Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akryylikynnet, miten voi olla noin huonosti tehty?

Vierailija
27.07.2013 |

Siis sormenpaat kipeina tulin kotiin. Ensimmaiseksi huomasin kun paikoittain kiristi oudosti kynsinauhojen kohdalta. Akryylimassahan ei saisi missaan kohtaa koskettaa kynsinauhaa, multa loytyi akryylia kynsinauhojen paalta, joten eikohan ala kynnet irrota reunoistaan aika pian. Omituista etta sen jalkeen kun akryyli oli kuivunut, kynsiteknikko otti viela sen pienen hiomajutun ja hioi silla kaikki kynnet kynsiauhan reunaa seuraten. Nyt viela usean tunnin jalkeenkin kynsinauhojen kohdalta sormia aristaa ja kiristaa. Toivottavasti on viela normaalit kynnet jotka kasvaa tan kasittelyn jalkeenkin. Lisaksi oli laittanut osaan kynsista aivan liian pienet tipit, se ei nayta kivalta kun tippi ei ylety kynnen reunaan asti.  

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hyvä ihminen heti sanomaan siitä! Tekijöitä on niin monenlais7a, että joukkoon mahtuu sellainen joka ei vaan osaa!

Vierailija
2/2 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kerran niin kipeäksi sormet, että heräsin yöllä siihen kipuun. Liimaa oli varmaan ties missä kynnen alla. Eiväthän ne kynnet kestäneetkään sitten ja irtoilivat reunoista. Kerran siellä hiottiin omaa kynttä niin paljon, että hyvä kun ei nahka tullut esille. Oli sellaiset punaiset rannut monta kuukautta kasvamassa liiaksi hiotun kynnen kohdalla. Ja kipeät oli.

Kyseessä oli yksi aasiailainen halpispaikka Helsingissä, joten mitä sieltä olisi voinut odottaa. Köyhä opiskelija kun olin ja piti kynnet saada niin tulos oli tuollainen :-/

Lopulta poistin tekokynnet ja annoin omani kasvaa. Tiedä sitten olisivatko omat kynnet vahvistuneet noiden koettelemusten takia, mutta minun ei nykyään tarvitse käyttää mitään kynsilakkoja tms. ja omat kynnet kasvavat vahvoina ja liuskoittumatta. Joutuu vähän turhan usein jopa lyhentämään niitä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi