Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko kokopäivätyössä, sinulla on pieniä lapsia ja

Vierailija
25.07.2013 |

huolehdit kaikesta lapsiin liittyvästä ja kotitöistä ja perheeseesi kuuluu myös mies?:) Minä olen. En ymmärrä, miten olen tällaisessa tilanteessa. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen, mutta onneks mulla ei enää kuulu tähän sitä miestä.

Vierailija
2/4 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhteiset rahat, mutta silti risoo se, että ei tämä perheyritys pyörisi ilman sitä, että huhkin koko ajan. Ei mieskään sohvalla makaa, koska on yrittäjä. Mutta kyllä hänellä on aikaa tavata kavereita lähikuppilassa...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhteiset rahat, mutta silti risoo se, että ei tämä perheyritys pyörisi ilman sitä, että huhkin koko ajan. Ei mieskään sohvalla makaa, koska on yrittäjä. Mutta kyllä hänellä on aikaa tavata kavereita lähikuppilassa...

ap

Vierailija
4/4 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heeeei, ihana kuulla että tästä maailmasta löytyy edes yks kohtalotoveri !! Mä oon juurikin tuota, pienten lasten täysiaikaisesti työssäkäyvä äiti, joka lisäksi hoitaa yhtä kappaletta aikuista miestä aina kun isäntä kotona on. Juurikin tänään taas sain aiheen karvaasti kokea, ku isäntä palaa raskaan työpäivän jälkeen kotiin rättiväsyneenä, tupisee, et ku ruoka on jo jäähtyny ja painuu sohvalle nukkuun. Mamma taas yrittää siivota jälkiä, saada lapsia sänkyyn ja siinä samalla sovittua aamuksi jonku hoitamaan kipeitä lapsia, et ite pääsee verikokeisiin ja neuvolalääkäriin. Isäntähän ei voi olla pois töistä, ku siihen kaatuu maailma. Mun pitää olla myös se, joka on aina sairastapauksissa pois töistä. Ja pomohan siitä riemastui, niinku aina. Joten kyllä, koen olevani juurikin samassa jamassa ! Tervetuloa kerhoon ! :D