Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ehkäisy minulle sopii?

Vierailija
27.07.2013 |

Lääkäri aika ensi viikolla, ja olen menossa keskustelemaan ehkäisystä. En vain tiedä mikä olisi minulle hyvä vaihtoehto, vaikkakin sen vain kokeilemalla löytää. Tai sitten ei :D

Minulla on migreeniä, ja runsaat kuukautiset. Kärsin myös iho-ongelmista. Mitä ehkäisy menetelmää minun on mahdollista edes kokeilla tuon migreenin takia? Mitä suosittelette? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat ristiin. Migreenikin vanha ja hyväksi havaittu ehkäisykeino.

Vierailija
2/5 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka. Kaikilla se ei runsastuta kuukautisia.

Lääkäri varmaan tyrkyttää sinulle hormonikierukkaa. Minullekin tyrkytettiin, mutta pahasta aknesta kärsineenä en edes harkinnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on cerazette minipilleri migreenin takia.Kuukautisia ei ole ollut vuosiin en ole raskaana. Kierukkaa kokeiltiin hirveät tuskat koko 3 viikkoa piti repiä se pois.Oli kallis kokeilu.Tosin toisilla paikkakunnilla antavat ekakierukan ilmaiseksi.

Vierailija
4/5 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti.

t. feministi

Vierailija
5/5 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suhtaudun varauksella hormonivalmisteisiin, vaikka olis miten minipillereitä..! Meillä toimii kondomi, se riittää meille ihan hyvin. Meillä on pienet lapset ja ehkä osittain siitä johtuen seksiä 2-8x kuukaudessa.

Jos olette aktiivisempia, niin ehkä jokin vaivattomampi ehkäisymuoto on teille kätevämpi.