miehen käytös
Mies lähti reissulle ja lupasi soittaa kun pääsee perille. Lupasi myös lähettää kuvia matkalta. Mites kävikään? Ei ole kuulunut yhtään mitään.
Mies on ihan ok työssä, mutta nuoruuden hölmöilyjen takia iso osa palkkaa menee suoraan ulosottoon. Hän ei huomioi minua ikinä millään erityisillä jutuilla,. sanoo ettei ole "varaa". Lähtee kuitenkin nyt parin viikon reissuun kaverinsa kanssa, pelkät lennot 800€. Lupasi lähteä kanssani reissuun jo vuosi sitten=> ei ole tapahtunut.
Arkielämässä sujuu ihan ok, siivoaa ja laittaa ruokaa, osallistuu kyllä vuokranmaksuun ja ruokakustannuksiin sekä bensoihin.
Mies väittää kyllä rakastavansa, mutta ihan suoraan sanottuna välillä kyseenalaistan noita hänen sanomisia. Jos toisesta välittää, miksei siihen ole yhteyksissä silloin kun se ei ole siellä reissussa tms muualla mukana. Onko kyse vaan persoonasta vai onko kyse siitä, etten ole tärkeä?
Pidän mieheä erittäin tärkeänä, mutta byritän kylmettää tunteitani, sillä tunnen että hän ei ole kanssani yhtä tosissaan mitä minä olen. En itsekään viitsi häneen olla yhteydessä, mistäs sen tietää mitä hänell'ä on reissussa menossa, etten häiritse. Joskus mies on kyllä soittanut, mutta yleensä niin humalassa ettei saa sanaa suustaan tai ainakaan minä en häntä siinä tilassa ymmärrä.
Itse haluaisin jo tässä iässä alaka sitoutua (kihlat, lapsi) mutta mies on ilmaissut sitten ilmoittavansa kun ja jos alkaa kiinnostaa. Tiedän, että miehen edellinen suhde oli muutaman vuoden ja hänen mukaansa se ei merkinnyt mitään= suhde ei hänen mielestään ollut vakava, vaikka olivat olleet 3 vuotta saman katon alla.
En vaan halua huomata viiden vuoden päästä kuluttaneeni aikaa aivan väärään mieheen. Enkö merkitse hänelle mitään vai vaadinko liikaa?
Kommentit (6)
Sanoisi, ettei se siitä ainakaan paremmaksi muutu. Kieltämättä minäkin loukkaantuisin, jos mies ei muistasi minua ollenkaan reissussansa. Millekkähän entinen suhde perustui, jos ei ollut vakava. Oliko se tapa? Onko miehesi sellainen, joka tarvitsee aina jonkun rinnalleen. Mutta toisalta ihan hyvältä mieheltä kuulostaa.
Mun mies ei muistanut alkusuhteessa, kun oli reissussa. Kerroin sitten, että se tuntui ikävältä. Hän ei ollut vain ajatellut asiaa siltä kannalta, hänestä kun ollaan reissussa, niin ollaan reissussa eikä se kuitenkaan suinkaan tarkoita sitä, että toista ei muistaisi sielläkin.
Nykyään laittaa vähintään yhden viestin päivässä, ei vaadi häneltä paljoa ja mulle tulee hyvä mieli.
Sitoutua = kihlat, lapsi? Huoks. Ensin naimisiin, siinä sitä AIKUISEMPAA sitoutumista, kihloihinhan menee jo koululaisetkin, ja sitten parin vuoden päästä avioitumisesta se lapsi. Tämän ukon kanssa kannattaa harkita tarkkaan, mitä ilmeisimmin. Parempi ettei niitä lapsia ainakaan sitoutumisen takia hanki!
Sanat on pelkkää hälinää, teot todellisuudessa todistaa. Näin se on... Munkin mies väittää välittävsänsä aina silloin kun kyseenalaistan hänen tekemisiään mutta kappas vaan, yhteistä aikaa saa odottaa ja odottaa mutta kyllä kavereille vaan löytyy juoppo aikaa.... Ei siinä sitten mitään. Sanoin eilen suoraan etten jaksa enää hänen valheitaan kuunnella ja touhuja kattella, jos ei kiinnosta niin miksei oo voinut sanoa sitä sen sijaan että lupaisi aina asioita mitä ei pidä, me pojan kanssa lähdetään nyt.
Voi olla että et merkitse tai sitten mies vaan on tuon luonteinen.
Ei toista ihan hirveästi voi muuttaakaan, mutta omaa suhtautumista voi.
Keskustelu saattaisi tehdä terää.