Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aatelkaas, jos prinssillä ois kotiinlähtiessään äitiyspakkauspotkari päällä :)

Vierailija
23.07.2013 |

nimim. Olisihan se kiva ylläri :D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin mun kokemus on ollut myönteinen, laadukkaita tuotteita.

Vierailija
2/12 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen. Jep, prinssillä on vaatetta päällään. Mitä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun kokemus oli sellainen että huh. Vaikka ostan kaikkein halvimpia rääsyjä mitä nyt löydän sekä itselle että lapsille, niin äitiyspakkauksen vaatteet yllättivät huonolaatuisuudellaan ja rumalla ulkonäöllään, ainakin silloin 2000 ja 2003. Plus sitten vielä liian isot koot, eipä yli 1-vuotias lapsi niillä tehnyt oikein mitään kun liikkuukin.

Vierailija
4/12 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan se olla aika metkan näköinen Willsin päällä.

Vierailija
5/12 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne vaatteet ole jo kuninkaallisessa roskakorissa ja kondomit käytetty...

Vierailija
6/12 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä ei ole äityspakkaus siellä ;)

Vierailija
7/12 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne Kelan antama pahvilaatikko sisältöineen mene jollekiin köyhälle perheelle.

Vierailija
8/12 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska, Kelan äitiyspakkaus lähetettiin lahjana Katelle ja Wiltsulle. Musta se oli hauska ajatus. On se jännä, että mun vuoden 2000 pakkauksessa oli tosi laadukkaita vaatteita ja jollekin toiselle oli osunut huonolaatuisia rääsyjä ;) 

ap

Vierailija
9/12 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 21:21"]

No mun kokemus oli sellainen että huh. Vaikka ostan kaikkein halvimpia rääsyjä mitä nyt löydän sekä itselle että lapsille, niin äitiyspakkauksen vaatteet yllättivät huonolaatuisuudellaan ja rumalla ulkonäöllään, ainakin silloin 2000 ja 2003. Plus sitten vielä liian isot koot, eipä yli 1-vuotias lapsi niillä tehnyt oikein mitään kun liikkuukin.

[/quote]

Miten pieniä lapsia sulla on ollut? :O Kyllä minun lapsille on helposti ennen 1v ikää ne menneet...
Eikö se ole vain hyvä, ettei ne vaatteet mene heti pieniksi? Pienelle vauvalle menee kyllä vähän isommatkin vaatteet, mieluummin niin kuin että ne menee heti pieniksi. Mitäpä sillä pakkauksella tekee jos kaikki on heti pieniä, vauvoilla kun on tapana kasvaa aikamoista kyytiä.

Vierailija
10/12 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi potkupuku ollut kätevämpi kuin tuo viltti, johon nyt vauva oli kääritty. Eivät olleet saaneet vauvaa lainkaan turvallisen näköisesti turvaistuimen turvavöihin kiristettyä tuon viltin vuoksi. Kainalot ja haarat ovat tietty viltin sisällä piilossa. Jos olisi sattunut kolari, olisi vauva lentänyt kaaressa turvaistuimestaan :(.

Vierailija
11/12 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 22:25"]

Voishan se olla aika metkan näköinen Willsin päällä.

[/quote]

Päivän ekat naurut! Kiitos! :D

Vierailija
12/12 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kanssa ekaksi mieleen prissi William kelan potkuhaalari päällä. Hiustupsut tuulessa heiluen. XD No joo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi