Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ravintola Rodos Itäkeskuksessa

Vierailija
26.07.2013 |

Pakko tulla tänne kertomaan, kun olin mieheni ja alle puolivuotiaan poikani ja 5 vuotiaan poikani kanssa syömässä ravintola Rodoksessa Itäkeskusessa : lapsen vaunuja ei saanut tuoda ravintolaan, isomman lapsen lihapulla-ateriasta, löytyi hius, ateria oli myös kylmä, ja kylmiä olivat tarjoilijatkin, esimerkiksi meille ruuat tuonut tarjoilija ei hymyillyt ja oli muutenki epäkohtelias . EN SUOSITTELE, varsinkaan lapsiperheille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole uutinen, valitettavasti.

Vierailija
2/8 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä Ravintola Rodoksessa tarjoilijana kun ei löytynyt muutakaan työtä. Paska ravintola.

Tiskikone täynnä limaista punahometta, eikä sitä koskaan siivottu.

Palkkaa ei makseta täytenä. Esim. lisät jätettiin maksamatta. A la carte listalla oli merianturaa, mutta todellisuudessa se olikin pakastettua Pangasius filettä.

Jos oli epäkohtia ja mainitsi ammattiliiton niin heti lähti seinältä työvuorolista ja sanottiin; nämä paperit voivat kadota helposti. Purkkiruokaa tarjolla. Kassasta ei saanut jälkikorjata mitään itse. Kassan heittoa jos oli niin se lähti kaikissa vuorossa olleilta tarjoilijoilta heti lompsasta tai tipeistä.

Tämä paikka kusettaa niin työntekijöitä kuin asiakkaitakin. Leipä sentään oli tuoretta ja leivottu itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä paikka se on.

Vierailija
4/8 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida Itiksessä olla enää kyseistä ravintolaa...

Vierailija
5/8 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseinen ravintola lopettanut?

Vierailija
6/8 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodos lopetti alkuvuodesta vuokrasopimuksen päädyttyä. Rodoksen pääkokki ja tuo omistaja ovat siirtyneet pyörittämään Aviapoliksessa sijaitsevaa uutta lounas/catering -lafkaa. Mandeli Catering nimeltään.

Ruoka täysin mautonta höttöä, kerran kävin ja se riitti. Hinta-laatusuhde aivan luokaton. 9,9€ moskasta, ei jatkoon.

Vierailija
7/8 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itiksen Suola ja pippuri on hyvä paikka. Rodoksen tilalla taitaa olla nepalilainen. Se kiinalaisjuttu samalla alueella on ihan karsea.

Vierailija
8/8 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertäkää itiksen ravintolamaailma. Sen ravintolat (ei rax ja ciao caffe) omistaa yksi ja sama firma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi