Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu, että nämä kaverit saivat ensimmäisenä vauvat?

Vierailija
27.07.2013 |

Olemme parikymppisiä. Mistä johtuu ,että kaverit, joilla on huonot taustat (sossun kanssa tekemisissä nuoresta asti, köyhä perhe, koulu ei kiinnostanut), saivat ensimmäisenä vauvansa? Tuntuu että tiedän muutenkin paljon tapauksia joissa tällaiset nuoret ovat saaneet porukan ensimmäisinä lapsia.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin on kaksi puolta. Sukulaistyttö rauhoittui ja hoitaa lapsensa hyvin, lopetti jopa tupakanpolton lapsen takia. Hankki ammatin äitinä ja on nyt töissä. Isäkin on kuvioissa, joten hänellä meni hyvin, vaikka kotiolot olivat lähes järkyttävät varsinkin murrosiässä, äitinsä löydettyä väkivaltaisen isäpuolen. Voin sanoa, että hänen kohdallaan lapsi pisti elämän järjestykseen - hän ei halunnut omalleen samanlaista lapsuutta kuin itsellä. Niitä isäpuoliehdokkaita oli aika paljon kuvioissa ennen kuin tuo viimeisin ja vaikein tuli. 

Vierailija
22/24 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista. Se, joka harrastaa seksiä ensimmäisenä ilman ehkäisyä, saa ensimmäisenä lapsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ystäväpiirissäni ensimmäisen lapsen, olin 23-vuotias ja vakituisessa työssä valmistumiseni jälkeen. Toimeentulotukea ei ole tarvittu koskaan ja edelleen olen samassa IT-firmassa töissä, esikoinenkin valmistui jo kuvataiteilijaksi. Ystäväpiirit ovat niin erilaisia.

Vierailija
24/24 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 00:50"]

IS: Suomalaistutkimus: "Älykkäät naiset eivät tee lapsia"

Suomalaiset ovat tyhmentyneet huomattavasti viimeisten vuosien aikana. Oulun yliopiston dosentti Edward Dutton sanoo, että tyhmentyminen johtuu osittain siitä, että tyhmät ihmiset lisääntyvät enemmän kuin älykkäät, kertoo Ilta-Sanomat.

http://www.voice.fi/ilmiot/is-suomalaistutkimus-alykkaat-naiset-eivat-tee-lapsia/8/51630

[/quote]Hirvittävä tulevaisuudenkuva, vaikken itsekään mikään kouluttautunut älymystön edustaja ole :/