Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reisien sisällä pintalihaksissa tuntuu välillä siltä kuin kudokset venyisivät kuminauhan lailla ja katkeisivat. Muita joilla samaa?

Vierailija
06.08.2020 |

Tätä ilmenee esimerkiksi niin jos istun sohvalla jalat suorana, katson telkkariohjelman ja venytän jalkoja hieman vartin päästä tai nousen istuma-asentoon niin reisien sisällä eli etupuolella tai sivuilla polvien lähellä tuntuu siltä kuin kudokset tai jotkut venyisivät kuin niiden sisällä olisi pientä ohuen ohutta kuminauhaa, haurastuisivat ja sitten katkeisivat. Se katkeaminen tuntuu ihon pinnalla silleen nopeasti *räps* mutta mitään ei näy. Tämä ei satu, on vaan outo tunne ja pieni kihelmöinti siinä kohtaa Tätä on ollut 2 krt päivässä.

Ei nämä voi kasvukipujakaan olla, olen kohta 40v. Olen normaalipainoinen ja liikun, venyttelen myös paljon.
Onkohan minun hermostoni vaan kireällä ja tämä johtuu siitä ja se vaikuttaa raajoissa saakka, muita joilla samaa? Olen kärsinyt ajoittaisesta stressistä työn takia nyt välittömästi kesälomien jälkeen kun tahti kiihtyi heti lomaltapaluun jälkeen pahemmaksi kuin alkuvuonna. Tai magnesiumin vajetta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympaattisen hermoston toimintahäiriö?

Vierailija
2/3 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tollasia sätkyjä käsivarsissa sisäpuolella. Hermopinteet molemmissa ranteissa jotka leikattiin. Siihen loppui sätkyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tollasia sätkyjä käsivarsissa sisäpuolella. Hermopinteet molemmissa ranteissa jotka leikattiin. Siihen loppui sätkyt.

Mutta eikö hermopinteissä nimenomaan ole särkyjä? Nuo tuntuu enemmän elohiirimäisiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä