Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisko sitä hiustyyliä vaihtaa edes kerran teini-iän jälkeen?

Vierailija
20.07.2013 |

Vaik siis onhan se aivan järisyttävä muutos kun oot leikkauttanut 2cm latvoista.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on teini-iästä asti ollut lyhyet hiukset. Ei ne lapsenakaan pitkät olleet, kun eivät kasva niin eivät kasva. Pidän siis edelleen hiusmallin lyhyenä, koska en halua peruukkia tai pidennyksiä.

Vierailija
2/18 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tottuus. Kaikkilla suomalaisilla on prikulleen samanlaiset hiukset, kaikilla on ohuet ja kaikilla on blondit. Ja siniset silmät ja samankokoiset tissit.

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 15:31"]

Joo ei suomalaiset voi. Niiden mielestä on niin naisellista kun on viisi harvaa pitkää hiusta tuulessa valtoimenaan liehumassa tai rennolla hiirenhäntäponnarilla. Eihän sitä nyt voi leikata! Ja kampaajalla käynti maksaakin! Eikä miehetkään tykkää!

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)
Olen nyt 39-vuotias ja näin sattumalta ala-asteen luokkakaverini. Naisella edelleen tismalleen samanlainen lyhyt tukka, valkoisilla "piisami"raidoilla ja silleen heitettynä sivulle. Siis vähän tähän tyyliin:
http://bunker33.com/dungeon/12/80s-hairstyles-for-women-with-short-hair-i13.jpg

Ja tuo hiusten malli on ollut hänellä todellakin jostain viidenneltä-kuudennelta luokalta alkaen.

Vierailija
4/18 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut viimeiset 15 v. tällainen:

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTzCVQkoYJIOmBYzPleK1R4u2Eeg5vzD3F_HDxufEaXEiQPqkD-

En ymmärrä, miksi sitä pitäisi muuttaa....

Vierailija
5/18 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 15:12"]

Tottahan toki, heti kun on päässyt naimisiin voi leikata kananpersetyylin.

[/quote]

Mua harmittaa kun olen kiharatukkainen eikä mulle saa kananpersetyyliä. Musta-punainen väri mulle kyllä sopii koska olen vaaleaihoinen ja silmäinen.

Vierailija
6/18 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli sanoa eräälle asiakaspalvelijalle, jolla ennen valko/keltainen permispehko pitkissä hiuksissa (80-luvun tyyliin), nykyään siis permispehko enää etutukassa, että voi kauhia, vaihda jo parturia, joka ei suostu laittamaan sulle permistä.

Vierailija
7/18 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita tyylejä ollutkin. Tininä oli kaikkea polkkatukasta permanenttiin ja vaikka mitä värejä. Aikuisena löysin tyylini, eli en tee hiuksilleni muuta, kuin tasoitan latvoja joka toinen vuosi. Jos haluan jotain muutosta, pyydän kampaajaa vähän keventämään niillä harvennussaksilla. Mulla on paksu, vaalea lapaluiden väliin ulottuva tukka. Näillä menty jo päälle 10v. Naimisiinkin on päästy, mutta kananperse ei houkuttele.

Vierailija
8/18 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihda, kiitos vain. Itselläni on aina ollut pitkä ja paksu tukka, lyhyimmillään ollut hartioille uloittuva juuri teininä. Saan siitä minkälaisen kampauksen tahansa, voin suoristaa, kihartaa lisää, tehdä nutturoita tms. Väri on pari kertaa vaihtunut jo, mutta kampaajatkin olleet samaa mieltä kanssani siitä, että sääli leikata näin hienoa tukkaa ( lyhyeksi), kun päässäni kuulemma on hiusta 3-4krt enemmän mitä normaalilla suomalaisella naisella ja hius vielä kiiltävää ja paksua laatua. Tukka uloittuu nyt alaselkään ja on lainehtiva ja raidoitettu. Sen pari senttiä voin toki leikata...

Vierailija
9/18 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kai sitä, kun silloin 80-luvulla löysin niin näyttävän hiustyylin jota kaikki kehuivat (silloin) ikää on vähän tullut ja hiukset harventuneet mutta ei sitä niin itse huomaa.

Vierailija
10/18 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sinä höpötät? Kenelle puhut, mihin viittaat??

Vierailija
11/18 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki, heti kun on päässyt naimisiin voi leikata kananpersetyylin.

Vierailija
12/18 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi jos tyyli toimii? Mulla on ollut melkein aina pitkät hiukset, teininä kerran leikaksin reilusti lyhyemmiksi enkä tykännyt. Mun tukka on paksu ja hyväkuntoinen edelleen (ikää 35), mallia muutan sitten jos hiuslaatu selkeästi muuttuu/harvenee tai en tunne oloani enää kotoisaksi pitkässä tukassa.

Haaveena kuitenkin on pitkä tukka loppuun saakka, ihailen usein niitä vanhoja mummoja joilla on hyväkuntoiset pitkät valkoiset tai harmaat hiukset. Kaikkien tukkalaadulle ja muulle tyylille ei tietty sellainen kampaus sovi, mutta joillakin tosi hienon näköistä!

Vierailija
13/18 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi mun pitäisi leikata tai värjätä kauniit, pitkät, luonnonväriset platinanvaaleat hiukseni?

Vierailija
14/18 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, permanentatut ja vaalennetut hiukset. Ne nyt vaan sopii mulle niin hyvin.

Vierailija
15/18 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sama hiustyyli noin kolmivuotiaasta. Mä lupaan ap:lle, että harkitsen tämän muuttamista vielä joskus. Ehkä eläkepäivillä voisi harkita, olisi sitten se ap:n toivoma kerran tehty.

Vierailija
16/18 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. ajattelin sitten palvelutalossa laitttaa nutturan, jos hiuksia on vielä tarpeeksi jäljellä. Muuten, elä tämän kanssa. 

Vierailija
17/18 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei suomalaiset voi. Niiden mielestä on niin naisellista kun on viisi harvaa pitkää hiusta tuulessa valtoimenaan liehumassa tai rennolla hiirenhäntäponnarilla. Eihän sitä nyt voi leikata! Ja kampaajalla käynti maksaakin! Eikä miehetkään tykkää!

Vierailija
18/18 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse päätynyt tuollaiseen tyyliin, suomalainen kun olet?