Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri jakaa instagramissa kuviani

Vierailija
06.08.2020 |

Minulla on kaveri, jota en kutsu enää ystäväksi, koska hän jakaa minusta kuvia nettiin, vaikka olen pyytänyt ettei hän tekisi niin.

Vaistomaisesti lähden kauemmas jos näen että kuvataan, etten vain häiritse hänen ja muiden kavereidemme sosiaalisen jakamisen tarvetta. Joskus kuva otetaan kuitenkin salaa, niin etten huomaa, ja löydän sen kun avaan seuraavan kerran instagramini.

Lisäksi tällä kaverillani on tapana alkaa silitellä ja halailla minua pian sen jälkeen, kun on julkaissut kuviani. Kuin hyvitellä, ja mulla tekee pahaa se, ei tee mieli päästää lähelle.

Olen sanonut asiasta jo monta kertaa, mutta hän ei muuta toimintaansa. Poistanko instagramin vai kaverin?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee rikosilmoitus. Tai sitten lopetat sen kanssa olemisen.

Ei tuollaiset ihmiset mitään oikeita kavereita ole. Etsi kivempaa seuraa.

En usko että alan tekemään rikosilmoitusta, mutta pohdin heivaanko ihmisen elämästäni. Onko tämä tarpeeksi painava syy katkaista välit vai nillitänkö turhasta. Onko täällä ketään jatkuvasti elämänsä ihmisistä kuvia jakavaa, joka voisi tuoda toista näkökulmaa asiaan?

Mitä toista näkökulmaa? Haluat siis, että tänne tulee joukko ihmisiä sanomaan sinulle, että nillität turhasta ja totta kai annat "kaverin" kuvata, vaikka asia harmittaa sinua? Niiden kommenttien jälkeen voitkin asettua heidän joukkoonsa tässä asiassa. Anteeksi, kuulostat ihmiseltä, jolla ei oikein ole omaa tahtoa. Jo tuo, että suunnittelet oman Instagramisi poistamista, ettet näe kuvia, jotka on otettu vastoin tahtoasi, ei oikein kerro hyvää sinun itsetunnostasi. 

Ei tarvi pyydellä anteeksi. Minulla on oma tahto ja vahva persoona, mutta myös taipumus joustaa paljonkin, liikaa, kun kyseessä on minulle tärkeä ihminen. Olen taitava sovittelemaan muiden konflikteja ja se mikä sinulle näyttäytyy tahdottomuutena, on puolueettomuutta, josta käsin on helpompi nähdä kokonaiskuva.

Se että suunnittelen Instagramin poistamista, kertoo vain siitä ahdistuksen määrästä jota koen kun niitä kuvia lävähtää silmieni eteen. Jaatko sinä kuvia ystävistäsi instagramiin, ja jos jaat, miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla