Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko hakea lisää saikkua

Vierailija
28.07.2013 |

Te saatte päättää: Niska jumissa ja toinen käsi puutuu jatkuvasti, olen ottanut aamuin ja illoin relaxanttia ja buranaa torstaista alkaen, vähän on jo helpottanut mutta käsi puutuu edelleen ja pää ei vieläkään käänny kunnolla.

Tätä kirjoittaessa kyllä vahvistuu että haen lisää saikkua....

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et selkeästikään ole työkykyinen, joten saikkua vaan ja hoida itsesi kuntoon!

Vierailija
2/11 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työstä, itse en hakisi. Olenkin kyllä työnarkomaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et hoida itseäsi kuntoon? Pois tietokoneelta viikoksi pariksi, pyydä jotakin toista katsomaan että mm. työasentosi, ryhtisi ja muut tällaiset ovat kunnossa, onko tyynysi sopivan korkea, onko nukkumisasento väärä, onko ajoasento kunnollinen jne. Tee jotakin itse ja mieti minkä takia sinulla on tuollaista.

Vierailija
4/11 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl se siitä asettu ku meet duuniin.

Vierailija
5/11 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei edes työpaikkalääkäri tuollaisesta kirjoita saikkua. Lääkkeet naamaan ja töihin. Niin ja nyt heti pois koneen ääreltä. Mene vaikka kävelylle.

Vierailija
6/11 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikkua vaan haniseni! <3

Vierailija
7/11 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käsien puutuilemista ollut yli 30 vuotta. Ajoittain ei pää käänny ollenkaan, mutta silti en ole noitten takia koskaan saikkua hakenut. En olisi uskonut, että niistä edes saa. Niskajumista johtuvan huimauksen takia sain viikon saikkua. Verenpainekin oli silloin todella korkea.

Vierailija
8/11 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuollaisetsa kirjoittaisi muka?

Vierailija
9/11 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 18:57"]

Kuka tuollaisetsa kirjoittaisi muka?

[/quote]

Heh, no ajattele jos ap on vaikka bussikuski. Pää ei käänny eikä käsi toimi kunnolla. Eiku turvallista matkaa. Tosin pään ei kai tarvii kääntyy kuin vaan henkilöautokuskeilla..

Vierailija
10/11 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskajumppaa ja hierojalle. Työpisteen ergonomian tarkistus. Kotona pois koneelta. Jos pitää kysellä tarviiko saikkua, niin tod näk et tarvi. Töihin siis!

Vierailija
11/11 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä nyt riippuu siitä työstä? Ei ois kiva jättää lasta hoitoon, jos hoitaja on popsinut kolmiolääkkeitä, eikä pää käänny. Mutta jos toimittaja ei ole ihan skarppina ja näkee vaan yhteen suuntaan, ei siinä olisi mitään uutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan