikä viittaaa hedelmällisyyteeen.
Esiim selkä lihakset ovat miehen siivet ikäänkuin.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ja miehen ero on iso. Mies tunnistaa ja tietää mikä naisessa viehättää. Nainen taas ei tiedä eikä myönnä kiinnostuvansa lihaksista, ei vallasta, ei rahasta, ei pahiksista.
Mutta jos sinulla on jotain noista ominaisuuksista tai monta samalla kertaa niin saat naisia. Simple as that.
Saan naisia mihin?
Pitää olla luonnollisesti lihaksikas. Epärealistista, mutta niin se vaan on. Lihaksia ei saa harjoitella, vaan niiden täytyy vain olla pitkässä varressa.
Sellanen Olavi uusivirta-mallinen on mun mieleen. N54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan naisia mihin?
Varmaan tarkoitti seksiä. saa upottaa torahampaansa naisen takamukseen
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Ensin yksikössä ja sitten monikossa. Totta, voi saada (joitakin) naisia. Ei silti välttämättä saa KAIKKIA naisia. Eli ensimmäinen nainen ei valehtele, kuten väität. Hän ei kuulu näihin naisiin, joita esimerkkisi ominaisuuksilla saa.
Minunkin ylipainoiset kaverinaiseni ovat kaikki parisuhteissa. Läskikö siis miehiä sinusta viehättää?
En tiedä muista naisista, mutta pitkä, harteikas ja laiha mies on kuuma. Ei mahaa. Pömppikset menee eteenpäin. En ole itekään enää pömppis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo on kyllä kaikki liian "isoja" miehiä mun makuun. Ehkä toi Portugali olisi lähimpänä totuutta. Hoikka mutta aavistus lihaksia, eli sellainen mikä kehittyy monelle miehelle ihan normaalilla fyysisellä aktiivisuudella, on monen naisen ihanne.
Minä en pysty näkemään onko Portugali-miehellä lihaksia vai ei, koska ne ovat rasvakerroksen peitossa.
Kun rasvaprosentti on noin korkea, "normaali fyysinen aktiivisuus" ei vaikuta ulkonäköön millään tavalla, ellei mies sitten laihdu.
Kyllä meitä hoikista ei niin lihaksikkaista miehistä pitäviä naisia on. Ei tarvitse kerryttää massaa.
Mieluusti molempia, eli lihaksia ja pieni iskäbody samassa paketissa.