Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
85301/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marko räkäyskii pyttäriä päin. Pikku kätönen edessä ei paljon pärskeitä estä. Hyi helvata en söis tuota....

Sehän on myös pyyhkiny pöytää talouspaperilla mihin ensin niisti nenänsä ja tämän olen ihan itse nähnyt omilla silmilläni. Että semmonen keittiöhengetär tuo Marko.

Vierailija
85302/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän Krissestä, mutta en voi sietää jatkuvaa sängyssä makaamista, enkä sitä että sängyssä syödään, juodaan,  nypitään karvoja ja meikataan.

Murrosikäisen kanssa siedin, mutta en aikuisilta. Tympäsee katsoakin.

Vähän sellaista energisyyttä puuttuu. Kuitenkin tuolla aikaa olisi viipittaa edestakaisin ja terveellistäkin se olisi.

Vaikea uskoa, että noin laiska ja saamaton ihminen muka pystyy tehdä ruumiillista 8 tunnin työpäivää äijjähommissa sähkärinä! En usko tuohon mitenkään.

2019 tulot Kriss3llä lähes 30 000 kolmanbeksi parhaimmat tuolla olevista OP lähes 35 000 ja Paula lähes 32 000

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
85303/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuo juntti-Einareiden kuningatar tajuaa palata Oulun lisäksi kouluun. Tekisi hänelle ja lähiomaisille hyvää, jos suorittaisi peruskoulun loppuun. Hänen älynlahjoillaan tämä ei tule tietenkään olemaan helppoa, mutta onneksi täällä heikkolahjaisillekin on omat opinahjonsa.

Vierailija
85304/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hyvät/räväkät persoonat tippu. Tapetit vielä talossa.

Tiia takas

Vierailija
85305/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perunat pyttipannuun keitetään kuorineen. Kuoritaan ennen paistamista.

nyt kansii kuuklettaa.

Vierailija
85306/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa ton Artun hinkunauru, äijällä on varmaan keuhkot paskana.

En oo huomannut. Täytyy tutkia tarkemmin 247

Markolla nk tupakkayskää ja räkii. Oisko alkava keuhkoahtaumatauti

Vierailija
85307/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo Julia nyt äksyilee tuossa? Ensin valitti, kun muut kuittaili Artulle ja nyt valitti, että jäi vielä nälkä, mutta pitää syödä karkkeja. Montakos kertaa hän on tehnyt kaikille ruoan? Itse en kehtaisi valittaa. 

Vierailija
85308/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuotanto ei tee mitään, vaikka tuolla on terveysuhka? Rottia vilisee pihalla, ei herran jumala, se ei ole leikin asia! 

Ja tässä sulle hirmuisen kauhia tieto: niitä on luultavasti myös sinun lähelläsi, paljon lähempänä kuin arvaatkaan. Niin kaupungeissa, lähiöissä kuin maaseudullkin. Ja yhteiseloa rotat ja ihmiset on eläneet tuhansia vuosia.

Ae että! Nythän se vasta selvisi että kaikki rottasodat sun muut rottia vastaan taistelut ovat turhia!  Ihan on turhaan puhuttu rottaongelmasta! Ihan kivoja, mitä nyt tuhoavat rakennuksia ja levittävät tauteja ja muuta pikkukivaa! 

Ja kuule tiedän varsin hyvin, että niitä on joka paikassa. Mutta tähän asti olen luullut, että niiden kanssa ei kannata mihinkään yhteiseloon kummemmin ryhtyä! 

Vierailija
85309/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joelillakin on katala puolensa. Kätkee sen niin hyvin ,että hullumpi ei huomaa

Kyllä. Hiljaiset on vaarallisimpia. Kukaan ei tiedä mitä niiden päässä liikkuu.

T.hiljainen itsekin, ajatukseni muista ovat pääasiassa pahoja ja väkivaltaisia, joskus irstaita.

Kiitti vaan sulle meidän muiden hiljaisten maineen sabotoinnista :D itellä ei ainakaan ole kuin ihan normaalit ajatukset mitä varmaan suurimmalla osalla ja olen empaattinen, niin pitkälle että usein puristaa mahasta ja sydämestä fyysisesti jos näen tai kuulen että jollekkin sattuu jotain pahaa ja itku on herkässä. Esimerkkinä tämä. Että en kyllä usko tai näe Joelissa mitään pahuuden merkkejä.

En sanonut että kaikki hiljaiset ovat vaarallisia, sanoin että hiljaiset ovat VAARALLISIMPIA.

Vaikea paljon keksiä puhuttavaa ihmisten kanssa, koska ei ole mitään hyvää sanottavaa, tämä pätee ainakin minuun. Minua ei kiinnosta ikinä mikään aihe mikä kiinnostaa hölösuita. Minä suunnittelen vain miten hakkaan niiltä kallon halki tai kuvittelen miltä ne näyttävät kun joku panee niitä yms, ei sellaisia voi ääneen sanoa.

Olen aika tarkkanäköinen myös, vaikka itse sanonkin, luen ihmisiä kuin avointa kirjaa, vaikkeivat sanoisi mitään, näen naamasta. Useimmat äänekkäät suoltavat täyttä paskaa aina kun avaavat suunsa.

T.se hiljainen jolle vastasit

Vierailija
85310/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukkaat puhu eilen yöpuulla mm. talon jälkeisestä elämästä ja julkisuudesta/palautteesta, mitä tulevat osakseen saamaan. Vili oli ehdottomasti sitä mieltä, ettei aio lukea häntä koskevia juttuja, viitaten tällä keskustelupalstoihin. Myös Paula oli tätä mieltä ja perusteli sen sillä ettei hänen itsetuntonsa kestäisi sitä. Arttu vaan kylmästi totes, että hän voi kyllä olla se ihmisten sylkykuppi, mutta ei pitäisi siitä, jos esim. Joppea haukuttaisiin netissä.

Puhuivat myös mahdollisista esiin nousevista otsikoista, Paula oli etukäteen varoittanut äitiään muutamasta asiasta, jotka saattaisivat mahdollisesti nousta esiin.

Krisse pohti tässä kohtaa, kuinka paljon ihmisen täytyy pahoitella omia tekemisiään, jos teoista on jo jonkin aikaa ja on ehtinyt ihmisenä muuttumaan tekojen jälkeen. Totesi vielä, ettei jaksaisi alkaa pyytelemään anteeksi, vaikka on toki pahoillaan joistain asioista. Puhui yleisellä tasolla, mut särähti korvaan, jos viittas tällä omaan itseensä koulukiusaajana. Ei se anteeksipyyntö itsessään olisikaan riittävä sille, että kiusaaminen tekee kiusatun elämästä helvettiä, mut jos ei nää tekojaan edes anteeksipyynnön arvoisina, niin..

Vierailija
85311/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hyvät/räväkät persoonat tippu. Tapetit vielä talossa.

Makeimmat lähdöt Sasa, Kati,Ella ja Timo.

Vierailija
85312/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän Krissestä, mutta häiritsee kun kertoo itsevarmasti totena asioita jotka eivät pidä paikkaansa.

Kieltämättä itseänikin häiritsee tuo silloin tällöin. Festareillakin sai saat hävetä hänen puolestaan kun kertoi olevansa iso Gasellien fani ja että DJ Kridlokk kuuluu tähän yhtyeeseen joka ei ole todellakaan totta.

Vierailija
85313/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nää kommentit. Se pesee vaa hampaita, räkii, polttaa röökii liikaa, tyhmät housut, kävelee pöllösti 😅 oikeesti porukka kiinnittää tollasiin huomiota, cmooon

Vierailija
85314/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneet syömässä, jälkiruoaksi loput karkit ja suklaat. Onneksi Krisse ei ollut syömässä, muuten olisi saanut haukut.

Vierailija
85315/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joelillakin on katala puolensa. Kätkee sen niin hyvin ,että hullumpi ei huomaa

Kyllä. Hiljaiset on vaarallisimpia. Kukaan ei tiedä mitä niiden päässä liikkuu.

T.hiljainen itsekin, ajatukseni muista ovat pääasiassa pahoja ja väkivaltaisia, joskus irstaita.

Kiitti vaan sulle meidän muiden hiljaisten maineen sabotoinnista :D itellä ei ainakaan ole kuin ihan normaalit ajatukset mitä varmaan suurimmalla osalla ja olen empaattinen, niin pitkälle että usein puristaa mahasta ja sydämestä fyysisesti jos näen tai kuulen että jollekkin sattuu jotain pahaa ja itku on herkässä. Esimerkkinä tämä. Että en kyllä usko tai näe Joelissa mitään pahuuden merkkejä.

En sanonut että kaikki hiljaiset ovat vaarallisia, sanoin että hiljaiset ovat VAARALLISIMPIA.

Vaikea paljon keksiä puhuttavaa ihmisten kanssa, koska ei ole mitään hyvää sanottavaa, tämä pätee ainakin minuun. Minua ei kiinnosta ikinä mikään aihe mikä kiinnostaa hölösuita. Minä suunnittelen vain miten hakkaan niiltä kallon halki tai kuvittelen miltä ne näyttävät kun joku panee niitä yms, ei sellaisia voi ääneen sanoa.

Olen aika tarkkanäköinen myös, vaikka itse sanonkin, luen ihmisiä kuin avointa kirjaa, vaikkeivat sanoisi mitään, näen naamasta. Useimmat äänekkäät suoltavat täyttä paskaa aina kun avaavat suunsa.

T.se hiljainen jolle vastasit

Tuo sun ”tarkkanäköisyys” kylläkin näyttää olevan vain kuvastus sun kauheista käsityksistäsi.

Ylimielinen, sitä kyllä olet!

Vierailija
85316/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN ehtinyt katsomaan ruokahetkeä mutta kertokaa nostiko Joel kannikkaansa ja pieraisi niin kuin viime viikolla ruokapöydän ääressä? Onko tosiaan tuolle porukalle ruokapöydässä piereskely niin normaalia kun kukaan ei huomauttanut siitä? Uusi normaali?

Vierailija
85317/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi niin moni arvostelee Kristiinan pukeutumista täällä. Minusta tuollainen white trash -tyyli sopii hänelle oikein hyvin.

Vierailija
85318/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huikee viikkotehtävä!

Vierailija
85319/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttuvo tuvo kolokyt tonttuva helposti meitille nivaloon ja sitte juhlittoo

Vierailija
85320/104451 |