Ex-poikaystävällä on kaunis aasialainen tyttöystävä
Tuli paha mieli. Koen itseni roskapussiksi, kun näin sen nykyisen kumppanin. :(
Kommentit (31)
Niih ja sen pimppikin varmaan tosi kireä ja karvat pehmeitä
Ajatteletko mielessäsi ex-poikkistasi tuon tytön päällä katse naulittuna hänen kauniisiin silmiinsä samalla kun rinnat keinahtelevat rytmikkäästi joka työnnöllä...?
Vierailija kirjoitti:
Niih ja sen pimppikin varmaan tosi kireä ja karvat pehmeitä
Sekä hyvä myös kokkaamaan, ja hymyilee siivotessa.
Zincc
Hyvä valinta !
Vierailija kirjoitti:
Ootko ikinä nähnyt miltä 40v aasialainen näyttää?
En.
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuotta ikäistään nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
20v nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Luuseri äijä, piti sit hakea akka
No ei todellakaan ole. :D Mistä sinä tuollaisya sait päähäsi? :D Suomea se aasialainen puhui. Voi luoja, mene provoamaan muualle. :D
Niin, olisiko kannattanut laihduttaa, kokata miehelle, siivota huusholli ja antaa vielä p*llua sen päälle, niin ei olisi tarvinnut hakea ulkomailta?
Aasialaiset naiset ovat parempia kuin suomalaiset. Eksäsi tuli järkiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Joo ne näyttää yleensä 20 vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Kauniilta 28-vuotiaalta.
japanilaiset ja korealaiset naiset ovat jumalia! täällä pitää tyytyä surkeisiin suomalaisiin pihtaajiin.
Vierailija kirjoitti:
japanilaiset ja korealaiset naiset ovat jumalia! täällä pitää tyytyä surkeisiin suomalaisiin pihtaajiin.
Ja lahnoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ne näyttää yleensä 20 vuotiaalta.
einyt ihan mut 25 aika lähellä. Aasialaisissa hauskaa että se ikä tulee kuin portaittain näkyviin. yhtäkkiä näyttää vanhemmalta ja sitten pysyy samannäköisenä 5 vuotta. Huomaa hyvin jopa omasta vaimosta, nyt 42 ja tosiaan näyttää 30 vuotiaalta jos eurooppalaisiin vertaa. (Ja siis samanikäisiä ollaan ja naimisissa yli 10 vuotta.)
Ota itse komea Afrikkalainen mies ja näytä niille että sinäkin pystyt parempaan!
Vierailija kirjoitti:
Ota itse komea Afrikkalainen mies ja näytä niille että sinäkin pystyt parempaan!
Eksäni on parempi kuin yksikään afrikkalainen. Vaikutat lapselliselta.
Mä olen iloinen exän puolesta, että vihdoin löysi meidän suhteen jälkeen Aasialaisen. Tutun mukaan heillä ei edes alkuun ollut yhteistä kieltä. Mikäs siinä. Me emme sopineet exän kanssa yhteen. Ei ollut mitään puhuttavaa ja monta muuta ongelmaa.