Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään joka on curly girl metodilla mutta pitää suoraa tukkaa?

Vierailija
07.08.2020 |

Onko yleistä? Saan kyllä hyvät kiharat kun kastelen hiukset kokonaan, kuivuttuaan laimenee ja yön jälkeen on risukasa ilman kiharoita. CG metodia takana 2 viikkoa. Hiukset vaalennettu.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän koko ajan cg-tuotteita. En tee aina kiharoita, mutta ”pakkohan” niitä on säännöllisesti käyttää, jos joskus kiharat haluaa.

Vierailija
2/17 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärtänyt. Jos tukka itsestään suoristuu, niin silloin ei ole kiharat hiukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ymmärtänyt. Jos tukka itsestään suoristuu, niin silloin ei ole kiharat hiukset.[/quote

Siis hiukset menee isoille laineille märkinä mutta suoristuu 2b laineisiin kuivuttuaan. Aamulla kiharoita ei ole yön jälkeen yhtään vaan takkukasa

Ap

Vierailija
4/17 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö geeliä?

Vierailija
5/17 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö geeliä?

Käytän

Ap

Vierailija
6/17 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ymmärtänyt. Jos tukka itsestään suoristuu, niin silloin ei ole kiharat hiukset.[/quote

Siis hiukset menee isoille laineille märkinä mutta suoristuu 2b laineisiin kuivuttuaan. Aamulla kiharoita ei ole yön jälkeen yhtään vaan takkukasa

Ap

Tuleeko laineet itsestään vai puristelemalla?

Vierailija
7/17 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

CG-metodin noudattaminen on vain sitä, että lopettaa hiustensa rääkkäämisen kemikaaleilla ja kiharrus- ja suoristuslaitteilla.

Tiedätkö, ovatko hiuksesi luonnonkiharat? Olivatko ne kiharat ennen kuin ryhdyit vaalentamaan?

Vierailija
8/17 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän cb tuotteita, koska mun hiukset näyttää ja tuntuu niin hyvältä kun käytän niitä. Välillä myös hiukset kiharoilla, mutta pidän niin usein hiuksia kiinni, että ei niin väliä onko kiharat vai ei.

Vierailija
9/17 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuleeko laineet itsestään vai puristelemalla?

Siis joudun kyllä puristelemaan laineet...ei tule itsestään.

Pienenä viimeksi ollut laineikas luonnonkihara tukka. Ja kun olin pieni niin suoritettiin aika usein hiukset föönillä. Mutta nyt kun hiukset märät niin saan ihan hyvät laineet/kiharat niihin puristelemalla mutta laimenee päivän aikana. Sen takia motivaatio jatkaa on hakusessa. Suorana hiukset on niin kiiltävät ja väri näyttää paremmalta.

Ap

Vierailija
10/17 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä......kaikissa tarhakuvissa on suorat hiukset....en muista oliko ne föönätty niihin vai oliko suorat ilman föönäämistä. Taipuisuutta ollut aina hiuksissa ja kampaajat siitä huomauttavat joka kerta ja kysyvät onko permistä ym.

Ap

Vierailija
11/17 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaalentanut/raidoittanut tai värjännyt oon varmaan 30v

Ap

Vierailija
12/17 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalentaminen rasittaa hiuksia ihan älyttömästi. Otin vaaleita raitoja tummiin hiuksiini siinä ajatuksessa etteivät keski-iässä esiin puskevat harmaat hiukset erotu niin selvästi.

Ennen niin hyväkuntoisista hiuksista tuli ihan hamppua vaikka olen yrittänyt hoitaa niitä kaikin keinoin. Nyt odotan että raidat kasvaa pois että saan entiset hiukseni takaisin. Tummaksi värjääminen ei ole pahentanut hiuksia, päinvastoin, ovat olleet pitkään kiiltävät ja sileät värjäämisen jälkeen.

En tiedä tepsiikö edes cg-metodin hoitavat aineet vaalennuksen rasittamiin hiuksiin.

Vierailija
13/17 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risukasa on varmasti siksi, ettei vaalennettu hius ehdi kostautua kahdessa viikossa. Näet ehkä parhaan tuloksen vasta, kun jatkat vuoden ja leikkaat kuivuneet latvat pois.

Ystävälläni on laineikkaat hiukset ja samoin tyttärelläni. Herjaavat kuitenkin hiukset, sillä muuten näyttää sotkuiselta. Eivät käytä geelejä. Hiukset näyttävät terveiltä ja ovat tuuheat. Silikoni vetää hiukset päätä myöden, jolloin tarvitaan monenlaista huonompaa tuotetta mm. hiuslakkaa tai tyvituuheutusta. Rohkaisen kokeilemaan, vaikka suorat.

Vierailija
14/17 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut. Viiteen vuoteen en ole silikonia hiuksiin laittanut ja olen tehnyt monet muut asiat metodin tavalla. Ei siis lämpökäsittelyä, froteepyyhettä jne. Nyt koronakeväänä kokeilin useita kuukausia sulfaatitonta shampoota ja ei vain toimi päänahalle, joka rasvoittuu, vaikka hiukset ovatkin kuivahkoa lainetta.

Toisekseen en itse pidä korkkiruuvikiharista ja että hiukset ovat klimppeinä. Noudatan siis edelleen metodia osittain, käytän Garnier hair food maskia sekä hoitoaineena että naamiona. Shampoo on sulfaatitonta mutta silikonitonta ja harjaan hiukset, koska minusta sellainen aukiharjattu laine on ihan kaunis.

Vierailija
15/17 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut. Viiteen vuoteen en ole silikonia hiuksiin laittanut ja olen tehnyt monet muut asiat metodin tavalla. Ei siis lämpökäsittelyä, froteepyyhettä jne. Nyt koronakeväänä kokeilin useita kuukausia sulfaatitonta shampoota ja ei vain toimi päänahalle, joka rasvoittuu, vaikka hiukset ovatkin kuivahkoa lainetta.

Toisekseen en itse pidä korkkiruuvikiharista ja että hiukset ovat klimppeinä. Noudatan siis edelleen metodia osittain, käytän Garnier hair food maskia sekä hoitoaineena että naamiona. Shampoo on sulfaatitonta mutta silikonitonta ja harjaan hiukset, koska minusta sellainen aukiharjattu laine on ihan kaunis.

Anteeksi, shampoossa on siis sulfaattia, jolla saa päänahan puhtaaksi. En koe sulfaattia ongelmalliseksi aineeksi vaan silikoni on minulle se pahis, joka aiheuttaa huonot hiuspäivät.

Vierailija
16/17 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako vaan luovuttaa, tuntuu ettei nyt ole kuin huonoja hiuspäiviä.

Ap

Vierailija
17/17 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuttaa kahden viikon jälkeen? No ei. Luovuta kahden kuukauden jälkeen.

Suurimmalla osalla laineikasta hiusta menee kihara yön aikana huonoksi. Sen saa pysymään paremmin, jos käyttää silkkimyssyä tai nostaa hiukset donitsille. Äläkä riko cast:ia illalla, vaan vasta aamulla.

Olethan kokeillut eri geelejä? Toisille sopii yks ja toiselle toinen,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi