Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot rinnat + bikinit

Vierailija
14.07.2006 |

Te naiset joilla isot rinnat (D-kuppi ja siitä isommat), mistä olette löytäneet itsellenne bikinit? Mä olen kiertänyt aika monta kauppaa, vaateliikkeet, marketit, urheilukaupat ja näille mun D-kuppikokoisille ei löydy sopivan kokoista bikiniä sitten millään!! Jos jostain sattuu löytymäänkin D-kuppikokoinen yläosa, on se liian pieni! Ei voi tajuta. Miksei noita bikinien yläosia tehdä samoin kuin rintaliivejä? Kertokaas vinkkiä vai pitääkö tässä tosiaan olla uimatta loppuikä.. =/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jonkin verranhan se uikkarimatsku venyy kun kastuu.

mutta vaikea kieltämättä löytää..

Vierailija
2/6 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

momentti: Stockalla kävin katsomassa kun Hesassa kävimme, mutta en löytänyt. Ne hirveen kalliit jätin kyllä katsomattakin.. =/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat kokoa 80D-DD ja ei löydy bikinejä mistään...

Lindexillä&Seppälässä joskus ollut joku malli joka _melkein_ sopinut, mutta eipä niillä oikein rannalla voi makoilla, kun tissit valahtaa pihalle... Kapphallissa myös on ollut sopivia, mutta eivät ole miellyttäneet silmään, ja alaosa ollut liian suuri (en tiedä joko heiltäkin saa nykyään ostaa eri kokoa ylä&alaosan...?)

Vierailija
4/6 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy, myös pienellä ympärysmitalla isoja kuppikokoja DD->. Ite ostin 50 eur viime vuonna, ja ne oli normaalihintaset.

Vierailija
5/6 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoivat kyllä sielläkin ihan riittävästi - eli yli 70 ¿. Mutta eipä noita biksuja ole tullutkaan ostettua ainakaan kymmeneen vuoteen, joten ei pahasti kirpassut, kun tiesin etten oo taas kohta ostelemassa.

Uimapuku on jäänyt sen jälkeen ihan käyttämättä, kun haluttaa aina laittaa uudet kivat bikinit (siitä huolimatta että massukin römpöttää ;)

Vierailija
6/6 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli liiviliikkeistä löytyy, ei edes kannata mennä muualta etsimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme