Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asteikolla 1-10, narsisti

Vierailija
21.07.2013 |

Kuinka paljon sinulla on narsistisia piirteitä? Arvioi asteikolla 1-10.

Kuvaile niitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lta et todennäköisesti ykköstä "suurempia" vastauksia saa, jos nyt ylipäätään ollenkaan, tässä kun puhutaan omista(!) narsistisista piirteistä. :D

Vierailija
2/6 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen 6-7 jokapäiväisessä elämässä. Halutessani olen täysi 10 ja toisaalta osaan myös sitä vaativissa tilanteissa himmata 2-3 tasolla. Olen kasvanut narsistiperheessä, josta olen käyttäytymismallit oppinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikea vastata tällaiseen kysymykseen ylipäänsä. Jos kysyisit mun kavereilta sanoisivat varmaan että 2-3, mutta jos kysyt mieheltä niin olisi siinä 7-8 :D

Ensimmäisenä tulee mieleen se että syytän helposti muita ongelmista... Osaan esitellä hyviä puoliani ja piilotella pimeitä. Pidän sitten itsekin itseäni parempana...Monikaan ei tunne mua kunnolla ja kiinnyn huonosti ihmisiin. Voin esim vaan päättää olla pitämättä yhteyttä johonkin suhteellisen hyvään kaveriin, enkä kaipaa häntä enää sen jälkeen. Mun mielestä valehteleminen on ok, jos on 100% varma ettei siitä jää kiinni... Eli siis uskon itsekin välillä omiin valheisiini.

Vierailija
4/6 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit kysynyt anopista, vastauksia tulis takuulla vähän eri tahtiin.

Vierailija
5/6 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 00:00"]

Oisit kysynyt anopista, vastauksia tulis takuulla vähän eri tahtiin.

[/quote]

Tai eksästä. :p

Vierailija
6/6 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko viisi. Loukkaannun herkästi, mutta en tee siitä numeroa. Joissain asioissa pidän itseäni aika hyvänä, ja kaipaan huomiota. Mutta en pidä itseäni erityisen hyvänä monellakaan alueella, sosiaalisesti olen kömpelöhkö, tunnen katumusta kun teen väärin, tunnen empatiaa kärsiviä kohtaan jne.