Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä bloggaajaa ihailet?

Vierailija
25.07.2013 |

Ja nyt ei tarvitse kenenkään rynnätä sanomaan, että "ei se ole totta mikä blogissa näkyy" tms. Vaan ihan saa vain ilmaista mahdollisen ihailunsa nimenomaan sen perusteella, mitä blogissa näkyy ja näytetään.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avec Sofien kirjoittajaa. Todella kaunis, ja vielä fiksunkin oloinen nainen.

Vierailija
2/21 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeva Kolua, koska se on symppis ja kirjoittaa hyvin. Ja laittaa ihanaa ruokaa. Myös Stellaa, koska se on niin kuuma ja tyylikäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeva Kolu vaikuttaa todella fiksulta tyypiltä, Avec Sofie taas on ihanan hienostunut, tyylilleen uskollinen ja kaunis :) Nuo kaksi saavat myös minun ihailuni.

Lisäksi joidenkin pienempien blogien pitäjiä joilla todella kauniit, sympaattiset blogit. Jaksan aina ihmetellä miten paljon laadukkampaa sisältöä he tuottavat verrattuna joihinkin suosittuihin bloggaajiin.

Vierailija
4/21 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KPE Annea :)

Vierailija
5/21 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogin perusteella Rillan Koti -blogin Riikkaa. Kaunis, älykäs, tyylikäs, hyvintoimeentuleva, sympaattinen, ihanat lapst, hyvä parisuhde.

Nämä kaikki mielikuvat perustuu siis blogin lukemiseen, ei muuhun.

Vierailija
6/21 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaitaliinaa, fiksu nuori nainen. Myös siskonska Alma tuntuu mukavalta ihmiseltä. Erityisesti ihailen heidän perheen välistä suhdetta ja läheisyyttä, sitä itse asiassa vähän kadehdinkin.

Vierailija
7/21 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stellaa ja Eeva Koluakin jonkin verran. :)

Vierailija
8/21 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTD-Nataa. <3 Ihana tyyli, mielenkiintoinen tyyppi, elämäniloinen asenne ja rohkeutta olla just sitä mitä on. Ja treenin myötä nykyään myös mahtava kroppa! Voi kumpa sitä itsekin. :)

Vierailija
9/21 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 15:04"]

Kaitaliinaa, fiksu nuori nainen. Myös siskonska Alma tuntuu mukavalta ihmiseltä. Erityisesti ihailen heidän perheen välistä suhdetta ja läheisyyttä, sitä itse asiassa vähän kadehdinkin.

[/quote]

Kaitaliina tuntuu vähän naivilta bloginsa perusteella, mut heidän perhe- ja sukuyhteytensä lämpö tuntuu kyllä (kadehdittavan) ihanalta. 

Vierailija
10/21 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 16:26"]

WTD-Nataa. <3 Ihana tyyli, mielenkiintoinen tyyppi, elämäniloinen asenne ja rohkeutta olla just sitä mitä on. Ja treenin myötä nykyään myös mahtava kroppa! Voi kumpa sitä itsekin. :)

[/quote]

Myös minä kunnioitan blogin perusteella Nataa. :) Hänen lisäksi muita "kadehdittavia" ovat mm. Kaukokaipuun Marinella (mahtavia kuvia ja vaikuttaa onnelliselta ja tyytyväiseltä), Nelliina (kaunis, hauska, ystävällinen), Saara Sarvas (hauska, mielenkiintoinen, asiantunteva) sekä vida locan sarrrri (vaikuttaa jalat maassa tyyppltä, blogi on monipuolinen ja ihana mäyräkoira elämässä mukana).

Tästä saa ehkä sellaisen kuvan että kadehtisin vain kaikkia :D Mutta tässä on tosiaan kyse sellaisesta positiivisesta kadehdinnasta, joka on ennemminkin kai ihailua. Näiden bloggarien elämä vaikuttaa mielenkiintoiselta ja he ovat kaikki ystävällisiä lukijoille.

Vierailija
11/21 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan oikeastiko joku ihailee näitä tylsimyksiä vai onko porukka tullut tänne kehumaan toinen toisiaan???

Vierailija
12/21 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia OC on jumalaisen kaunis, rento ja hyvä suustaan.

Vierailija
13/21 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen bloggaajina Eeva Kolua, Kaikki mitä halusin -Karlaa, Nelliinaa ja Korundia. Kaikki heistä tuntuvat olevan peruspositiivisia ihmisiä, joiden blogit ovat laadukkaita, mukavaa tekstiä ja hienoja kuvia. Vastaavat myös ystävällisesti kommentteihin. En väitä tietäväni heistä mitään, mutta kaikista saa myös onnellisen ja tasapainoisen kuvan (ja disclaimerinä, en väitä että heillä ei olisi mitään ongelmia tai ikäviä asioita elämässään, vaan he tuntuvat olevan perustyytyväisiä elämäänsä),

Vierailija
14/21 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Halla_ahoa ja ruukinmatruunaa.

Vierailija
15/21 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 16:56"]

siis ihan oikeastiko joku ihailee näitä tylsimyksiä vai onko porukka tullut tänne kehumaan toinen toisiaan???

[/quote]

No en mä ainakaan aktiivisesti näitä ihaile ihmisinä välttämättä, kun en tunne, mutta arvostan ja ihailen bloggaajina. Jos täällä mainitut on sun mielestä tylsimyksiä niin kerro sitten ketä sinä ihailet.

Vierailija
16/21 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 16:56"]

[/quote]

Mä luulen että näitä "tylsimyksiä" on helppo ihailla siksi että he ovat omalla tavallaan niin tavallisia, mukavia ja perusjärkeviä ihmisiä, sellaisia joita toivoisi lähipiiriinsä oikeassakin elämässä. :) Itse ihailen jollain tasolla lähes kaikkia tässä ketjussa mainittuja, osa toki on ollut minulle tuntemattomia. 

Kerro toki että ketä itse ihailet, jos nämä ovat kaikki tylsimyksiä. Vai oletko niin hieno, ettei tarvitse ihailla ketään... ;-)

Vierailija
17/21 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä niminen blogi tuolla Eeva Kolulla on?

Vierailija
18/21 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 17:37"]Minkä niminen blogi tuolla Eeva Kolulla on?[/quote]

kaikki mitä rakastin

Vierailija
19/21 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeva pitää myös Hesarin sivuilla ruokablogia Kauhaa ja rakkautta.

Vierailija
20/21 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stella Harasek

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi