Eikö ketään muuta peppuseksin aikana
paskata niin paljon että hommaa ei voi jatkaa? Olen kokeillut tyhjentää suolta supolla ja huuhtelullakin etukäteen mutta ei onnistu. Kova penis peräsuolessa aiheuttaa vaan sietämättömän ulostamisen tunteen vaikka mitään ei tietty tule kun olen tyhjentänyt kaiken etukäteen. Liukkaria on ja olen mielestäni rento, usein jo ekan orgasmin juuri saanut yms.
Kommentit (15)
Monesti olen painanut muijaa kakkoseen, ei ole paskattanut kumpaakaan.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 10:20"]
No huhhuh :( EXIT ONLY!
[/quote]
Kyllä kaksisuuntainen liikenne on mukavampaa ;) .
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 17:35"]
Liukkari pois, se sen tekee!
Ilman liukkaria paljon parempaa, toki vaatii ahkeran lämmittelyn, mutta on takuulla sen arvoista
[/quote]
Joo, liukkarit on aloittelijoille ja pelkureille löysämunille. Kova kanki vaan kuivana kakkoseen ja rojut rööriin.
Tulee tunne, mutta en siitä välitä.
Se tunne saattaa ensin tulla, mutta siitä pitää vain päästä "yli" siis ei välittää tai vaikka hetkeksi ottaa penis pois ja yrittää heti kohta uudestaan. Jonkin ajan kuluttua suoli rentoutuu ja se tunne (joka kai on suolen kouristelua, olen päätellyt) menee pois ja hyvän olon ja nautinnon aallot valtaavat. Nämä siis omia kokemuksia asiasta!
ei tule. itse tyhjennän suolen ennen yhdyntää ja se riittää.
No ei kyllä ole tullut ja miehelläni on kyllä iso peniskin joten ei sekään asiaa selitä niin kuin joku tuolla aikaisemmin arveli.
Miehenä minua inhottaa naiset jotka antavat panna itseään peräsuoleen. Voi vain kuvitella kuinka heiltä ennemmin tai myöhemmin valuu paskaa housuun kun sulkijalihas on vaurioitunut.
En pysty anaaliseksiin eikä se mua haittaa, ehkä uteliaisuuttani kokeilin mutta oli pakko päästä heti vessaan. Ihan järkyttävä kakkahätä tuntui, varmaan johtuu suolen hermotuksesta, kai se taviskakkahätäkin syntyy siitä kun pökäle venyttää suolta. Ehkä tunne menisi ohi mutta no thanks, olen ottanut peniksen vain pimpin puolelle jatkossa.
Liukkari pois, se sen tekee!
Ilman liukkaria paljon parempaa, toki vaatii ahkeran lämmittelyn, mutta on takuulla sen arvoista
mä oon dildottanut peppua harjoitellaksni anaaliyhdyntää josta mieheni pitää tosi paljon. siihen ulostamisen tunteeseen tottuu kun harjoittelee ahkerasti.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 16:38"]
Miehenä minua inhottaa naiset jotka antavat panna itseään peräsuoleen. Voi vain kuvitella kuinka heiltä ennemmin tai myöhemmin valuu paskaa housuun kun sulkijalihas on vaurioitunut.
[/quote]
Kas kun et samantien valaissut meitä sen olevan myös homojen hommaa, olisi loogista sinunlaisille puutteessa eläville peräkamarin pojille.. :D
Äläpä huoli, yleensä jo pienikin penis peffassa riittää pitämään paskat mahassa vaikka kunka paskattaisi, ellei nyt ihan loppuun hoonattu reikä ole.