Mikä nimi on hieno, muttei WT?
Perinteiset Ainot ei iske sitten alkuunkaan mutta en halua että lapsen nimestä välittyy WT kilometrien päähän, ja plussaa jos ei saman nimisiä ole koko luokka täynnä. Ehdotuksia? Tuleva lapsi on siis tyttö sukupuoleltaan.
Kommentit (43)
Wt on cool. Ainojen ja Pekkojen äidit on niitä, jotka asuu rivarissa insinöörimiehen kanssa kun ei muuta uskalla.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 23:07"]
millainen sukunimi?
[/quote]
Suomalainen, suht pitkä ja sointuva tyyliin "Erämetsä" -ap
Jos kerran olet white trashia, tyydy kohtaloosi ja nimeä lapsesi Yezzicaksi.
Otapa kalenteri käteen, sieltä löytyy kauniita nimiä. Osaa kun maistelee saattaa yllättävästäkin nimestä löytyä upea piirre, joka tekee nimen hienoksi vailla överyyttä.
Ahaa, opin uutta. Mutta aika rumaa haukkua kenenkään nimeä valkoisen roskasakin nimeksi.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 01:10"]
Ahaa, opin uutta. Mutta aika rumaa haukkua kenenkään nimeä valkoisen roskasakin nimeksi.
[/quote]
Mutta täydellisen pudonneena nykyhömpötyksistä jäin kuitenkin sairaalloisen kiinnostuneeksi, että mitkä sitten ovat Wt nimiä tuon jo mainitun lisäksi.
Maria, Anna, Aleksandra, Sofia/Sophie, Julia, Kristina, Elizabeth, Victoria, Sara, Amanda, Johanna, Susanna, Emilia.. Mun mielestä klassisis ja ajattomia nimiä kaikkia, kivoja mut ei "halpoja"
Victoria ei ole wt? :D Oli muutama muukin tuolla listalla kyllä juuri sitä itseään...
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 01:19"]
Maria, Anna, Aleksandra, Sofia/Sophie, Julia, Kristina, Elizabeth, Victoria, Sara, Amanda, Johanna, Susanna, Emilia.. Mun mielestä klassisis ja ajattomia nimiä kaikkia, kivoja mut ei "halpoja"
[/quote]
Ymmärtääkseni hieno tarkoittaa ns. kansainvälistä nimeä? Eli noita joita tuossa ylhäällä lukee Emma, Sofia, Anna, Hanna, Julia,...
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 01:19"]
[/quote]
Miksi ihmeessä Elizabeth? Nimestä on myös ihan suomalainen versio Elisabet.
Ota semmonen nimi mistä tykkäät, viis siitä mikä jonkun av-mamman mielestä on wt...