Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei tunnista veljeäni hänen passikuvastaan

Vierailija
08.08.2020 |

Ihmettelen miten poliisi on hyväksynyt tuollaisen kuvan. Veli on saanut aina kehuja raamikkaista kasvonpiirteistään ja suurista silmistään. Passikuvassa naama on kuin joku taikinapaakku, kaksi leukaa ja silmät pienet tihrut syvällä päässä :D Sitten kun matkustelun aika tulee, ei varmaan tule pääsemään tuolla kuvalla rajan yli.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se yleensä menee. Minäkään en tunnista äitiäni. Hoikka, kilttikasvoinen äitini näyttää kuvassa ilmapalloksi turvonneelta sarjamurhaajalta.

Vierailija
2/11 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista siskoani myöskään. Ihan outo psykopaatin katse ja leuka näyttää kulmikkaalta ja massiiviselta vaikka on oikeasti siro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tunnista itseäni ajokorttikuvasta, jostain syystä kuvaa ei tarvinnut uusia mopokortin jälkeen b-korttiin. Semmonen pikkunen lapsenpyöreä teini se siinä, tummilla rajauksilla ja piirretyillä kulmakarvoilla.

N.35

Vierailija
4/11 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakaan ei meinaa tunnistaa edes omat vanhempani uusimmasta kuvasta. Olen kuin joku Honey Boo Boon äiti tappajan katseella vaikka oikeasti en ole edes ylipainoinen.

Vierailija
5/11 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kuvaaja sanoi  "tukkaa voi sitten tuolla kammata" ,  olin käynyt kampaajalla. No tulos , olen luonnossa ei ruma mutta kuvassa näytän eräältä pahasti alkoholisoituneelta naislaulajalta , hänen viimeisinä elinvuosinaan. Että kiitti vaan. Kävin pankissa nostamassa isomman summan rahaa , virkailija pyysi henkkareita. Annoin ja alkoi jankutus että annoin väärän ihmisen henkkarit , onneksi oli mies mukana joka todisti.

Vierailija
6/11 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee nettihakemuksen, pystyykö poliisi sitä mitenkään tarkistamaan onko kuva kuinka hakijan näköinen?

Vierailija
7/11 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan kuin Iron Jay Leno?

Vierailija
8/11 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla on kanssa ihan hirveä passikuva; naama on turvonneen ja elähtäeen näköinen ja meikki näyttää kovalta. en todellakaan näytä sitä mielellään kenenkään. Tosin passintarkastuksessa kuvaani ei ole kyseenalaistettu koskaan. 🤔 Kuva otettiin pikana asematunnelissa jollakin passikuvaajalla.

Edellisen passikuvani oma mies otti kotona ajan kanssa, sopivassa pehmeässä valaistuksessa kunnon laitteilla, siitä kuvastani olen saanut jopa kehuja. Ensi kerralla oma mies saa taas kuvata.

Vierailija
9/11 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niin hauskoja kuvauksia, ja osuvia.

Vierailija
10/11 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella ettei minuakaan tunnistettaisi, kuvassa tuntuu olevan leukaa enemmän kuin mitään muuta. Ei kaksaria, mutta jykevä miehen leuka. Näin naisena ei ehkä se toivottavin piirre. Hiukset lättänät kun mitkä ja pienet tihrusilmät. En mä tolta mielestäni näyttänyt mennessäni passikuvaan😆

Vierailija
11/11 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, lisää näitä😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän