Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierto sekaisin ihan tyystin vai mitä ihmettä?

21.07.2013 |

Hei.
Ajattelin täältä kysellä jos jollain ois ollut samanlainen tapaus kuin minulla. Kp 20/27 alkoi kuvottava olo ja myöskin menkkamainen juilinta alavatsasassa. Sitten kun tuli kp23/27 alkoi tuhruvuoto ja normaalia vähemmän oleva vuoto. Mulla ei koskaan ala menkat tuhruvuodolla vaan ne alkaa oikein rytinällä. Kp24 oli ihan käsittämättömän kipeä vatsa pari tuntia joka loppui ja jäljelle jäi pelkkä vatsan nipistely ja pienet menkkajuilinnat alavatsalla. Kp25/27 alkoi rintoja särkemään ja olivat kosketusarat ja tein testin mutta näytti negaa. Kp27/27 vuotoa ei edes pikkuhousunsuojaan asti vain ja ainoastaan pissalla käydessä jää paperiin pyyhittäessä mutta rinnat ei ole enää kosketusarat mutta pahoinvointi ja alavatsan menkkajuilinnat jatkuu. Mitä tää on? Onko kellään ollut vastaavaa tapausta?

Kommentit (7)

1/7 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

verikokeissa käyty ja kaikki arvot ok ja raskaustesti näytti negaa. Voisko olla että tuo vuoto on ollut kiinnittymisvuotoa ja eikä vielä raskaushormoonia ole vielä veressä? Paitsi että omasta mielestä pitäisi näkyä koska vuoto alkoi 16.päivä ja 6päivän päästä tuosta tehtiin tuo verikoe niin kait se pitäis näkyä jo tuolloin. Onko kellään kokemusta? Oon menossa ultraan ku lääkäritkin ihmettelee jo että mitä tää on. Pelottaa vain että tää onkin jotain vakavempaa.

2/7 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän isänä vain sen, että rintojen arkuus on varma merkki vauvasta. Vaikka muita oireita ei vielä olisikaan.

4/7 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa muuta sanoa kuin että itsellä oli aivan samat oireet ilman vuotoa ja raskaana olen. Hyvä että olet menossa ultraan ehkä siellä selvii tarkemmin mistä kyse! :) Kerro sitten mitä löytyi..

5/7 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ultrassa mutta siellähän oli sitten kandi joka teki ultrauksen ni sanoi mulle suoraan ettei osaa tulkita ultrausta ja sanoi että jonkun 1cm pituisen näki siellä ja sanoi että ehkä kysta. Otti endometrioosi näytteen ja sanoi ettei hän usko että olisi sitä. Enkä minäkään usko. Kaikki labrat ok ja papa-koe ok ja eikä mitään sukupuolitautiakaan.

Kävin sitten toisen lääkärin luona ja toivoin että hän olisi ultrannut mutta käski mun tehdä raskaustestin uudestaan koska tämän toisen lääkärin mielestä mun kuukautisvuoto ei ollut kuukautisvuotoa  (kerroin hänelle tarkasti minkälaista ja väristä vuotoni oli :) ) vaan joko kysta tai olen raskaana. Nyt olen tehnyt kaksi raskaustestiä ja kummatkin negaa.Testit oon kylläkin tehnyt alle neljän tunnin pidättämisen jälkeen enkä ole tehnyt aamuvirtsasta. Nyt jos oikein lasken niin mulla ois viikkoja 5+3 jos lasketaan kesäkuun kuukautisten mukaan ellei tuo heinäkuun vuoto sitten ollut kiinnittymisvuotoa.

Oireina ovat nyt turvonnut vatsa, erittäin hyvä hajuaisti, pienet menkkajomotukset alavatsalla, väsymys ja veto pois koko ajan.

Varasin itselleni uuden ajan ultraan kahden viikon päähän. Tuntuu että järki lähtee ku ei tiedä mistä tää johtuu jos ei raskaudesta, huoh.

Mömmö123: millä raskausviikoilla sä sait plussan testiin? Ku nyt oon ruvennut miettimään että jos mulla sitä raskaushormoonia erittyy elimistöön niin hitaasti ni sen takia verikokeissakin näytti negatiivista.

6/7 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse plussasin just tossa rv5 alussa mutta toki voi olla että plussaat vasta rv6-7 :).. mutta niin jotain näkyi kohdussasi? sehän voi olla joko tuulimuna, vauvan alku tai sitten se kysta.. Jotenkin oireet viittaisi raskauteen tai tuulimunaan kuitenkin :o hmm..

7/7 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mömmö123: Yritin kysellä tältä kandilta että missä se oli se joku 1cm pituinen niin hän sanoi vain että ehkä vasemmalla puolella ja taas yritin kysyä että munasarjoissa vai missä niin siihen en saanut vastausta. Luulenpa ettei se tiennyt koska myönsi ettei ole ultrannut aikaisemmin eikä osaa tulkita ultrakuvaa. Jos vaikka testais ens viikolla sitten uudestaan (jos vain maltan odottaa siihen asti) ja teen sitten kyllä aamuvirtsasta.