Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehestä kaikki irti

Vierailija
24.07.2013 |

Hei. Onko muillakin kokemuksia miehensä lukitsemisesta siveysvyöhön? Keskusteluita luin ja ehdotin miehelleni siveysvyön ostamista 2kk sitten ja hän suostui kokeilemaan. Seksi on huomattavasti intohimoisempaa kuin aiemmin, ottaa minut paremmin huomioon ja tekee paljon enemmän kotitöitäkin :)

Meillä on tapana 2-4 päivää pitää miestäni lukittuna ja taas vapauttaa hänet siveysvyöstä että hän saa tyydytettyä itsensä ja ennenkaikkea minut ;)

Mieheni siveysvyön käyttö on auttanut paljon parisuhdettamme kun lapsiakin on niin hän keskittyy paljon enemmän lapsiimme ja yhteisiin hetkiimme.

Kertokaa omista kokemuksistanne ja tottumuksistanne miten teillä menee kun mies on lukittuna.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapuri kokeili. Ihan hyvin on mennyt. Varsinkin, kun antoivat vara-avaimet mulle säilytykseen jos sattuu alkuperäiset hukkumaan.

Vierailija
2/11 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Meillä myöskin minä ehdotin siveysvyötä miehelleni 3vuotta sitten, se on meidän oma salaisuutemme :) Huomasin itsekin että rakkaani alkoi kohdella minua huomattavasti paremmin ja ottaa monia asioita huomioon mitä ei aikaisemmin. Esim. tekee paljon kotitöitä, siivoaa, tiskaa jne.

Joka toinen viikko hän hankkii minulle seksikkäitä alusasuja, mekkoja, kenkiä ja milloin mitäkin. Silloin on minun taas aika vapauttaa rakkaani kalu vapauteen siveysvyön puristuksesta ja antaa hänelle ansaitsemaansa nautintoa unohtamatta itseäni.

Meillä on pysynyt intohimo ja mielenkiinto toisiimme hyvin korkeana näinkin pienen asian johdosta, vaikka tällä "pienellä" asialla on näin suuri vaikutus. Nautimme molemmat toisistamme ja seksistä paljon enemmän nyt kun mieheni on säännöllisesti lukittuna siveysvyöhön. Suosittelen kaikille ainakin kokeilemaan, meillä tämä toimii <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naintikaverini vaimo pitää miehellään siveysvyötä. PIti opetella tiirikoiminenki vielä vanhana netistä.

Vierailija
4/11 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään cb-6000:sta aika usein muutaman tunnin ajan. Lukittuna miehelläni nousee ihan älyttömät himot ja toisaalta innokkaasti nuolee ensin minua vaikka tunnin, että pääsee itse vyöstä irti. Suosittelen!

Vierailija
5/11 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pidetty vaimolla siveysvyötä ja suhteemme parani huomattavasti. On kiltimpi minulle ja todella halukas silloin kun vyö otetaan pois. Lisäksi juoksee paljon vähemmän baareissa.

Aluksi ei oikein tykännyt siitä, mutta kun kerroin että vauva-palstalla naiset kohtelevat miehiään kuin koiraa, ja että näin tasa-asrvon aikana se on ok näinkin päin, hän suostui.

Vierailija
6/11 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin miehelleni siveysvyön lukkoon noin kaksi kuukautta sitten. Parisuhde on sen jälkeen muuttunut täysin. Nyt hän tekee kiltisti kaikki kotityöt. Ja on hyvin hellä. Ei ole kiroillut. Eka kolme viikkoa hän pyysi että mä vapautan hänet. Ruikutti joka päivä. En ole vapauttanut. Vaan sanoin, että jos toi ruinaaminen jatkuu niin jatkuu tämä vankeus. Nyt hän ei enää ole sanallakaan sanonut mitään koko siveysvyöstä. Tekee vain kototyöt tosi kiltisti ja huolella. Musta näyttää, että mies on onnellinen kun hänellä on minut ja voi pitää mua hellänä. Eikä enää kaipaa runkkaamistaan. Sanoisin että hän on vapautunut seksin ajattelusta ja keskittyy nyt parisuhteeseen. Miesten siveysvyö on tosi hieno keksintö. Voin suositella sitä kaikille naisille. Ei sen käytöstä ole miehelle mitään haittaa. Ei se haittaa elämää lainkaan vaan ainoastaan parantaa sitä.

Vierailija
7/11 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas vyön kanssa käydään tarpeilla? Epätietoinen utelee

Vierailija
8/11 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitten "siveysvöiden" teko pitäis kieltää, ja näiden käyttäjät pitäis laittaa hoitoon sairasta.

Vierailija
9/11 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokkopa täällä on kukaan edes kokeillut

Vierailija
10/11 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voi sanoa, Kaikkien miesten ehkä myös naisten pitäisi käyttää siveysvyötä.

Vierailija
11/11 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea järjestely miehen siveysvyön käytössä on seuraava:

Avaimia on kaksi, A ja B. A on miehen hallussa vain tämän tietämässä paikassa, ja vain mies saa sitä käyttää. Vaimolla ei ole edes oikeutta pyytää miestään käyttämään avaintaan. Toisaalta mies ei saa käyttää eikä pyytää käyttämään B-avainta, jonka käyttöoikeus on  vaimolla - jos B-avain on kotona. Säilytyspaikka kotona on molempien tiedossa, eikä sitä saa muuttaa kodin sisällä. Olennaista on se, että mies saa  pitää B-avaintakin hallussaan sen ajan, kun hän vie sen jonkun toisen henkilön haltuun - tuolla toisella on sitten avaimen käyttöoikeuskin. Tietenkään vaimolle ei kerrota, missä B on jos sitä ei kotoa löydy, eikä vaimo saa asiasta edes mainita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi