Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin joku on viimeksi viheltänyt peräänne?

Vierailija
08.08.2020 |

Tuli mieleen tällainen kysymys, koska olin liikennevaloissa menossa kauppaan päällä tiukka kesämekko ja hiukset auki ja muutenkin laittautuneena. Valoihin pysähtyi avoauto ja sieltä pari 18-vuotiaan näköistä poikaa vihelsi perään, kun ajoivat ohi. Eipä ole aikoihin tällaista ihmettä tapahtunut. :D N31

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen asunut aika sosiaalisesti aktiivisilla alueilla, niin sanoaksein ja mulle on pari kertaa osotettu huomiota. Se vislaaminen voi olla kans melko kova äänistä taikka joskus et on autosta töötätty. Se oli vähän törkeetä, mut siitä tuli vähän kehuttu olo et emmä kokonaan pois sulkis. Jotenkin välillä tuntuu hölmöltä et on ylpee tällasest mut en mä sille mitään voi et jotenkin tuntuu hyvältä kun vieras tai tuntematon huomioi jotenkin. 

Sellasta herrasmiesmäisyyttä yleensä on vähän ikävä, et vaikka julkisella paikalla vois tutustua taikka huomioida toista. Ne ns. iskemisetkin mitä mulla on ollu vaik kaupast tms. niin on melkein aina lähteny multa, vaik on siinä ehkä ollu ensin sellasta silmäpelii taikk muunlaista toisen hyväksynnän hakemista.

Kerran mä muistan et kun töötättiin ja mä vähän säikähdin eka et mitä ihmettä toi oli, mut sitten kun oppi tunteen ne pojat niin tuli kyl ihan mielettömii seikkailuit. Meillä oli tapana tavata kirjastossa, mikä oli aika tuhmaa, mut se jotenkin sopi siihen juttuun et oli aluks tutustuttu sillai ekstempore. 

Vierailija
2/45 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten, päällä oli shortsit ja t-paita. Olen nyt 39.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä

Vierailija
4/45 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus v. 1997 tai 1998. Se oli samalla myös ainoa kerta. :D

N40

Vierailija
5/45 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuussa. Yleensä kevät on pahinta aikaa, miehet jotenkin villiintyvät siitä kun näkevät paljaita sääriä talven jälkeen. Kesään mennessä kerkeävät sopeutua.

N41

Vierailija
6/45 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika useinkin tuota käy...keskiviikkona viimeksi. N35.

Vierailija
7/45 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitisen vuotta sitten. Asialla 10-12v poika, joka kikatuksesta päätellen oli lyönyt lähistöllä seisseen kaverin kanssa jonkinlaisen "et uskalla"-vedon. N36 

Vierailija
8/45 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä olette ne viheltelijät tänne äänestäneet.

Vierailija
9/45 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2008, että on siitä jokunen vuosi vierähtänyt.

Vierailija
10/45 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun yleensä farkkuihin ja t paitaan, en vedä puoleeni sellaista huomiota, onneksi.

Mutta vuosia sitten laivalla miesporukka vihelsi, päälläni oli punainen mekko ja olin poikaystäväni kanssa. Nämä käskivät lemppaamaan miehen ja liittymään seuraan. Aika röyhkeää.

Vierailija
11/45 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole äänestänyt noita ostarin supisuomalaisia juoppoja tänne. Ovat olleet siellä ostarilla jo varmasti ennen kuin olin edes äänestysikäinen.

Vierailija
12/45 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 12 vuotiaana.. Sen jälkeen ei ole mitään kiinnostusta tullut miesten puolelta.

Vierailija
13/45 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä noita kantasuomalaisia miehiä tänne oikein äänestetään? Oon tainnut missata ne vaalit.

Vierailija
14/45 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan vihelletty.

N48

Vierailija
15/45 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2005. Tosin mummo jo valisti, että h**rille ja koirille vihelletään, joten en ole mitään menettänyt.

Vierailija
16/45 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan.

m66

Vierailija
17/45 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. En ole kedon kaunein kukkanen.

Vierailija
18/45 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, siitä on onneksi aikaa. Se on jotenkin halventavaa.

Vierailija
19/45 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella 90-luvun alussa. Se oli kiusaamista, olin melko tyttömäinen poika. 

Vierailija
20/45 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä ole minunkaan kohdalle osunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä