Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 49 ja ihan rupsahtanut kasvoista

Vierailija
06.08.2020 |

Keskityttävä sitten loppuelämä muihin asioihin kuin miehiin....

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi. Jos sulla riittää hilloa niin mene veitsen alle. Mutta älä miesten takia vaan omaksi iloksi. Kaikkea hyvää!,

Vierailija
2/23 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä viitti. Tuo on vain tekosyy

mies52v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia rupsahtaa 49-vuotiaana

Vierailija
4/23 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kyllä huono ratkaisu ole. Ihan oikeasti, harvasta miehestä on loppujen lopuksi mitään iloa. Muihin asioihin keskittyminen antaa ainakin minulle PALJON enemmän.

Vierailija
5/23 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi miten aikaseen :(

Vierailija
6/23 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit korjata asiaa terveellisellä ruokavaliolla ja liikunnalla. Etsi hyvä kosmetologi jolla käyt hoidoissa esim. radiofrekvenssi tekee ihmeitä iholle. Hyvät voiteet mukaan ihonhoitoon. Suosittelen syömään granaattiomenaa, melkoinen terveyspommi, korjaa elimistössä esim. sairauden aiheuttamia vaurioita. Netistä löytyy tietoa granaattiomenan terveysvaikutuksista. Ala syömään avokadoa ja pähkinöitä, ihoon positiivinen vaikutus, joka päivä. Sitrushedelmät ovat terveyspommi C-vitamiinin ansiosta tekee hyvää iholle, joka päivä myös näitä.

Vierailija
7/23 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso minkälaisia +50v. Pariskuntia tuolla Prismoissa ja muualla näkee. Aika monella "parasta ennen päiväys" mennyt ulkonäössä ohitse.

On niitä aikuistuneita tavallisia miehiä joita kiinnostaa naisessa muukin kuin pelkkä ulkonäkö. Tuossa iässä mennään jo luonne edellä.

Vierailija
8/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit korjata asiaa terveellisellä ruokavaliolla ja liikunnalla. Etsi hyvä kosmetologi jolla käyt hoidoissa esim. radiofrekvenssi tekee ihmeitä iholle. Hyvät voiteet mukaan ihonhoitoon. Suosittelen syömään granaattiomenaa, melkoinen terveyspommi, korjaa elimistössä esim. sairauden aiheuttamia vaurioita. Netistä löytyy tietoa granaattiomenan terveysvaikutuksista. Ala syömään avokadoa ja pähkinöitä, ihoon positiivinen vaikutus, joka päivä. Sitrushedelmät ovat terveyspommi C-vitamiinin ansiosta tekee hyvää iholle, joka päivä myös näitä.

Niin. Voin keskittyä terveyteeni, vaikka kuori ei kuosissa olisikaan.

Korjaamaan tilannetta ei kyllä pysty, ellei sitten sillä veitsellä. On kuitenkin epätodennäköistä että leikkauttaisin itseäni.

Ap

Vierailija
9/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mä en ole koskaan ’keskittynyt miehiin’ niin ei pahemmin vanheneminen hetkauta.

Vierailija
10/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse leikkauttaa, on paljon muitakin keinoja freesata kasvoja. Täyteaineet, botox jne. Mitkä asiat kasvoissasi sinua häiritsee?

Vierailija
11/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse leikkauttaa, on paljon muitakin keinoja freesata kasvoja. Täyteaineet, botox jne. Mitkä asiat kasvoissasi sinua häiritsee?

Eniten kasvojen valahtanut alaosa ( hamsterit) ja otsa.

Vierailija
12/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia rupsahtaa 49-vuotiaana

Ei oo normaalia.

Vierailija
13/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä panostan kroppaan. Vaik naama on vähän venähtänyt, niin miehiä on jonoksi kun vartalo on tikissä. Kun nykyään nuoretkin naiset ovat pullevia, niin vanhemmallakin kiinteällä puumalla on vientiä.

Vierailija
14/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Profhilo ja botox.

Vierailija
15/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt 49-v on naama valunut. Vanhenemisen merkit alkaa näkyä siinä 27v. Vanheneminen alkaa pari vuotta aiemmin.

Vierailija
16/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä panostan kroppaan. Vaik

naama on vähän venähtänyt, niin miehiä on jonoksi kun vartalo on tikissä. Kun nykyään nuoretkin naiset ovat pullevia, niin vanhemmallakin kiinteällä puumalla on vientiä.

No sulle ei sitten ole varmaan käynyt kuten mulle, pari kertaa, että miehet kyllä katsovat kroppaani, mutta kun näkevät kasvot, kääntyvät pois.

🤔

Ap

Vierailija
17/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Profhilo ja botox.

Mikä on profhilo?

Vierailija
18/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kts. toi 40+ ketju!

Vierailija
19/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samanikäinen, entinen 45 kiloinen ballerinakroppainen, josta on noin vuodessa tullut pönäkkä täti roikkuvilla poskilla, silmäpusseilla ja suupielillä. Keskivartalo on kuin 8kk raskaana, myös selästä ja kyljistä raskaana. Kädet ja jalat laihat, elintavat samat kuin aina ennenkin. Ei voi tajuta mitä tapahtui, vuodessa. Kauheaa nähdä profiilinsa jostain näyteikkunassa, että toi en voi olla minä.

Vierailija
20/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naama näyttää pullataikinalta, itsetunto kohdillaan.

Rasvainen, pintakuiva iho, oon lihonnu.

Ihohoitotuotteet ja kuntoilu kohentaa tilannetta?