Morsian raskaana omissa häissä ja sulhanen juhlii viinan avulla. Ei oo kiva tilanne.
Kommentit (26)
Eipä tullut oltua raskaana omissa häissä ja ihan lapseton olin silloin. Ensiksi häät ja sitten vasta lapset
Voiko morsian olla raskaana jonkun toisen häissä?
No häät on yhteinen juhla eikä siinä silloin sulhasen tule mitään ryypiskellä. Tee tämä selväksi ennen häitä tai sitten perutte ne.
Eri asia ottaa pari lasia skumppaa, sen nyt sallisin.
viinaako te aina tarvitsette juhliaksenne jotakin?
Itse en menisi raskaana ollessani naimisiin. Vahinko, mielleyhtymä mikä aina tulee raskaana olevasta morsiammesta.
Tulihan tämä johonkin häärealityyn?
Itsellä oli sellainen tilanne. Mies kyllä joi kavereidensa kanssa ja aika humalassa olikin, mutta asiallisesti oli. Itse keskustelin kavereitteni kanssa ja kukaan ei siinä vaiheessa edes tiennyt, että olen raskaana. Olisihan se ollut mukavampaa kun mies ei olisi juonut ollenkaan ja enemmän kanssani ollut, mutta meillä on loppuelämä aikaa olla yhdessä.
Kyllä mä siitä seuraavana aamuna sitten selvisin, tosin kankkunen oli kova.
Sulhanen joi murheeseen kun oli pakotettu naimisiin.
Heräisi kysymys miksi morsmaikku on hankkiutunut raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Nössö! Minä jatkoin ryyppäämistä seuraavat 20v, kun vaimo oli niin ruma selvinpäin.
Tajus että peli on menetetty nyt,ainaki elarien muodossa seuraavaksi 19 vuodeksi.
Vieläki pattaya kummittelee takaraivossa sulhasella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nössö! Minä jatkoin ryyppäämistä seuraavat 20v, kun vaimo oli niin ruma selvinpäin.
Vauvakin varmaan näytti ihan siltä ulkomaalaiselta talonmieheltä.
Mä olin melkein viimesilläni ja meillä oli hämäläiset sahtihäät. Ei miehen juhliminen haitannut mutta meidän hääkuski sammui kesken illan, niin minäpä sitten toimin kuskina. Sinänsä ihan hauskoja muistoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisit tarjonnut vaimolle myös, jos hän kerran oli ruma selvinpäin. Olisitte sitten yhdessä voineet olla kauniita kännissää.
Miksi pitää tiineenä alkaa järjestämään häitä? Myöhemmin tai aiemminkin ehtii.
Vierailija kirjoitti:
No häät on yhteinen juhla eikä siinä silloin sulhasen tule mitään ryypiskellä. Tee tämä selväksi ennen häitä tai sitten perutte ne.
Eri asia ottaa pari lasia skumppaa, sen nyt sallisin.
viinaako te aina tarvitsette juhliaksenne jotakin?
Aloituspostauksen mukaan häät ovat jo käynnissä, joten sinun etukäteisvinkkisi tulee hippasen myöhässä.
Toisekseen, missä sanottiin että kyse ylipäätään olisi Apn omista häistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä!
Olisit juottanut VAIMON känniin, jos se kerta selvinpäin on niin ruma!
Kyllö häissä saa juhlia! En koskaan suostuisi mennä naimisiin jos olisin raskaana.