Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
79381/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ollut todella tylsää katsottavaa. Kaikki tekevät hienosti, liian hienosti. Nyt tähän tarvisi haastetta. Jokin uusi vttumainen taito opeteltavaksi, jo annettuja tavaroita pois. Jollekin salatehtävä alkaa sabotoida tehtävää ja onnistumista.

Ei todellakaan ole tylsää katsottavaa. Kaikki tekevät innokkaasti yhdessä, neuvoen toisiaan, oppien koko ajan uutta ja iloiten uudesta taidosta. Aivan ihanaa katsoa välillä tällaista hyväntuulista puuhailua sen viikkokausien myrkytetyn ilmapiirin jälkeen. 

Vierailija
79382/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on hyvä harmonia talossa. KERRANKIN!  Kukaan ei huuda, ei riitele. Mukava katsoa.

Krissellä ja Julialla synkkaa hyvin saman työn parissa, kokoavat nenäkkäin paitaa. 

Itse tykkään kanssa. Samoin tosielämässä pysyttelen vain sellaisissa ystäväpiireissä, joissa ei oteta ketään silmätikuksi tai muutenkaan keskitytä ikäviin asioihin. Kun kaikki puhaltaa yhteen hiileen ja tsemppaa toisiaan niin ei mahtavampaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
79383/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tunnelma kyllä nyt, kaikki osallistuu ja yhteistyöllä touhuavat menemään. Kaikilla on omat tehtävänsä ja hommansa, kaikkien vahvuuksia käytetään hyväksi.

Ja noi vaatteet on niin symppiksiä :D

Toivottavasti viikkotehtävä onnistuu :)

Vierailija
79384/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on hyvä harmonia talossa. KERRANKIN!  Kukaan ei huuda, ei riitele. Mukava katsoa.

Krissellä ja Julialla synkkaa hyvin saman työn parissa, kokoavat nenäkkäin paitaa. 

Mukavaa sen hetken, mutta nopeasti muuttuu tylsäksi tällainen. Mitään kiusaamista ja vittuilua Ella- tyyliin ei kaipaa, mutta fakta on se, että tällainen ohjelma elää draamasta ja haasteista.

Kyllä niitä käänteitä vielä tulee. Nyt vaan talo on tavallaan hämillään kun queen bee on poissa ja ihmiset joutuvat hakemaan uudet paikat itselleen. Tylsyyttä lisää tämä viikkotehtävä, jossa ei ole muuta kuin neulomista. Kaikki mukavuudetkin viety johon ennen on voinut turvautua. 

Ensi viikolla on varmasti taas aivan toinen meininki.

Vierailija
79385/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan nyt kyllä ilmiantamaan tuon yhden krissejankkaajan kommentteja. Alkakaa te muutkin. 

Vierailija
79386/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta OP on jotenki ihana, kun se osaa nyt neuloa. Tuli yllätyksenä sen tahto oppia. Ja toinen asia jonka olen huomioinu on se, että OP liikkuu jotenki sulavasti - silleen rocktähtimaisesti. Mun silmissä mies vaan paranee. 

Mun silmissä Op on takanapäin hiiviskelevä riidankylväjä ja pahanmielen tuoja joka itse nauttii virnuillen aiheuttamastaan draamasta ja toisen pahasta mielestä.

Oksetti katsoa kuinka työntyi virnuillen vmäisesti Artun kainaloon kun oli ensin itse pää arkkitehti Ellan häätöön joutumiseen.

Yritti kelmi vielä sysätä syytä syyttömän niskaan.

Paska äijä paska luonne kiero kuin korkkiruuvi. Yöksi!!!!!

Sehän yritti siinä vielä kopeloidakin Arttua, joka sanoi, että "et v***u koske mun k*rpää".

Vierailija
79387/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vili yrittää saada kristiinan aivot ja puheen jumiin, tulittaa kysymyksiä, hyvä vili!! Naulaa se pygmi seinään.

Trolli oot.

Onneksi sun yksi ainoa puolieuronen ei riitä Krissen pudotukseen.

Tämä kirjoittelija taitaa olla se sama rouva, joka aina noita ihmeellisiä ketjuja aloittelee tuollakin yleisellä puolella. Viimeksi taisi ostaa mökkiä, mutta ei aikonut myyjälle yllätykseksi maksaa sitä, mikä oli sovittu. Annetaan olla rauhassa, eikä viitsitä vastata.

Sinä taidat olla se rouva joka täällä aina arvuuttelee että joku kommentoija on se ja se trolli tai joku muu, jonka luulet tietäväsi palstalta jo niiltä ja niiltä ajoilta, jolle ei kannata vastailla. 

Mikä sua noin muiden kommenteissa pelottaa, että pitää muita valistaa ja komennella, varsinkin kun vaikuttavat aika mielikuvituksen tuotteilta nuo sun kuvitelmasi eri kommentoijista.

Mitä jos kaikki keskityttäis BB-asukkien haukkumiseen, eikä kommentoijien, täällä on satoja kommentoijia keskustelussa päivän aikana- mutta sinä se tunnistat kaikki kirjottajat joksikin mökkirouvaksi ihan sen perusteella että et pitänyt kommentista. Just just.

"Mitä jos kaikki keskityttäis BB-asukkien haukkumiseen".....?

Jos ylläoleva teksti oli tarkoitettu ohjeeksi fiksumpaan keskusteluun, niin nyt kyllä taisi pikkuinen lapsus päästä alitajunnasta tuossa kirjoitusvaiheessa....

Sori, mutta pikkasen alkoi hymyilyttämään.

Ei se tainnu olla lapsus. Epäilempä, että kirjoittaja nimenomaan tarkoitti, että keskitytään BB-asukkaiden solvaamiseen, eikä muiden tällä palstalla kirjoittelevien. :D :D :D

Ei tosiaan ollut lapsus. Minä sen kirjoitin ja tarkoitin mitä sanoin. Hidasälyisille täytyy puhua selkokielellä, sanoa mitä tarkoittaa ilman krumeluureja.

Bb-asukkaita voidaan siis haukkua, tai kehua, tämä on bb-ketju. Bb-talon ulkopuolisten asiat ei kuulu asiaan.

Minusta ihan yksinkertainen asia.

Vierailija
79388/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ihmistesti todistaa jälleen kerran, miten paljon yksilöillä on merkitystä sen kannalta, onnistuuko porukan yhteenhitsautuminen. Nytkin yksi ainoa ihminen myrkytti ilmapiirin samalla tavalla kuin pilaantunut hedelmä pilaa loputkin saman kulhon hedelmät!

Vierailija
79389/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa sen hetken, mutta nopeasti muuttuu tylsäksi tällainen. Mitään kiusaamista ja vittuilua Ella- tyyliin ei kaipaa, mutta fakta on se, että tällainen ohjelma elää draamasta ja haasteista.

Samaa mieltä. Hienoa, että asukkailla on nyt hyvä ilmapiiri, mutta tässä vaiheessa BB:n pitäisi alkaa lisäämään vettä myllyyn. Tai viimeistään huomenna. Nyt on liian helppoa ja viikot vähenee.

Vierailija
79390/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ihmistesti todistaa jälleen kerran, miten paljon yksilöillä on merkitystä sen kannalta, onnistuuko porukan yhteenhitsautuminen. Nytkin yksi ainoa ihminen myrkytti ilmapiirin samalla tavalla kuin pilaantunut hedelmä pilaa loputkin saman kulhon hedelmät!

Siellä on näennäisesti rauhallista, koska kaikki ovat varpaillaan Artun mielipahan takia eivätkä uskalla liikoja irrotella. Eiköhän viikon mittaan saada taas ääntä kellossa muuttumaan.

Vierailija
79391/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on näennäisesti rauhallista, koska kaikki ovat varpaillaan Artun mielipahan takia eivätkä uskalla liikoja irrotella. Eiköhän viikon mittaan saada taas ääntä kellossa muuttumaan.

Samalta näyttää kuin jonkun työyhteisön jäsenen läheisen hautajaisten jälkeen työpaikalla. Kohteliaisuudet kumisee ja ihmiset kommunikoi nyökyttelemällä

Vierailija
79392/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakat pois loppuviikoksi ja a vot. Loppuu hyvä meininki 😄

Vierailija
79393/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä alan nyt kyllä ilmiantamaan tuon yhden krissejankkaajan kommentteja. Alkakaa te muutkin. 

Menisit ennemmin kattomaan vaikka teletappeja että rauhoitut, nousee verenpaine pian liika korkealle.

Vierailija
79394/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Ei huono idea

Vierailija
79395/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joel juuri ennen Krissen menoa ostoksille piti puheen siitä, miten nyt talossa on tilanne jo hyvä yhteisten asioiden suhteen eli rahnoilla voi tehdä itsekkäitä ostoksia hyvällä omallatunnolla. Joten veikkaan, että tämä Joelin huomio vaikuttaa Krisseen ja ottaa yhteisten maitojen/juuston/kaurahiutaleiden tms sijasta itselleen tyynyn, peiton, kasvovoiteen tai sipsejä.

Niin? Entäs sitten? Oletko oikeasti sitä mieltä, että ihminen ei pärjää paria päivää ilman maitoa ja juustoa?

Eikä huulirasvaa? 

Ilman maitoa pärjää hyvin, itsekin yli 60 vuotta, terveydellisestä syystä voide tärkeä.

Mistä terveydellisistä syistä naamarasva tai huulirasva olisi niin tärkeä, ettei pärjää paria päivää tai jopa viikkoa ilman?

Itselläni on psoriasis, joten tätä on hyvin vaikea uskoa, tiedän kyllä mitä ihosairaudet tarkoittavat, eikä krissellä sellaisia ole,naamassa ainakaan.

Minä en rasvaa edes pahoja psoriläikkiäni päivittäin. Pitäisi varmaan, mutta tuo väite, että tällä kristiinalla olisi joku tauti mikä halkeiluttaa hänet päivässä, on täyttä paskaa. 

Kristiina on kyllä mestari KEKSIMÄÄN itselleen vikoja ja sairauksia, kun pitäisi osallistua johonkin tai saada juuri näitä rasvoja, joita tarvitsee ihan vain siihen, että nassu kiiltäisi, se on joku tyylijuttu nääs. Kiiltävä naama pitää aina olla, vaikka meikattunakin, rasvaus on sille pakkomielle, ei oikea tarve.

Paulahan saa rasvansa joka päivä, atoopikkona.

Niin, mitä sitten. Puhuttiin krissestä.

Sä puhuit itsestäsi ja proristasi. JOS sä et tarvitse rasvaa kaiket päivät niin eihän se tarkoita sitä, ettei joku toinen tarvitse.

Esimerkkinä oli atooppinen iho. Se voi tarvita rasvausta päivittäin, jopa useamman kerran per päivä. Aivan pätevä terveydellinen syy ihon hölväämiseen. Koska epäilit, ettei sellaista ole.

JOS Kristiina haluaa rasvata ihoaan jatkuvasti, niin eihän sen pitäisi olla keltään pois. Se on vaan hänen ihonsa hyvinvointia. Hänellä on oikeus ostaa omilla rahnoillaan rasvaa niin paljon kuin sielu sietää ja rasvailla ihoaa niin paljon kuin haluaa.

Rasvauksen ei tarvitse edes olla pakkomielle. Jos iho on tottunut rasvaukseen päivittäin, niin sitä todellakin tarvii sitten päivittäin. Etenkin tuolla lämpimissä studiovaloissa ja koneellisessa ilmastoinnissa. Äkkiä se iho kuivaa korpuksi, jos ei saa kosteutusta.

Sanonpa nyt vielä, etten ole Kristiina fani. Hän on mulle täysin yhden tekevä hahmo talossa. Ei näy, ei kuulu. Enkä inhoakaan häntä, en ketään asukasta. Ei vaan mahdu mun päähän, että Kristiinan ihon hoito on saanut tämmöiset sfäärit. Joillekin järjetön pakkomielle. :D

Teillä Krissen puolustajilla alkaa olla samanlainen pakkomielle tuon rasvaholistin turhien valintojen puolustamiselle, kuin itse rasvaholistilla on rasvoihinsa.

Naurettavaa jankutusta. Ei ole krissellä mitään rasvareseptejä eikä oikeita ongelmia.

Krissellä ei edelleenkään ole sairautta joka vaatisi naaman tai huulien jatkuvaa rasvausta.

Mitähän tuollainen Krisse tekisi oikeassa kriisitilanteessa, jossa rasvasta ei olisi tietoakaan viikkoihin?!? Menisikö prinsessa halki? Vai kestäisikö, kuten normaali ihminen?

On se yhtä helvettiä ettei tuon ikäinen päivää kestä ilman huulipuikkoakaan, joku ruuvi on pahasti löysällä.

Oletpa sinä katkera ihminen. Surullista.

Vierailija
79396/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joel juuri ennen Krissen menoa ostoksille piti puheen siitä, miten nyt talossa on tilanne jo hyvä yhteisten asioiden suhteen eli rahnoilla voi tehdä itsekkäitä ostoksia hyvällä omallatunnolla. Joten veikkaan, että tämä Joelin huomio vaikuttaa Krisseen ja ottaa yhteisten maitojen/juuston/kaurahiutaleiden tms sijasta itselleen tyynyn, peiton, kasvovoiteen tai sipsejä.

Niin? Entäs sitten? Oletko oikeasti sitä mieltä, että ihminen ei pärjää paria päivää ilman maitoa ja juustoa?

Eikä huulirasvaa? 

Ilman maitoa pärjää hyvin, itsekin yli 60 vuotta, terveydellisestä syystä voide tärkeä.

Mistä terveydellisistä syistä naamarasva tai huulirasva olisi niin tärkeä, ettei pärjää paria päivää tai jopa viikkoa ilman?

Itselläni on psoriasis, joten tätä on hyvin vaikea uskoa, tiedän kyllä mitä ihosairaudet tarkoittavat, eikä krissellä sellaisia ole,naamassa ainakaan.

Minä en rasvaa edes pahoja psoriläikkiäni päivittäin. Pitäisi varmaan, mutta tuo väite, että tällä kristiinalla olisi joku tauti mikä halkeiluttaa hänet päivässä, on täyttä paskaa. 

Kristiina on kyllä mestari KEKSIMÄÄN itselleen vikoja ja sairauksia, kun pitäisi osallistua johonkin tai saada juuri näitä rasvoja, joita tarvitsee ihan vain siihen, että nassu kiiltäisi, se on joku tyylijuttu nääs. Kiiltävä naama pitää aina olla, vaikka meikattunakin, rasvaus on sille pakkomielle, ei oikea tarve.

Paulahan saa rasvansa joka päivä, atoopikkona.

Niin, mitä sitten. Puhuttiin krissestä.

Sä puhuit itsestäsi ja proristasi. JOS sä et tarvitse rasvaa kaiket päivät niin eihän se tarkoita sitä, ettei joku toinen tarvitse.

Esimerkkinä oli atooppinen iho. Se voi tarvita rasvausta päivittäin, jopa useamman kerran per päivä. Aivan pätevä terveydellinen syy ihon hölväämiseen. Koska epäilit, ettei sellaista ole.

JOS Kristiina haluaa rasvata ihoaan jatkuvasti, niin eihän sen pitäisi olla keltään pois. Se on vaan hänen ihonsa hyvinvointia. Hänellä on oikeus ostaa omilla rahnoillaan rasvaa niin paljon kuin sielu sietää ja rasvailla ihoaa niin paljon kuin haluaa.

Rasvauksen ei tarvitse edes olla pakkomielle. Jos iho on tottunut rasvaukseen päivittäin, niin sitä todellakin tarvii sitten päivittäin. Etenkin tuolla lämpimissä studiovaloissa ja koneellisessa ilmastoinnissa. Äkkiä se iho kuivaa korpuksi, jos ei saa kosteutusta.

Sanonpa nyt vielä, etten ole Kristiina fani. Hän on mulle täysin yhden tekevä hahmo talossa. Ei näy, ei kuulu. Enkä inhoakaan häntä, en ketään asukasta. Ei vaan mahdu mun päähän, että Kristiinan ihon hoito on saanut tämmöiset sfäärit. Joillekin järjetön pakkomielle. :D

Täällä oli tyhjentävä vastaus tuohon rasva-asiaan. Krissellä hampaiden oikomissysteemit ja joutuu rassaamaan suutaan useasti ja siinä on suupielet, limakalvot ja huulet kovilla, sen vuoksi voide.

Kyllä sika syitä löytää, vai miten se vanha sanalasku menikään.

Kyllä tolle se rasvaaminen on täysin turhuuteen perustuva pakkomielle, päivästä eikä parista ei kenenkään naama halkea tai taivas tipu niskaan.

sinähän se tiedät?

Kyllä. Ei ole reseptiä kristiinalla.

Pinnallisuus ei ole diagnosoitu sairaus.

Vierailija
79397/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia neuvoja seuraavan kauden asukkaille voisi antaa?

Vierailija
79398/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta OP on jotenki ihana, kun se osaa nyt neuloa. Tuli yllätyksenä sen tahto oppia. Ja toinen asia jonka olen huomioinu on se, että OP liikkuu jotenki sulavasti - silleen rocktähtimaisesti. Mun silmissä mies vaan paranee. 

Mun silmissä Op on takanapäin hiiviskelevä riidankylväjä ja pahanmielen tuoja joka itse nauttii virnuillen aiheuttamastaan draamasta ja toisen pahasta mielestä.

Oksetti katsoa kuinka työntyi virnuillen vmäisesti Artun kainaloon kun oli ensin itse pää arkkitehti Ellan häätöön joutumiseen.

Yritti kelmi vielä sysätä syytä syyttömän niskaan.

Paska äijä paska luonne kiero kuin korkkiruuvi. Yöksi!!!!!

Sehän yritti siinä vielä kopeloidakin Arttua, joka sanoi, että "et v***u koske mun k*rpää".

Mikä ongelma se oli Artulle. Sehän on antanut miehen lutkutttaa mulukkuaan viikkokaupalla talossa. 

Vierailija
79399/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ehkä huonoin neuvo ikinä. Ei saa miettiä ulkomaailmaa. Niin. Aivoilla vaan on se tapa alkaa miettimään juuri niitä asioita jotka kieltää itseltään. Eli kun miettii "älä mieti ulkomaailmaa , älä mieti ulkomaailmaa" niin miettii juurikin ulkomaailmaa.

Vierailija
79400/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuotannolla täytyy olla kompetenssia muuhunkin. Muutoin ei tällaista ohjelmaa olisi pitänyt lähteä lainkaan tekemään.

Ketju on lukittu.