Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Kristiina näyttää nyt joltain Asterixin kylän naisista, ihan kuin joku piirroshahmo. Ja tää oli ihan hyvällä sanottu.
Juu on todella kaunis huh huh. Tämä sai minutkin äänestämään lopussa Kristiinaa voittajaksi. Palstan vihjeet ja äskeinen näky televisiossa.
Vierailija kirjoitti:
Niin teennäisiä vastauksia. Miksi eivät voi olla luonnollisia.
Koska tehtävä on teennäinen. Olihan tämä odotettavissa, kun kysymyksetkin ovat tuollaista liibalaabaa ja pitää leikkiä jotain 50-lukulaisia. Tästäkin olisi saanut ihan mahtavan tehtävän, jos olisi yhtään ajateltu.
Vierailija kirjoitti:
Sähköasentajaksi opiskellaan ammattikoulussa tai aikuisopistossa. Koulutuksen voi suorittaa kouluopiskeluna tai oppisopimuksena, ja jälkimmäisestä on tullut viime aikoinamilloin? suositumpaa. Nykyisin uusien lakien mukaan kuuden vuoden työskentely harjoittelijana sähköasennustöissä antaa oikeuden nimitykseen sähköalan ammattihenkilö. Aiemmin kouluttautuneet voivat käyttää nimikettä vanhojen lakien mukaisesti.
Kolmen vuoden sähköasentajana työskentelyn jälkeen voi suorittaa sähköasentajan ammattitutkinnon ja viiden vuoden työkokemuksen jälkeen sähköyliasentajan erikoisammattitutkinnon.
Miettikää nyt, miten olisi mahdollista että 21v olisi muka ollut jo sähköasentajan töissä, korkeintaan on ollut vasta oppimassa työhön.
No hyvin on sittten hankkinut verotietojen mukaan. Jos tuostakin asiasta jankkaat, josta on oikeaa virallista dokumenttia olemassa, niin se asettaa muutkin lausuntosi samaan sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asukkaat puhu eilen yöpuulla mm. talon jälkeisestä elämästä ja julkisuudesta/palautteesta, mitä tulevat osakseen saamaan. Vili oli ehdottomasti sitä mieltä, ettei aio lukea häntä koskevia juttuja, viitaten tällä keskustelupalstoihin. Myös Paula oli tätä mieltä ja perusteli sen sillä ettei hänen itsetuntonsa kestäisi sitä. Arttu vaan kylmästi totes, että hän voi kyllä olla se ihmisten sylkykuppi, mutta ei pitäisi siitä, jos esim. Joppea haukuttaisiin netissä.
Puhuivat myös mahdollisista esiin nousevista otsikoista, Paula oli etukäteen varoittanut äitiään muutamasta asiasta, jotka saattaisivat mahdollisesti nousta esiin.
Krisse pohti tässä kohtaa, kuinka paljon ihmisen täytyy pahoitella omia tekemisiään, jos teoista on jo jonkin aikaa ja on ehtinyt ihmisenä muuttumaan tekojen jälkeen. Totesi vielä, ettei jaksaisi alkaa pyytelemään anteeksi, vaikka on toki pahoillaan joistain asioista. Puhui yleisellä tasolla, mut särähti korvaan, jos viittas tällä omaan itseensä koulukiusaajana. Ei se anteeksipyyntö itsessään olisikaan riittävä sille, että kiusaaminen tekee kiusatun elämästä helvettiä, mut jos ei nää tekojaan edes anteeksipyynnön arvoisina, niin..Ai, onko Kristiina ollut koulukiusaaja?
Taas jonkun Krissevihaajan hatustaan vetämä oletus.
Eikö O-P tosiaan tiedä millaisia etunimiä ihmisillä oli ennen. Kaikki korttien lähettäjät on Rasmuksia yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP:n pisteet ei yllättänyt. Sai verhoiltua pisteensä Krissen koti-ikävään, vetäynyt yksinään ( joo oli kahtena päivänä), Vilihän on enemmän tai vähemmän vetäytynyt yksikseen koko kolme viikkoa, viimeksi eilen kun muut juhlivat Paulan synttäreitä.
OPn selitys oli myös gluteeniiton ruokavalio hahaha...
KUINKA tyhmänä se oikein katsojia pitää...? :D
Aika erikoinen pelkotila, toisen ruokavaliot. Toivottavasti ei saa vaikka maitoallergista lasta itse.
Siksiköhän Timonkin halusi pois, kun hän on vegaani.
Finaalikaksikkoni: OP ja Joel. Toivon OP:n voittavan, vaikka voittaja on varmaan Joel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta nastytiinalla oli tohon pärstään sopivampi nokka kuin tolla on nyt. Näyttää hampaattomalta venäläiseltä mummolta tämän nokan kanssa.
Vai johtuko vain siitä että ig profiilissä on muokattuja duckfacekuvia, ja oikeasti tolla on sisäänpäin kaartuva viiva suu.
Vilkaiseppa peiliin, se riittää.
Minulla on ihan äidiltä ja isältä saatu nenä, joka sopii päähäni ja on siihen suunniteltu. Toimii myös kuten pitää.
Krisse on ostanut pilalle menneen nenänsä virosta, eikä se sovi hänen nassuun kuten oikea sopi.
Ulkonäkö aivan muuttunut. Minusta tuo on häpäisy vanhempia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Arttu on ostanut muijalla ”kuukautissitteitä”. Ottaakohan ellallekkin?
Mihis niitä tarvii, eihän miehet niitä tartte. Niin mä ainakin luulen.
Mä vihaan Markoa, mä vihaan Viliä, mä vihaan Paulaa, mä vihaan Olli-Pekkaa, mä vihaanArttua, mä vihaan Joelia mutta ihan vähän vaan kun se on Krissen kaveri ja sit mä vihaan kans Juliaa mut sitäkin vaan vähän kun sekin on Krissen kaveri.
Krisse on paras.
Käsi sydämelle, kuka oikeasti jaksaa katsoa tämän videon youtubesta alusta loppuun? Katsoin pari minuuttia ja siinä ajassa tuli kolme kysymystä "mitä olet oppinut talossa", kaikki vain vähän eri tavalla muotoiltuna.
Tää panelisti tube on kyllä hauska :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta nastytiinalla oli tohon pärstään sopivampi nokka kuin tolla on nyt. Näyttää hampaattomalta venäläiseltä mummolta tämän nokan kanssa.
Vai johtuko vain siitä että ig profiilissä on muokattuja duckfacekuvia, ja oikeasti tolla on sisäänpäin kaartuva viiva suu.
Vilkaiseppa peiliin, se riittää.
Minulla on ihan äidiltä ja isältä saatu nenä, joka sopii päähäni ja on siihen suunniteltu. Toimii myös kuten pitää.
Krisse on ostanut pilalle menneen nenänsä virosta, eikä se sovi hänen nassuun kuten oikea sopi.
Ulkonäkö aivan muuttunut. Minusta tuo on häpäisy vanhempia kohtaan.
Vaan keneltäköhän perit ilkeän luonteesi? Äidiltä Isältä vaiko kylän posteljoonilta?
Vierailija kirjoitti:
Paula kehuu olevansa keskivertoa älyykkämpi?? Mitäää
Eikö se ole ihan tarkoituksella vetänyt taukkilinjaa "olen-hölmö-enkä-tajua-tästä-pelistä-mitään". Miksi menee kehumaan itseään keskivertoa älykkäämmäksi.
Miksi Krissellä on noin terävä nenä?
Vierailija kirjoitti:
Kristiina näyttää nyt joltain Asterixin kylän naisista, ihan kuin joku piirroshahmo. Ja tää oli ihan hyvällä sanottu.
Joo, aika kamalat on nuo peruukit.
Minkähän maan historian musiikkivideoita tuolla tehdään. Saksan olutjuhlista ehkä. En itse kyllä muista, milloin tuollaista hiusmuotia olisi olisi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mä vihaan Markoa, mä vihaan Viliä, mä vihaan Paulaa, mä vihaan Olli-Pekkaa, mä vihaanArttua, mä vihaan Joelia mutta ihan vähän vaan kun se on Krissen kaveri ja sit mä vihaan kans Juliaa mut sitäkin vaan vähän kun sekin on Krissen kaveri.
Krisse on paras.
Älä trollaa trolli!
Vierailija kirjoitti:
Tää panelisti tube on kyllä hauska :D
MIstä kohtaa? Hassut peruukit ja puhutaan kirjakielellä itsestäänselvyyksiä. Juu, on tosi hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Vili vettuilee asukkaille. Laittaa järjestykseen älykkyyden mukaan porukkaa. Sehän on selvä että häntäpäässä olijat pahoittaa mielensä.
Ihan parasta. Ei tässä kaivata mitään mielistelyä, kunnon provoilua vaan.
Mikäs siinä jos haluaa laittaa itseensä epäsuosioon.
Ihan viisas veto Vililtä. Kertaheitolla saa tuolla sympatiaa katsojilta. Vaikka joutuu häätöön, niin katsojat haluavat ensin pois Virtun. Aika näyttää pääseekö Vili jopa finaaliin, koska sympatiat voivat herätä katsojissa ja vanhat inhokit voivat pois joutumalla auttaa Vilin pitkällekin. Nyt olisi Vilillä tilaisuus jos vaan löytyy kykyä osallistua enemmän. Virttua kehaisemalla saa juntin puolelleen helposti.
Kaameat peruukit.