Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Nain tanaan kaupassa aikuisen naisen, jonka tissit tursui topista ylilaitojen ja vatsamakkara holskyi jokaisella askeleella. Sellureidet tutitsivat.

Vierailija
14.07.2006 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärä ruumiinkuva - kuvittelee itsensä sutjakaksi.

tai

lihonut ja ei ole varaa ostaa uusia vaatteita joka vuosi.

Vierailija
2/18 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mun miehen veljen vaimon suvussa on just tommosia järkkyjä pukeutujia. Voi luoja, ne ei tajua ollenkaan näyttävänsä hutsuilta. Häissäkin sai hävetä silmät päästään, kun ei tienny mihin ois kattonu kun joka puolella tyrkytettiin selluliittinäköaloja. Mä en ymmärrä mikä niitä naisia vaivaa. Ne harrastaa itämaista tanssia ja kutsuvat sitä napatanssiksi. Käyvät sitten Turkissa vähän " opiskelemassa" ...liittyiskö se paljasteleva pukeutuminen siihen harrastukseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten varmaankin nähnyt minut. minun tissini tursuavat yli, käytän toppia, on vatsaa ja iso perse ja selluliittireidet.

mutta jumankauta, että vientiä piisaa!!

Vierailija
4/18 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä minkätakia pitää näytellä tissejään, persettään, sääriään ventovieraille miehille? Pikkasen oman kropan kunnioitusta hei!!!!

Vierailija
5/18 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isi34

Vierailija
6/18 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti satutaan joskus samaan kauppaan;)

olen huomannut, että vain naisia häiritsee minun suuret, pursuavat rintani.. miehet kyllä ovat mukavia minulle ja minun rinnoilleni:) :)

Vierailija
7/18 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yököttävää katsella pursuavia utareita :+

Vierailija
8/18 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ruikku rusinatissi..

Vierailija
9/18 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät voi sietää jos olen missä tahansa topissa ja pulleat rintani pullottavat tai kun olin lenkillä, usein nännitkin vielä näkyvät. Muuten olen aika siro ja hoikka, mutta tosiaan murhaavia katseita rinnattomilta naisilta tulee. Ja kun en niitä rintojani kenellekään erityisesti edes tyrkytä. Kai saan pitää toppia päällä siinä missä rinnaton nainenkin, vaikka rintani katseleminen varmaan lämmittää miesten jalkoväliä, minkäs sille voin, että varmaan heidän mielestä ovat ihanat lutkutettavat...:-)

Vierailija
10/18 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ainakaan hölsky ja roiku :)

9

Vierailija
11/18 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samaa mieltä. nuo ruikkutissit vaan niitä murhaavia katseita antaa.

... kerrankin huoltoasemalla mies tuijotti rintojani, kun maksoin tiskillä.. ja se mies porhalsi autolla minut kiinni n. 2km päästä, eli seurasi.. tuli luo, ja tehtiin treffit;)

ja mikä rinnannuolija se mies onkaan.. jumaloi rintojani.. vaimonsa on sellainen ruikkutissi. eli kyllä ne miehet, jotka sanovat vaimolleen olevansa tyytyväinen vaimon rusinoihin, hakevat näitä kunnon rintoja sitten muualta:)

Vierailija
12/18 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienirintainen ystävätär, hänellä taas aina siellä sänkykamarin puolella on ongelmia jos jonkinlaista

Vierailija
13/18 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei mies voi panna rintojen väliin. sitä me kaikki miehet haluamme tehdä. mahtavaa!

Vierailija
14/18 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo/tyttöystävä seisoi vieressä ja huomasi miehensä toljotuksen....... Aika noloa. Suoraan kuin jostain B-luokan komediasta! Haihduin paikalta, eli en tiedä saiko mies korvilleen :-)

Vierailija
15/18 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nautin tuollaisista tilanteista;) minkäs minä rinnoilleni mahdan..

Vierailija
16/18 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoruusvuosina. Ja kas kummaa, kaikki nuo kritisoivat ystävättäret olivat ns. lautarintoja. Nyt vasta ymmärrän, että herranjestas sehän oli heidän ongelmansa :-). Eli annan heidän miesten nyt katsella ja nautiskella palleroitani oikein " olan takaa" ja pidemmällekin menen jos mies on fiksu, halukas ja kiinnostava...

Vierailija
17/18 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku näyttää sitä mitä on. Mä en kyllä muutenkaan ole katteellinen muille naisille sillä olen täysin tyytyväinen omaan elämääni ja suhteeseen. En ole koskaan kärsinyt pienirintaisuudesta. Aina on vientiä riittänyt ja nuoruudessa seurustelin 3 vuotta kundin kanssa jolla oli seinät päällystetty playboy tytöillä. Silti se rakasti mua :)

Monesti olen saanut kehuja terhakoista ja kiinteistä tisseistäni. Koskaan kukaan ei ole pahaa sanonut.

Kun imetin tuli jättitissit ja musta se oli vaan outoa kun en ollu tottunut, tuntu et ne oli tiellä. Näin on parempi mulle. :) mut ne joilla isot ja kauniit rinnat on niin siitä vaan näyttämään!

Hauskaa kesää kaikille!

Vierailija
18/18 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vain liian pienet vaatteet ja kaksoisrinnat, ei se ole kovin hieno näky. Tain ne monet makkarat vyötäröllä hölskymässä.

Suomessa on älyttömästi läskejä, kesällä sen näkee paremmin.