Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään max säilyttäisit jääkaapissa subia (paahdettu ostaessa)?

Vierailija
05.08.2020 |

?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sallisi jääkaappini saastuvan moisesta moskasta.

Vierailija
2/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman päivän iltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan säilyttäisi subia?

Vierailija
4/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää. Katsoo, haistaa, maistaa ennen syömistä.

Vierailija
5/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, mitä siinä on sisällä. Jos kastike on majoneesi(pohjainen) se säilyy vähän vähemmän kuin vaikka BBQ jne.

Vierailija
6/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. ostaa tarjouksesta "kokonainen puolikkaan hinnalla" ja säilöö toisen puolen.

Vierailija
7/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. ostaa tarjouksesta "kokonainen puolikkaan hinnalla" ja säilöö toisen puolen.

Ei säilyisi kyllä mulla, vetäisin yhdeltä istumalta. Subit

Vierailija
8/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan päivän iltaan

Vierailija
9/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen laihiksella ja minulla on järkähtämätön itsekuri! :) Ei kerrota kellekään, että eilen tarttui kaupasta mukaan karkkipussi! :O

Vierailija
10/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se täytteistä riippuu.

Itse voisin syödä parin päivänkin kuluttua itse valitsemani subin. Sitä ei olisi lämmitetty, eikä sisältäisi mitään eläinperäistä.

Vierailija
11/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana päivänä olen syönyt lounaaksi. Eli maksimissaan 24 tuntia säilön, tosin enemmän ällöttää ne vetistyvät kasvikset kuin pöpöt.

Vierailija
12/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marketista saa leipää ja täytteitä halvemmalla ja ne säilyvät pidempään. Ilman erikoistarjouksiakin. Subin kantava idea tuoreudesta ei oikein toteudu jääkaappiin hilloamalla.

Vierailija
13/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marketista saa leipää ja täytteitä halvemmalla ja ne säilyvät pidempään. Ilman erikoistarjouksiakin. Subin kantava idea tuoreudesta ei oikein toteudu jääkaappiin hilloamalla.

Tätä ei ap kysynyt, aivan ohi aiheen vastasit.

Vierailija
14/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei ap kysynyt, aivan ohi aiheen vastasit.

Minä kysyin miksi joku säilöisi subia. Sain vastauksen joka ei ole looginen enkä siihen tyydy. Mitä se sulle kuuluu?

Vierailija
15/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi paahdettua subia jääkaappiin yhtään sen enempää kuin vaikka hampurilaisateriaa. Sehän on pikaruokaa, joka on tarkoitettu heti syötäväksi. Joskus haen puolikkaan subin evääksi töihin ja syön sen viimeistään tunnin päästä paahtamisesta.

Vierailija
16/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana päivänä söisin pois. Ja tuolle jankkaajalle: jos tulee täyteen jo puolikkaasta, vaikka ajatteli jaksavansa kokonaisen

Vierailija
17/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavana päivänä söisin pois. Ja tuolle jankkaajalle: jos tulee täyteen jo puolikkaasta, vaikka ajatteli jaksavansa kokonaisen

Kyse on siis siitä, että omaa virhettään ei voi myöntää ja hyväksyä? 

Vierailija
18/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maks pari viikkoa.

Vierailija
19/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla mitään muuta huvia ja iloa elämässäsi kuin jankata ja vääntää ja kääntää joka asiaa? Ja aina pitää päästä sanomaan viimeinen sana, vaikka se olisi miten ääliömäinen.

20/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla mitään muuta huvia ja iloa elämässäsi kuin jankata ja vääntää ja kääntää joka asiaa? Ja aina pitää päästä sanomaan viimeinen sana, vaikka se olisi miten ääliömäinen.

En alennu lähtemään kuranheittolinjallesi. Totean vaan, että pahansuopa ja ilkeämielinen kielenkäyttösi kertoo enemmän omasta luonteenlaadustasi kuin minusta, vaikka minua yrititkin osoitella. Jos aiheesta keskusteleminen ei sua kiinnosta, voit myös pysyä hiljaa. Velvoitetta osallistua ei kellään ole. 

voi hyvä luoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän