Olen 49 ja ihan rupsahtanut kasvoista
Keskityttävä sitten loppuelämä muihin asioihin kuin miehiin....
Kommentit (23)
No ei se kyllä huono ratkaisu ole. Ihan oikeasti, harvasta miehestä on loppujen lopuksi mitään iloa. Muihin asioihin keskittyminen antaa ainakin minulle PALJON enemmän.
Voit korjata asiaa terveellisellä ruokavaliolla ja liikunnalla. Etsi hyvä kosmetologi jolla käyt hoidoissa esim. radiofrekvenssi tekee ihmeitä iholle. Hyvät voiteet mukaan ihonhoitoon. Suosittelen syömään granaattiomenaa, melkoinen terveyspommi, korjaa elimistössä esim. sairauden aiheuttamia vaurioita. Netistä löytyy tietoa granaattiomenan terveysvaikutuksista. Ala syömään avokadoa ja pähkinöitä, ihoon positiivinen vaikutus, joka päivä. Sitrushedelmät ovat terveyspommi C-vitamiinin ansiosta tekee hyvää iholle, joka päivä myös näitä.
Katso minkälaisia +50v. Pariskuntia tuolla Prismoissa ja muualla näkee. Aika monella "parasta ennen päiväys" mennyt ulkonäössä ohitse.
On niitä aikuistuneita tavallisia miehiä joita kiinnostaa naisessa muukin kuin pelkkä ulkonäkö. Tuossa iässä mennään jo luonne edellä.
Vierailija kirjoitti:
Voit korjata asiaa terveellisellä ruokavaliolla ja liikunnalla. Etsi hyvä kosmetologi jolla käyt hoidoissa esim. radiofrekvenssi tekee ihmeitä iholle. Hyvät voiteet mukaan ihonhoitoon. Suosittelen syömään granaattiomenaa, melkoinen terveyspommi, korjaa elimistössä esim. sairauden aiheuttamia vaurioita. Netistä löytyy tietoa granaattiomenan terveysvaikutuksista. Ala syömään avokadoa ja pähkinöitä, ihoon positiivinen vaikutus, joka päivä. Sitrushedelmät ovat terveyspommi C-vitamiinin ansiosta tekee hyvää iholle, joka päivä myös näitä.
Niin. Voin keskittyä terveyteeni, vaikka kuori ei kuosissa olisikaan.
Korjaamaan tilannetta ei kyllä pysty, ellei sitten sillä veitsellä. On kuitenkin epätodennäköistä että leikkauttaisin itseäni.
Ap
Onneksi mä en ole koskaan ’keskittynyt miehiin’ niin ei pahemmin vanheneminen hetkauta.
Ei tarvitse leikkauttaa, on paljon muitakin keinoja freesata kasvoja. Täyteaineet, botox jne. Mitkä asiat kasvoissasi sinua häiritsee?
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse leikkauttaa, on paljon muitakin keinoja freesata kasvoja. Täyteaineet, botox jne. Mitkä asiat kasvoissasi sinua häiritsee?
Eniten kasvojen valahtanut alaosa ( hamsterit) ja otsa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia rupsahtaa 49-vuotiaana
Ei oo normaalia.
Mä panostan kroppaan. Vaik naama on vähän venähtänyt, niin miehiä on jonoksi kun vartalo on tikissä. Kun nykyään nuoretkin naiset ovat pullevia, niin vanhemmallakin kiinteällä puumalla on vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Profhilo ja botox.
Kai nyt 49-v on naama valunut. Vanhenemisen merkit alkaa näkyä siinä 27v. Vanheneminen alkaa pari vuotta aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mä panostan kroppaan. Vaik
naama on vähän venähtänyt, niin miehiä on jonoksi kun vartalo on tikissä. Kun nykyään nuoretkin naiset ovat pullevia, niin vanhemmallakin kiinteällä puumalla on vientiä.
No sulle ei sitten ole varmaan käynyt kuten mulle, pari kertaa, että miehet kyllä katsovat kroppaani, mutta kun näkevät kasvot, kääntyvät pois.
🤔
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Profhilo ja botox.
Mikä on profhilo?
Täällä samanikäinen, entinen 45 kiloinen ballerinakroppainen, josta on noin vuodessa tullut pönäkkä täti roikkuvilla poskilla, silmäpusseilla ja suupielillä. Keskivartalo on kuin 8kk raskaana, myös selästä ja kyljistä raskaana. Kädet ja jalat laihat, elintavat samat kuin aina ennenkin. Ei voi tajuta mitä tapahtui, vuodessa. Kauheaa nähdä profiilinsa jostain näyteikkunassa, että toi en voi olla minä.
Mun naama näyttää pullataikinalta, itsetunto kohdillaan.
Rasvainen, pintakuiva iho, oon lihonnu.
Ihohoitotuotteet ja kuntoilu kohentaa tilannetta?
Suosittelen lämpimästi. Jos sulla riittää hilloa niin mene veitsen alle. Mutta älä miesten takia vaan omaksi iloksi. Kaikkea hyvää!,