Meillä pomo sanoi että töihin on pakko tulla
Kommentit (18)
Täydelliseen ei voi enää lisätä mitään. 10.
Työnantaja vaatii tekemään töitä? Ei kuulosta kovin oudolta. Ja jos on YT:t tulossa niin ei kuulosta myöskään, että työnantajalla olisi enää kovin paljoa varaa joustoihin. Miten firmalla menee?
10 1/2 on paras arvosana minkä voi antaa.
Olet varmasti tehnyt jo enemmän kuin tarpeeksi. 10+.
Meillä pomo sanoi, että etätöitä voi jatkaa halutessaan.
Vaadi palkankorotusta. Osta jotain kivaa ja hemmottele itseäsi.
Osta jotain kivaa ja kerro itsellesi että olet varmasti antanut itsestäsi jo liikaa. Rentoudu. Pidä kylpyläviikonloppu ja hanki kivat uudet kengät.
Vaikka kahdet kivat kengät. Jotku kesän uutuudet. Kengät piristää.
Mun isä ei ole saanut tehdä etätöitä koko epidemian aikana koska pomo kielsi. Luultavasti siksi että ei muuten olisi päässyt kyttäämään ja kyykyttämään. Tavallista konttorirotan työtä jota voi tehdä tyyliin Excelillä ja SAP:lla. Ihan uskomatonta, kaikille työntekijöille on ajat sitten hommattu omat läppäritkin...
Minä etsisin kaupungin hienoimman kenkäliikkeen ja ostaisin kengät. En menisi ale-osastolle vaan siihen uutuushyllyjen luokse. Palkitsisin itseni niin. Ja testaisin ne moneen kertaan että on laatua.
Tai takki. Joku hieno takki. Takista tulee hyvä mieli. Siis hieno ja laadukas takki. Käyt räätälillä että se ommellaan sinulle sopivaksi. Se kestää monta vuotta.
Niin se ikävä kyllä voi sanoa.
Onneksi olen vihdoin paikassa, jossa saa normaalistikin tehdä halutessaan 100 % etää.
Entä mitä meillämies sanoi, ja pienetlapset?
Olet varmasti täydellinen työntekijä.