Rasittavimmat ihmistyypit?
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 18:43"]
av-mammat
Av-mamma tietää ehdottoman totuuden kaikilta elämän osa-alueilta; oli kysymys sitten sisustuksesta, autoista, remontoinnista, meikkaamisesta tai etenkin lastenkasvatuksesta.
Voidaan tavata Vauva-lehden Aihe Vapaa palstalta. Synonyymi palstamammalle.
Av-mamma tekee kaiken itse kotona. Varsinkin lasten soseet ja ruoat. Av-mamma hoitaa lapsensa kotona, ja suurin vääryys maailmassa onkin laittaa alle 3-vuotias lapsi päiväkotiin. Av-mamman ja hänen miehensä tulot olivat yhteensä lähes 8000€/kk, joten niiden turvin Av-mamma voi olla kotona kunnes lapset ovat kaikki kouluikäisiä. Av-mammalla on iso hieno omakotitalo, jonka hän on remontoinut ihan itse. Joskus tiedostava Citymamma saattaa asua jossain rauhallisella kerrostaloalueella (Jakomäki, Kannelmäki). Av-mamma ei tee KOSKAAN virheitä. Varsinkaan kirjoitusvirheitä.
Mä taidan olla aika ärsyttävä. Tiedän kaikesta kaiken ja tiedän aina miten mikäkin asia tulisi tehdä ("jos olisin sinä niin..." "no mutta mitä sä odotit,onhan selvää että....") ja missäkin tilanteessa tulisi toimia.Olen mielestäni fiksu ja en pelkää näyttää sitä. Hyvin paljon neuvon ystäviäni miten tulisi tehdä ja mitä sanoa "sanot sille että..." Olen kai päällepäsämäri,olisiko se oikea sana?
Taukoamatta löpisijät, jotka puhuvat itsestään, mitä on tehnyt, missä käynyt jne. Väliin kysyvät joskus myös kysymyksiä, koska yrittävät epätoivoisesti viihdyttää. Näennäisen iloisia ja puheliaita. Naisia poikkeuksetta.
Mistä sitä sitten kuuluisi jutella, jos ei saa kertoa itsestään muttei myöskään kysellä toisesta? Mä taidan olla aika rasittava...??
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 19:38"]
Mistä sitä sitten kuuluisi jutella, jos ei saa kertoa itsestään muttei myöskään kysellä toisesta? Mä taidan olla aika rasittava...??
[/quote]Yhteisiä puheenaiheita muita kuin henkilökohtaisuudet?
Toisten dissaajat, tyyliin: no menettekös talvella minnekään reissuun? ai thaimaahan? sinnekö missä oli se myrsky ?(ivallisesti)
Tai; (yrittäjälle) : teille on näköjään tulossa vauva (ei onnitteluja), no eihän sinun tarvitse mitään äitiyslomia pitää, imetät vaan täällä takahuoneessa työnteon lomassa
Näitä riittäisi vaikka kirjaksi asti
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 19:01"]
Mä taidan olla aika ärsyttävä. Tiedän kaikesta kaiken ja tiedän aina miten mikäkin asia tulisi tehdä ("jos olisin sinä niin..." "no mutta mitä sä odotit,onhan selvää että....") ja missäkin tilanteessa tulisi toimia.Olen mielestäni fiksu ja en pelkää näyttää sitä. Hyvin paljon neuvon ystäviäni miten tulisi tehdä ja mitä sanoa "sanot sille että..." Olen kai päällepäsämäri,olisiko se oikea sana?
[/quote]
Kuullostat mahdollisesti jopa mukavalta. Uusavuttoman ja umpinegatiivisen pessimistin jälkeen voisi olla herkullista löytää naaraspuolinen päällepäsmäri jonka besserwisseriys perustuisi todelliseen osaamiseen ja älyyn. Varsinkin jos osaat olla hiljaa tai kysyä tai etsiä tietoa silloin kun et itse ennalta ratkaisua tiedä.
Olen hieman samanlainen ja tiedän mainiosti, että suurin osa ihmisistä ei ihan valtavasti fanita seuraani, soittavat ja meilaavat kyllä jatkuvasti jotta ratkoisin ongelmiansa. Toisen samanlaisen kanssa voisi ehkä olla vain hiljaa kun ei kummankaan tarvitsisi juuri ratkoa ainakaan toisen ongelmia.
Rasittavin ihmistyyppi on siis pessimistinen ja ongelmanratkaisukyvytön vetäytyvä nyhverö joka reagoi kaikkeen puheeseen tai tapahtumiin ympärillään piinallisen pitkällä viipeellä. Sellainen jolla on vieteri jäänyt vetämättä tai koneisto rikki.
Synnytyslakkien paremmuudesta kilpailevat
Ihmiset, jotka kuvittelevat kaiken liittyvän itseensä. Loukkaantuvat helposti mistä tahansa kommentista, koska olettavat, että heille / heistä yritetään vihjailla jotain.
26, Niin ja kuin heillä olisi enemmänkin painoarvoa, härre guud, mitä ajattelua.
Tuppisuut. Kysyit mitä tahansa tai sanoit mitä tahansa, vastapuoli ei sano mitään tai vastaa yhdellä sanalla. Jos kysyt mielipidettä johonkin asiaan, vastapuolella ei ole esittää asiaan mitään.
Jaarittelijat ja jahkailijat. Koskaan ei tule mitään valmista tai sitten ainakin asian tekeminen kestää kohtuuttoman kauan.
Ai kamala, nyt todellakin tajusin miksi en koskaan saa uusia ystäviä. Minussa on lähes kaikki tässä ketjussa mainitut piirteet. Olen puhelias, kyselen paljon ja puhun vastavuoroisesti itsestänikin paljon ja taukoamatta. Ja lisäksi olen pessimisti ja savolainen. Ilmankos mua vältellään.
turhanpäiväiset jorisijat, jotka käy hitaalla, eivätkä kunnioita toisen omaa tilaa, vaan puskevat ihan iholle puhuessaan.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 19:41"]
[/quote]
Tässäkö syvällisen ystävyyssuhteen ainekset? En edes haluaisi sellaista ystävää, joka ei haluaisi kertoa ja kuulla henkilökohtaisuuksia, eteenpäin kertomisen pelossa (tällaista ei tarvitsisi edes pelätä) tai muuten.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 19:41"]
[/quote]
Tässäkö syvällisen ystävyyssuhteen ainekset? En edes haluaisi sellaista ystävää, joka ei haluaisi kertoa ja kuulla henkilökohtaisuuksia, eteenpäin kertomisen pelossa (tällaista ei tarvitsisi edes pelätä) tai muuten.
Ikuiset laihduttajat, jotka valittavat ettei paino putoa millään, mutta niistä omista (huonoista) ruokailutottumuksista ei voida mitenkään poiketa. "Kun se suklaa on niiiin hyvää..."
Savolaiset huumormiehet. Turpa käy koko ajan.