Kaverini väittää että olen laihduttanut väärin
Olen tiputtanut vhh ruokavaliolla ja pätkäpaastolla jo 21 kiloa. Nyt kaveri saarnasi, kuinka sairastutan itseni ja minun pitäisi palata syömään normaalisti, ennen kuin tukin suoneni. Kerroin syöväni kahdesti päivässä, välttäväni tyhjiä kaloreita ja syöväni paljon kasviksia, mutta hänen mielestä ruokavalioni ei voi olla terveellinen jos en syö leipää, puuroja, riisiä, perunaa tai pastaa vaan mätän kananmunia ja oliiviöljyä! Turha kuulemma itkeä sitten kun veriarvot ovat pielessä. Kerroin, että olen päässyt verenpainelääkityksestä eroon painon putoamisen johdosta ja kolesteroliarvoni on tippunut, vaikka syön ja juon kokorasvaisia maitotuotteita.
Kommentit (9)
Ja tästä kaikesta tekee hämmentävän se, että tämä kaveri on fiksu, korkeakoulutettu ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ja tästä kaikesta tekee hämmentävän se, että tämä kaveri on fiksu, korkeakoulutettu ihminen.
Voit jättää virkkeestä pois sanan fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tunnen yhden tohtorikokelaan, joka pelkää rasvaa.
Onko se kaveri ylipainoinen? Eli joko on kade tai pelkää tulevaa kilpailua kun sinustakin tulee kuuma...
No, mulle tuli pari vuotta kestävät ylävatsakivut vhh-ruokavaliosta. Vasta, kun tajusin syömään myös muutaman palan leipää päivässä, kivut katosivat vähitellen puolessa vuodessa.
Ihmiset on erilaisia. Toisille sopii, minulle ei sopinut.
Vierailija kirjoitti:
No, mulle tuli pari vuotta kestävät ylävatsakivut vhh-ruokavaliosta. Vasta, kun tajusin syömään myös muutaman palan leipää päivässä, kivut katosivat vähitellen puolessa vuodessa.
Ihmiset on erilaisia. Toisille sopii, minulle ei sopinut.
Keliaakikot eivät voi syödä leipää, oli ylävatsakivut tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on erilaisia. Toisille sopii, minulle ei sopinut.Keliaakikot eivät voi syödä leipää, oli ylävatsakivut tai ei.
Gluteenitonta leipää minäkin syön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on erilaisia. Toisille sopii, minulle ei sopinut.Keliaakikot eivät voi syödä leipää, oli ylävatsakivut tai ei.
Gluteenitonta leipää minäkin syön.
Miksi ihmeessä? Sehän on törkeän kallista! Ja et ole kuitenkaan keliaakikko.
Juu, niin varmaan.