Kuinka pitkään max säilyttäisit jääkaapissa subia (paahdettu ostaessa)?
Kommentit (31)
Pari päivää. Katsoo, haistaa, maistaa ennen syömistä.
Riippuu, mitä siinä on sisällä. Jos kastike on majoneesi(pohjainen) se säilyy vähän vähemmän kuin vaikka BBQ jne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan säilyttäisi subia?
Esim. ostaa tarjouksesta "kokonainen puolikkaan hinnalla" ja säilöö toisen puolen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. ostaa tarjouksesta "kokonainen puolikkaan hinnalla" ja säilöö toisen puolen.
Ei säilyisi kyllä mulla, vetäisin yhdeltä istumalta. Subit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen laihiksella ja minulla on järkähtämätön itsekuri! :) Ei kerrota kellekään, että eilen tarttui kaupasta mukaan karkkipussi! :O
Kyllähän se täytteistä riippuu.
Itse voisin syödä parin päivänkin kuluttua itse valitsemani subin. Sitä ei olisi lämmitetty, eikä sisältäisi mitään eläinperäistä.
Seuraavana päivänä olen syönyt lounaaksi. Eli maksimissaan 24 tuntia säilön, tosin enemmän ällöttää ne vetistyvät kasvikset kuin pöpöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marketista saa leipää ja täytteitä halvemmalla ja ne säilyvät pidempään. Ilman erikoistarjouksiakin. Subin kantava idea tuoreudesta ei oikein toteudu jääkaappiin hilloamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marketista saa leipää ja täytteitä halvemmalla ja ne säilyvät pidempään. Ilman erikoistarjouksiakin. Subin kantava idea tuoreudesta ei oikein toteudu jääkaappiin hilloamalla.
Tätä ei ap kysynyt, aivan ohi aiheen vastasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ei ap kysynyt, aivan ohi aiheen vastasit.
Minä kysyin miksi joku säilöisi subia. Sain vastauksen joka ei ole looginen enkä siihen tyydy. Mitä se sulle kuuluu?
En laittaisi paahdettua subia jääkaappiin yhtään sen enempää kuin vaikka hampurilaisateriaa. Sehän on pikaruokaa, joka on tarkoitettu heti syötäväksi. Joskus haen puolikkaan subin evääksi töihin ja syön sen viimeistään tunnin päästä paahtamisesta.
Seuraavana päivänä söisin pois. Ja tuolle jankkaajalle: jos tulee täyteen jo puolikkaasta, vaikka ajatteli jaksavansa kokonaisen
Vierailija kirjoitti:
Seuraavana päivänä söisin pois. Ja tuolle jankkaajalle: jos tulee täyteen jo puolikkaasta, vaikka ajatteli jaksavansa kokonaisen
Kyse on siis siitä, että omaa virhettään ei voi myöntää ja hyväksyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla mitään muuta huvia ja iloa elämässäsi kuin jankata ja vääntää ja kääntää joka asiaa? Ja aina pitää päästä sanomaan viimeinen sana, vaikka se olisi miten ääliömäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla mitään muuta huvia ja iloa elämässäsi kuin jankata ja vääntää ja kääntää joka asiaa? Ja aina pitää päästä sanomaan viimeinen sana, vaikka se olisi miten ääliömäinen.
En alennu lähtemään kuranheittolinjallesi. Totean vaan, että pahansuopa ja ilkeämielinen kielenkäyttösi kertoo enemmän omasta luonteenlaadustasi kuin minusta, vaikka minua yrititkin osoitella. Jos aiheesta keskusteleminen ei sua kiinnosta, voit myös pysyä hiljaa. Velvoitetta osallistua ei kellään ole.
voi hyvä luoja
En sallisi jääkaappini saastuvan moisesta moskasta.