Parhaat jäänrikkojat ensitapaamisella?
Olen tapaamassa miehen ekaa kertaa, metissä on juteltu jo tovi. Kertokaa hyväksi havaittuja jään rikkojia jos meinaa iskeä vaivaantunut hiljaisuus? Tekemistä ei ole suunniteltu, vaan istutaan vaan, joten siitä ei saa mitään apuja tilanteeseen.
Kommentit (36)
Älkää istuko, menkää kävelylle, vaikka jonnekin luontopolulle. Eväät mukaan, kauniilla näköalapaikalla piknik.
Valitettavasti kävely ei onnistu kun toisella jalka kipsissä. Eikä haluta kahvilaan tms koronariskin takia.
Ap
Toisaalta olette kuitenkin tavanneet jo metissä, saihan se kipsinsä kanssa itsensä sinne kuitenkin raahattua?
kai sitä nyt on puhelimessa puhuttu jo kun sovittu tapaaminen vai onko se vanhan kansan tapoja soitella
Kyllä se taitaa olla vanhan kansan tapoja soittaaz ollaan kuvia vaihdettu niin että annettu toiselle ohje millainen kuvan pitää olla, jolloin tietää että on oikeasti kuva diitä toisesta. Ja paljon on juteltu netissä ja siellä juttu luistaa, mutta kasvotusten aina vähän vaikeampi keksiä puhumista.
Ap
Missä te sitten tapaatte ja istutte?
Ota tussi mukaan ja jos se kaveri on oikein mukava niin piirtele kipsiin :)
Rautakanki on aika hyvä jään rikkomisessa.
Todennäköisesti puiston penkillä tai autossa.
Ap
No siitähän sen sitten melkein tietää, että ei varmaan tule toimimaan jos ei ole toiselle mitään sanottavaa/ hiljaisuudesta tulee heti vaivaannuttavaa.
Mutta kannattaa ehkä silti vielä sitten tavata toisen kerran.
Ja ihmiset puhuu aina mielellään itsestään. Kyselemällä toisesta saa hänet yleensä aina puhuamaan. Samalla on myös helppo tarkastella sitä kysyykö toinen välissä sinusta mitään vai jauhaako vain itsestään.
Koska tuohon nyt on aina helppoa vastata " Mites sä, tai miten sinä ajattelet tästä " yms.
Ja jos olette jo jutelleet paljon niin varmasti on aiheita, jotka ovat olleet niitä kiinnostavimpia ja niistä löytyy vielä lisääkin juteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti puiston penkillä tai autossa.
Ap
Puiston penkillähän näkee koko ajan muita ihmisiä ja on vaikka kuinka paljon kommentoitavaa. Älkää nyt hyvät ihmiset jossain autossa kahden kesken kököttäkö!
Kiitos vinkeistä. Korona on nyt tietysti aina helppo puheenaihe.
Ap
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/2016051021540667 36 kysymystä, jotka saa rakastumaan
Mä lähtisin menemään, jos joku alkaisi tällaisia väkisin väännettyjä tenttaamaan. Eri asia jos saa näppärästi ujutettua keskustelun sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/2016051021540667 36 kysymystä, jotka saa rakastumaan
Mä lähtisin menemään, jos joku alkaisi tällaisia väkisin väännettyjä tenttaamaan. Eri asia jos saa näppärästi ujutettua keskustelun sekaan.
Samoin! Osa noista kysymyksistä on niin lapsellisia että lähtisin menemään jo niistä, ne listalla joita ei saa mihinkään järkevään keskusteluun kyllä millään ujutettua.
Joo, oon kyllä sosiaalisesti aika lahjakas noin yleisesti mutta edellisistä ensitreffeistä on tosi pitkä aika.
Mene yläosattomissa, se rikkoo aina jään.
Ihan olemalla luonteva ja hymyilemällä aidosti.
Up! Eikö ole mitään?