Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä ei pidä yhteyttä tarpeeksi usein

Vierailija
23.07.2013 |

Minulla on ongelma: en osaa olla päivääkään ilman poikaystävääni. =(

Olemme seurustelleet muutaman kuukauden ja olemme lähentyneet toisiamme hitaasti, mutta varmasti. Vielä emme ole siinä pisteessä, että tapaisin hänen vanhempansa tai nukkuisimme yhdessä. Mutta kaikki aikanaan. Molemmat ovat oikein onnellisia yhdessä!

On alusta asti ollut täysin normaalia, että toisinaan poikaystävästäni ei kuulu mitään 4 päivään, ei puhelua, ei tekstaria. Lopulta sorrun itse kyselemään kuulumisia ja sovimme seuraavan tapaamisen. Ei ole kyse siitä, ettei hän haluaisi nähdä. Hän on 35-vuotias ja asunut yksin 7 vuotta, eikä hänellä ole paljoa kokemusta seurustelusta. Ne vähäisetkin viritykset on päättynyt huonoon kokemuksiin, joka on tehnyt hänestä erittäin varovaisen. Luonnollisesti hän on tottunut tekemään mitä huvittaa ja se on minusta ihan ok, en halua millään lailla rajoittaa hänen elämäänsä.

Mutta ongelma on, että itse olen työtön, eikä minulla ole juurikaan tekemistä päivisin. Luonnollisesti haluaisin olla hänen kanssaan mahdollisimman paljon. En pysty edes tapaamaan ystäviäni ilman, etten ajattelisi häntä. =((

Hän oli kesälomalla ja vietimme kaksi viikkoa yhdessä joka päivä. Tällöin hän oli aktiivisempi osapuoli sopimaan tapaamisia. Teimme yhdessä vaikka mitä kivaa ja hän omistautui melkein täysin ja ainoastaan minulle. Olin onneni kukkuloilla! Mutta sitten, viimeisellä kesälomaviikolla aktiivisuus loppui. Ymmärrän, että hän haluaa nauttia viimeisestä kesälomaviikostaan kalastellen ja ystäviensä kanssa puuhastellen. Mutta miten saisin hänen päähänsä, että hän voisi edes soittaa useammin, vaikkemme näkisikään? Tai heittää silloin tällöin tekstiviestillä.

Tiedän, että ongelma on minussa ja olen typerä. En halua käydä asiasta keskustelua hänen kanssaan, sillä se varmasti pelottaa hänet pois. Viisainta olisi antaa miehen ilmoitella välillä itsestään, mutta en malttamattomuuttani pysty siihen. =( Onko kenelläkään ideoita, millä saisin itselleni lisää malttia?

Onko teillä vastaavia kokemuksia miestenne kanssa ja tarkoittaako tämä ongelma automaattisesti eroa? En ole nalkuttavaa sorttia ja jokaisella on oikeus myös omaan elämään ja aikaan, vaikka parisuhteessa ollaankin.

Terveisin takiainen(ko?)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

auts. Vasta pari kuukautta yhdessä ja heti ollaan muuttamassa toista! Kommunikaatiokaan ei tunnu oikein pelaavan ja olet omistushaluinen... Pelottavaa!

Vierailija
2/15 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä seksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä roiku tai käyt ahdistavaksi. Kukaan halua työtöntä, jota pitää viihdyttää koko ajan.

Vierailija
4/15 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole edes paha. Mulla oli aikoinani miesystävä, jonka mielestä 5min puhelu kerran kahdessa viikossa oli sopivaa yhteydenpitoa! Asuttiin siis eri paikkakunnilla ja nähtiin harvoin, hän soitti siis oikeesti vain joka toinen viikonloppu. Tämä tapahtui aikana ennen kännyköitä, joten tekstareitakaan ei voitu vaihdella. Itse yritin soitella hieman tiheämpään, mutta mies selvästi vaivaantui kun piti "yhtenään" roikkua puhelimessa. Ei jatkunut kauaa se suhde, ei.

Vierailija
5/15 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 22:17"]Vielä emme ole siinä pisteessä, että tapaisin hänen vanhempansa tai nukkuisimme yhdessä.[/quote] 

Eli et ole hänelle tyttöystävä, vaan kaveri muiden joukossa. Et selkeästikään edes se kaikista tärkein.

Vierailija
6/15 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille ja eiköhän ala puhelin pirisemään

Vierailija
7/15 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No provohan tuo on. Kuka aikuinen ihminen kuvailee seurustelukumppaniaan poika- tai tyttöystäväksi?

Vierailija
8/15 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

takiainen! Mies vietti kanssasi viikon ja luultavasti tajusi, että et ole vaivan arvoinen...

Vierailija
9/15 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 22:57"]

Kuka aikuinen ihminen kuvailee seurustelukumppaniaan poika- tai tyttöystäväksi?

[/quote]Mitäs sanaa sitten pitäisi käyttää tuollaisessa vaiheessa kun ei vielä asuta yhdessä tms?

Vierailija
10/15 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 22:57"]

Kuka aikuinen ihminen kuvailee seurustelukumppaniaan poika- tai tyttöystäväksi?

[/quote]Mitäs sanaa sitten pitäisi käyttää tuollaisessa vaiheessa kun ei vielä asuta yhdessä tms?

[/quote]

Olisiko pelkästään mies tai nainen? Tai miesystävä tai naisystävä? Tai sitten itse olen väärässä ja olen eksynyt jollekin teinifoorumille.

Vierailija
11/15 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko olleet sängyssä jo?

Vierailija
12/15 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on nytkin tuollainen miesystävä. Yhdeksän vuotta ollut. Välillä oltiin vuosi erossa, kun minä halusin kokeilla sosiaalisempaa, mutta se osoittautuikin riippuvaiseksi, joten palasin epäsosiaalisen kanssa yhteen. Meillä on hyvä olla yhdessä, koska minä olen itsenäinen ihminen.

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 22:37"]

Ei tuo ole edes paha. Mulla oli aikoinani miesystävä, jonka mielestä 5min puhelu kerran kahdessa viikossa oli sopivaa yhteydenpitoa! Asuttiin siis eri paikkakunnilla ja nähtiin harvoin, hän soitti siis oikeesti vain joka toinen viikonloppu. Tämä tapahtui aikana ennen kännyköitä, joten tekstareitakaan ei voitu vaihdella. Itse yritin soitella hieman tiheämpään, mutta mies selvästi vaivaantui kun piti "yhtenään" roikkua puhelimessa. Ei jatkunut kauaa se suhde, ei.

[/quote]

Vierailija
13/15 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vierastan tuota poika/tyttöystävä sanaa aikuisista ihmisistä. Sopivampaa olisi puhua mies/naisystävästä eikö?

Vierailija
14/15 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa:

Kiitos vastauksista! Pari selvennystä asiaan.

Muita naisia ei todellakaan ole hänellä kuvioissa ja hän aikoinaan toivoi, ettemme tapaile muita. Seksiä on ollut neljänsistä treffeistä lähtien säännöllisesti. Tiedän, etten ole miehelle pelkkä panopuu, vaan hän on esitellyt minut kavereilleen ja on muutenkin rakastuneen oloinen. Hän mainitsi viime kerralla jo vakiintuneesta parisuhteesta ja otti minut kainaloonsa hymyillen.

Joten ehkä huoleni on turha ja hän on vain erittäin hitaasti lämpenevä. Hän on aikoinaan sanonut, ettei hänen tarvitse olla yhteydessä päivittäin, vaan muutaman päivän välein riittää hänelle. Puhelun aikana hän ei ole vaivautunut, vaan juttelemme pitkät pätkät.

Tähän tilanteeseen minun on kai sopeutuminen, sillä en halua hänen pitävän yhteyttä velvollisuuden tunteesta. Ehkäpä ongelma on yleinen nuorten parien keskuudessa ja nimenomaan miehet pystyvät elämään helpommin ilman jokapäiväistä yhteyttä tyttöystäväänsä?

PS. En myöskään totu millään sanomaan häntä poikaystäväksi, saati kertovani rakastavani häntä. Dääm että rakkaus on hankalaa! =)

Vierailija
15/15 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa: Löytyipä osuva linkki:

http://www.cosmopolitan.fi/artikkeli/seksi_ja_suhteet/tarvitsetko_omaa_aikaa

Taitaa tosiaan olla tästä kyse. Helpottava tieto, että tuo on ihan yleistä muillakin pariskunnilla eikä kerro välttämättä ongelmista. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi