onko toivoa parisuhteen
olen yksinhuoltaja lapsi 3 kk ja isää ei ole joten mun kanssa 24h eli mietin tässä että onko mitään toivoa?
ja mistä niitä miehiä edes löytää kun on lapsi ja eikä sitä mennä niin vaan baareihin ja muihin tapahtumiin
Kommentit (10)
On sulla toivoa, totta kai =)
Netti on täynnä treffipalstoja, itse olen "löytänyt" miehen kaupasta jne jne.
Silmät vaan auki ja avointa mieltä!
Kyllä sä sieltä baarista jonkun paskamahaisen perseenkaivajan saat nurkkiisi.
Miehiä voi etsiä muualtakin.
Esim. urheilukentillä ja pururadoilla käy näin kesäisin paljon tasokkaita miehiä; urheilevalla miehellä on usein muitakin hyviä ominaisuuksia.
Kyllä varmasti vaikeaa on. Miestähän ohjaa luonnonlaki ,joka ei hyväksy muita kuin omia jälkeläisiä vrt.leijona. Mutta on kai nykyään sellaisiakin miehiä joita asia ei häiritse. Vaikeaa kyllä löytää. Kokeile vaikka baarista.
Opettele ensin kirjoittamaan ja harjoittele esimerkiksi välimerkkien käyttöä. Annat itsestäsi aika vähä-älyisen kuvan.
no voisin sanoa että tuo baareihin menenminen ei enään kiinosta niin kovin paljon ja toinen juttu että ei se niin helppoa ole kun on lapsi. mutta ajatelin muitakin juttuja, niin nettikin on mahdolisuus joskun tosi kauan sitten tuli kokeiltua ja ihan hyvän vaikutelman sain silloin.
ja tiedän että olen tehnyt valintoja sen suhteen ja ajatelin että olisin valmis siihen mutta olisihan se mukavaa jos olisi joku jonka kanssa jakaa elämän iloiset asiat
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 20:29"]
Opettele ensin kirjoittamaan ja harjoittele esimerkiksi välimerkkien käyttöä. Annat itsestäsi aika vähä-älyisen kuvan.
[/quote]
Ja sä annat itsestäsi huonosti käyttäytyvän ihmisen kuvan. Opettele sinä alkeelliset käytöstavat, kaikkea sun ei tarvitse sanoa.
Jos ei ole ihmisellä muuta elämää kuin baarit ja netti, on syytä katsoa peiliin mahdollisten pariutumisvaikeuksien kohdalla.
no on sulla taatusti paremmat mahikset kun mulla; 4 lapsen totaali yh,joka on tullut taas jätetyksi toisen akan takia.tosin en mä luottas enää kehenkään. mutta kurjaa se on siltikin ajatella,että 35-vuotiaana on tuomittu elämään yksin. :(
onhan toki muutakin elämää mutta niinkuin sanoin että lapsen kanssa ei ole niin kovin helppo mennä moniin tapahtumiin niikuin vaikka taidenäyttelyihin ja muihin vastaaviin tapahtumiin toki on paikkoja jonne lapsen kanss voi mennä niinkuin uimahallit, salit jos on lapsiparkki ja leikkipuistot jne. Ystäväni kertoi tutkimuksesta jossa oli tutkittu naisia jotka olivat yksin saaneet lapsen ja sen mukaan miehen löytäminen oli sen jälkeen helpompaa kuin ennen sitä.
Sä oot tehnyt elämässä valintoja. Elä niiden kanssa. Parisuhteenkin saat, mutta vähän myöhemmin.