Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen niiiiiiiiiiin kyllästynyt mieheeni.

Vierailija
25.07.2013 |

tai miehen toimintaa. Ensin ajattelin, että mä olen se ikuinen kakkonen. Tosiasiassa mä olen luultavasti siellä jossain sijalla kymmenen. Tässä pari esimerkkiä:

Tässä muutama päivä sitten menimme ulos syömään. Tarkoitus mukava ilta ja rentouminen. Ruokaa sain, mutta pitihinä miehen siinä samalla hoitaa työasioita. Emme todellakaan olleet kahden.

Seksiä. Ai mikä se on? Lupaa ja lupaa, mutta mitään ei tapahdu Viimeksikin kysyi pilke silmäkulmassa saako öljytä jalat. Mikä riemu, kun luulin tietäväni mihin se johtaa. Ei johtanut ei. Meillä nukuttiin.

Miers tuo kukkia lepyyttääkseen mokiaann ja pyytää anteeksi. Ja taas oltaisiin menossa ulos syömään. Mirs ilmoittaa, että 5 min ja on valms. Minä odotan vartin...Kohta kuuluu, puoltuntii ja taas se kohta. Tunnin kohdalla multa meni hermot ja lähdin yksin syömään.  Palatessani kotiin mies kysyy, että mikä kiire mulla oli. Olin jo siinä aikaisemmin maininnut, että mulla on oikeesti nälkä.

Tätä samaa paskaa on ollut jo monen monta kuukautta. Mulla vaan on nyt mitta täynnä ja ole kyllästynyt.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää sanomasta nämä ihan suoraan (asiallisesti) sille miehelle.

Koska ei se näe sun pään sisään. - Sehän kysyy vielä että mikä tuli - niin älä väitä että mies tietää mistä sua puristaa.

Menisit vaikka sanomaan sille kesken puhelun että lähdet 5 minsan päästä kuin otat hatkat.

Vierailija
2/3 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 19:57"]

Mikä estää sanomasta nämä ihan suoraan (asiallisesti) sille miehelle.

Koska ei se näe sun pään sisään. - Sehän kysyy vielä että mikä tuli - niin älä väitä että mies tietää mistä sua puristaa.

Menisit vaikka sanomaan sille kesken puhelun että lähdet 5 minsan päästä kuin otat hatkat.

[/quote]

Ihan siksi, etä ei ole eka kerta, kun tilanne on tämä mikä on. 2 viikkoa menee hyvin ja sitten on taas 1-2kk tätä.  Mä olen puhunut, puhunut ja puhunut. Ihan oikeasti jos ei aikuinen ihminen ikinä opi. Yhteistä taivalta meillä on kuitenkin 15v, joten ei ihan tuore.

Tämmönen tilanne kuluttaa.  Ja minähän sanoin miehelle. Ja se kuittaa vaan, että kohta ja kohta. Ei sillä nyt kai kuulossa ole vikaa. Ja ei mene niin, etttä minä voisin tai joudun odottamaan tunninkin ja joskus kaksi- Se miehen kohta tai 5 min on sitä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos alkaisit elämään omaa elämääsi?