Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua on tässä vaivannut hetken aikaa aika paha unettomuus.

Vierailija
25.07.2013 |

Uni tulee vasta neljän-viiden kieppeillä ja ylös on noustava aamulla, joten univelkaa kertyy koko ajan. Unen puute aiheuttaa päänsärkyä ja äkäisyyttä. Lääkäriin aion mennä, mutta tällä hetkellä julkisella puolella on vain kesäpäivystys ja sinne ei oikein huvittaisi mennä. Elokuussa, eli ihan kohta tuo lähiterveysasema taas aukeaa. Yksityiseen ei mulla oikein ole varaa.

Nyt hoksasin, että meillä on kaapissa lapsilta vesirokosta jäänyttä nestemäistä atarxia ja ajattelinkin että mitä jos kokeilis ottaa sitä? Sillähän on kaiketi unettava vaikutus. Jos sais edes yhtenä yönä vähän pidemmät unet ja siten ehkä unirytmiä korjatuksi. Olo alkaa olla epätoivoinen, mikään lampaiden laskeminen ym. kotikonstit ei auta. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile melarestiä eli melatoniiniä apteekista. Atarxista tulee mulle ainakin painajaisia ja kaikkea muutakin kuin pelkkää unettomuutta.

Vierailija
2/5 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

melatoniinia saa myös luontaistuotekaupoista, vaikka yhdessä vaiheessa sitä sai kai suomessa vain reseptillä apteekista (se on kuitenkin monissa muissa maissa ihan reseptivapaa luontaistuote)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voit kokeilla sitä Ataraxia. Mä nukun välillä Ataraxin avulla, välillä tarvitsen kovemmat lääkkeet. Lääkärit suosittelevat aina Ataraxia, koska se on tosi vanha lääke ja ainakin varmasti turvallinen.

t. kroonisesti uneton

Vierailija
4/5 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos, olin ihan unohtanut tuon melatoniinin, käyn hakemassa sitä apteekista ja kokeilen. Tuntuu että tän väsymyksen takia ajattelu ja muistikaan ei enää toimi :( Tuota melarestia ilmeisesti saa ilman reseptiä? ap

Vierailija
5/5 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 12:45"]kokeile melarestiä eli melatoniiniä apteekista. Atarxista tulee mulle ainakin painajaisia ja kaikkea muutakin kuin pelkkää unettomuutta.

[/quote]Melatoniini on pelkkä uskomus lääke. Ei anna unta, mutta tyhjentää vain rahapussis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä