Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne harvat asialliset Tinder-miesten profiilit

Vierailija
07.08.2020 |

Ei kielioppivirheitä profiilissa. Jopa enemmän tekstiä kuin muutama sana. Jes, match! Aloitetaan jutteleminen. Kieli oppi virheitä esiin tyy jatkuva lla syö töllä. Ei, ei, taas kerran ei. Jos otit apua profiilisi kirjoittamiseen jostakin, niin miten unohdit kielioppisäännöt noin nopeasti? Ei, ei ja ei! Opetelkaa suomea, suomalaiset miehet, pliis!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei, ei ja ei! Opetelkaa suomea, suomalaiset miehet, pliis!"

Vierailija
2/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan suomea ainakin sen verran, että äikästä napsahti magna ja gradusta samaten. Miksi ette matchaa mun kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele itse kirjoittamaan. Itse sain äidinkielen yo-kirjoituksista arvosanaksi L:n.

Tinder-mies

Vierailija
4/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele itse. Kieli on muutakin kuin kieliopillisesti kirjoitettua tekstiä.

Vierailija
5/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Mene pois.

Vierailija
6/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lauseessa tulee olla yksi predikaattiverbi. Mene takaisin äidinkielentunneille, mars! :)

Vierailija
7/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele itse kirjoittamaan. Itse sain äidinkielen yo-kirjoituksista arvosanaksi L:n.

Tinder-mies

Vau! Haluatko palkinnon? Sain minäkin L:n ja ihan stipendinkin suorituksestani. Äidinkieli on helppoa, ei se sen kummempaa vaadi. Tottakai kevyessä keskustelussa puhutaan rennosti, mutta jos kommunikaatiotyyli eroaa 100% profiilitekstistä, niin se pistää mietityttämään. Varsinkin, kun yhdyssanat ovat niin hukassa... ap

Vierailija
8/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono, oikeasti menee niin ettei se järkevä profiili ikinä saa yhtään tykkäystä, joten kirjoitustaidolla ei ole merkitystä.

Vierailija
9/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. viini/jooga/matkustelu/hyppykuva rannalla/<185miehet ei kiitos-tinderhoro

Vierailija
10/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole Tinderissä niin ette valitettavasti pääse nauttimaan virheettömästä ulosannistani.

Vierailija
11/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ja mullehan kelpaa se ruma lihava roskakuski, kunhan esittelyteksti on ok"

sanoi ei kukaan tinderbimbo koskaan 

Vierailija
12/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder-mies

Vau! Haluatko palkinnon? Sain minäkin L:n ja ihan stipendinkin suorituksestani. Äidinkieli on helppoa, ei se sen kummempaa vaadi. Tottakai kevyessä keskustelussa puhutaan rennosti, mutta jos kommunikaatiotyyli eroaa 100% profiilitekstistä, niin se pistää mietityttämään. Varsinkin, kun yhdyssanat ovat niin hukassa... ap

100 %... tähän tulee välimerkki.

Vierailija
13/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän ei ole provo. Olen vain surullinen miesten (ja naisten) mitättömistä kirjoitustaidoista. Jos on pari artikkelia elämässään lukenut, niin luulisi osaavan kirjoittaa oikeaoppisesti. Satunnainen kielioppivirhe siellä täällä on ok, mutta se, että joka toisessa sanassa on kielioppivirhe on aika... pohjanoteeraus. Nyt joku loukkaantuu verisesti ja poistaa keskustelun, voi nyyh. Ap

Vierailija
14/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma ja lihava kelpaa, jos osaa kirjoittaa ja on älykäs. Jos yli 50% kirjoitustaidoista menee kieliopillisesti mönkään, niin mitä voi muiltakaan älykkyyden osa-alueilta odottaa? Kuten todettua, kielioppi tai -taito kuitenkin on se helpoin älykkyydessä mitattavissa oleva muoto. Itselläni tosin äo 137, ja olen kettumainen niitä kohtaan, jotka eivät edes 80% kieliopista taida. Ap

Vierailija
15/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder-mies

Kannattaisi itse opetella yhdyssanat, ennen kuin ryhtyy muita arvostelemaan...

Vierailija
16/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder-mies

Totta kai ei ole ydyssana.

Vierailija
17/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder-mies

Kerropas missä kohtaa tein yhdyssanavirheen? Muistat väärin ja tarkistat Googlesta, huomaat olevasi väärässä, etkä vastaa. Heh. Ap

Vierailija
18/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma ja lihava kelpaa, jos osaa kirjoittaa ja on älykäs. Jos yli 50% kirjoitustaidoista menee kieliopillisesti mönkään, niin mitä voi muiltakaan älykkyyden osa-alueilta odottaa? Kuten todettua, kielioppi tai -taito kuitenkin on se helpoin älykkyydessä mitattavissa oleva muoto. Itselläni tosin äo 137, ja olen kettumainen niitä kohtaan, jotka eivät edes 80% kieliopista taida. Ap

Miksi et edelleenkään käytä predikaattiverbiä lauseessa, vaikka osaat omasta mielestäsi kirjoittaa äidinkieltä virheettömästi?

Vierailija
19/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder-mies

Kerropas missä kohtaa tein yhdyssanavirheen? Muistat väärin ja tarkistat Googlesta, huomaat olevasi väärässä, etkä vastaa. Heh. Ap

http://www.kielitohtori.fi/suomen-kielenhuollon-kysymys/kirjoitetaanko-…

"Totta kai kirjoitetaan sanaliitoksi, eli sanat kirjoitetaan erikseen."

Vierailija
20/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitsä laittaa profiiliis vähän muutakin kun niitä hymiöitä kuten suurin osa naisista. Tajuun kyl että se on trendikäst ja silleen kuvailla se elämänsä niillä kuvakkeilla mut alkaa oleen aika wanha jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme