Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älykello / aktiivisuusranneke ja paino

Vierailija
07.08.2020 |

Onko täällä älykellon käyttäjiä? Onko sellaista kello - vaaka yhdistelmää joka synkkaisi painon joka mittauksella suoraan kellon ja sen taustalla olevan pilvipalvelun aktiivisuus- ja terveystietoihin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin löytyy moista. Ihan itse saat punnita itsesi ja käsin syöttää tuloksen palveluun.

Vierailija
2/11 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi. Tuollainen olisi tosi helppo toteuttaa, blutooth-yhteys vaa'an ja kellon tai kännykän välille. Jos tuo olisi niin voisi käydä vaa'alla useita kertoja päivässä.

Minulla paino vaihtelee jopa kaksi kiloa suuntaan ja toiseen. Jos saisi painolukemat samaan historiikkiin aktiivisuuden kanssa niin voisi ehkä vetää jotain johtopäätöksiä. Tärkeintä kai olisi painohistoriikki, nyt kellossa on vain yksi kiinteä lukema jota toki voi muuttaa painon muuttuessa mutta historiikki puuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lenkille äläkä mieti.

Vierailija
4/11 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polarilla on,

Vierailija
5/11 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polarilla tosiaan on. Olen käyttänyt useamman vuoden. Historia jää talteen. Yksi lukema päivässä tallentuu. En tiedä saako useamman, kun ei ole ollut tarvetta tarkempaan seuraukseen.

Vierailija
6/11 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polarilla tosiaan on. Olen käyttänyt useamman vuoden. Historia jää talteen. Yksi lukema päivässä tallentuu. En tiedä saako useamman, kun ei ole ollut tarvetta tarkempaan seuraukseen.

Polar Balancen tuotanto on loppunut aikoja sitten.

Vierailija
7/11 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Withings-vaa'asta menee suoraan tiedot fitbit-sovellukseeni

Vierailija
8/11 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honor rannekkeet

Vierailija
9/11 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Honor rannekkeet

Siis Huawei

Vierailija
10/11 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MyFitness PAL-sovellukseen löytyy tuki useamman valmistajan ohjelmistoon. Meillä Fitbitin vaaka ja Suunnon kello. Tiedot synkautuu myös Suunnon sovellukseen.

Vierailija
11/11 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitbit vaaka (Aria 2) on kätevä, tunnistaa eri käyttäjät ja jokaisen painodata tallentuu omaan Fitbit appiin.