Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Noi lopettais koko uskonnon uskonnot maailmasta.
Karl Marx vainaa sanoi aikoinaan "uskonto on oopiumia kansalle"
Eivät kaikki. Yksimielisiä olivat siinä, että ilman uskontoja voitaisiin välttää monta sotaa.
Kuitenkin esim Krisse ja Joppe miettivät myös sitä puolta, että moni saa uskonnosta mielenrauhaa.
Keskustelu päättyi toteamukseen, että jos uskonnot lopetettaisiin, tilalle nousisi todennäköisesti kuitenkin joitakin kultteja. Päätyivät vitsailemaan kutovista guruista.
Marko voi kyllä lusmuilla ja olla tekemättä, mutta Vilille kyllä naristiin kun ei neulo.
Marko ei osaa kun mielistellä ja on tekevinään ettei muut närkästy sille. Ainut mistä on huolissaan niin tupakka.
Miksei noille näytetä videolta ohjetta päättelyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Krissellä heilahtanut koo päähän vai onko se aina ollut noin jankuttava besserwisser? Olen hypännyt seuraamaan 247 vasta viime aikoina niin en tiedä. Mut tän viikon tehtävän perusteella Krisse vaikuttaa juuri sellaiselta henkilöltä, josta talon aikuiset esim. Marko, OP ovat häntä arvostelleet. Itsekkäät edut edellä ja kapinavaihe vielä kesken, pitää kyseenalaistaa auktoriteetteja kuten Markoa. Väittää ja vänkää ja neuvoo vasten parempaa tietoaan hyvin mielellään. Sit ostaa eka tavaraksi taloon huulirasvan. Voi luoja, sanon mä.
Kukahan Markon on valinnut talon auktoriteetiksi muut kuin itse itsensä? Tietysti vanhemmat ja viisaammat antavat sen rauhassa kouhottaa. Nuoret ovat tärkeitä, vaikka eivät aina viisaita tai oikeassa olekaan antamaan toisenlaista näkökulmaa asioihin.
Te olette kuin lapsia, jotka sanoo vanhemmilleen "älä huuda! älä ragee!"
kun kuvailette talon keskusteluja
Oikeesti nuo keskustelee ihan normaalisti eikä kukaan ole huutanut tai suuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Marko voi kyllä lusmuilla ja olla tekemättä, mutta Vilille kyllä naristiin kun ei neulo.
Marko ei osaa kun mielistellä ja on tekevinään ettei muut närkästy sille. Ainut mistä on huolissaan niin tupakka.
Marko laittaa vaikka viimeisen rahnan tupakkaan. Mielistelijä joka kovaan ääneen huusi isolla prosentilla viikkotehtävää, mutta itse ei kyllä tee mitään ja huuteli kuinka saavat ohjeet ja helppoa kun heinänteko, no eipä näy pellen käsissä puikkoja.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten Arttu ja Ella oikeasti kuvittelee saavansa suhteensa toimimaan ulkomaailmassa.. Jos nyt oikeasti edes kuvittelevat. Miettikää nyt Arttua Ellan pintoliitoblondien seurassa Teatterin VIPissä istumassa. Arttu siellä kiroilis ja huutais lisää bisseä. En usko että on Ellan classy VIP kavereiden mieleen. Ja sitten taas miettikää Ellaa jossain pikkupaikkakunnnalla Artun kavereiden kanssa pubissa istumassa.. ööh.. kyllä siellä kieroon Ellaa katsottaisiin, se on varma...
Ellahan kertoi sviitissä että hänen kaverinsa juo kiskoo röökiä ja kiroilee kuin merimiehet, vai miten se meni.
Että tuskin niin classy ladyja sitten kumminkaan ovat, samanlaisia cocotteja kuin Ellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliitto Weks! Hyvä idea!
Vilikin korjasi sittemmin kantansa, haluaisi ihmiskaupan maailmasta pois.
(Keskustelevat siis siitä, että jos saisivat poistaa maailmasta yhden asian, niin mikä se olisi. Vilin vasemmistoliitto-vastaus oli ensin läpällä heitetty, mutta kun huomasi että muut ovatkin tosissaan, muutti vastaustaan.)
Eikö kukaan halunnut Ellaa pois maailmasta?
Joel juuri ennen Krissen menoa ostoksille piti puheen siitä, miten nyt talossa on tilanne jo hyvä yhteisten asioiden suhteen eli rahnoilla voi tehdä itsekkäitä ostoksia hyvällä omallatunnolla. Joten veikkaan, että tämä Joelin huomio vaikuttaa Krisseen ja ottaa yhteisten maitojen/juuston/kaurahiutaleiden tms sijasta itselleen tyynyn, peiton, kasvovoiteen tai sipsejä.
Krishna on niin lapsellinen noiden tarinoidensa kanssa, oih, nyt hän puhuu psykopaateista.
Ois nyt hiljaa, noloa.
Vierailija kirjoitti:
Minä huomasin eilen kristiinasta että kun joku kysyi OP:ltä neuvoa, neiti huulirasva yritti huutaa OP:n päälle.
Oon huomannut usein ennenkin että tuon pitää päteä ja puhua muiden päälle, että saisi glorian itselleen. Heti menee suu mutrulle ja kiukuttaa jos joku muu tietää paremmin ja hän ei saa huomiota itselleen.😒
Minä huomasin eilen, että kun Vili huusi Kristiinaa avuksi niin koko kuoro ihmisiä alkoi huutaa neuvojaan Vilille, enkä kuullut Kristiinan ääntä sitten ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Joel juuri ennen Krissen menoa ostoksille piti puheen siitä, miten nyt talossa on tilanne jo hyvä yhteisten asioiden suhteen eli rahnoilla voi tehdä itsekkäitä ostoksia hyvällä omallatunnolla. Joten veikkaan, että tämä Joelin huomio vaikuttaa Krisseen ja ottaa yhteisten maitojen/juuston/kaurahiutaleiden tms sijasta itselleen tyynyn, peiton, kasvovoiteen tai sipsejä.
Marko ostaa varmaan heti lisää tupakkaa ja Joel kaljan.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Entäs sitten? Oletko oikeasti sitä mieltä, että ihminen ei pärjää paria päivää ilman maitoa ja juustoa?
OP: On taas jutut. Psykopaatteja ja narsisteja. Täällä on kaikki narsisteja.
Joel: Kyllä mä tiedän, minä oon ainoa selväjärkinen täällä ja oon teidän yläpuolella.
(ja heitterit irrottaa tuonkin varmaan kontekstistaan: BB-Joel kokee olevansa muiden yläpuolella!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vili ja Krisse siellä nuolemassa taas Arttua - oo mun kaa oo mun kaa, tykkää musta, tykkää musta.
Toisaalta Joppe yrittää yhtä epätoivoisesti Juliaa. Heh.
Kukaan ei mulle ketään eikä epätoivoisesti yritä ketään. Istuvat ja kutovat koko porukka, samalla mielenkiintoisesti ja rauhallisesti keskustellen.
Ainoa kenen ilme hetkellisesti epäuskosta kiristyi, oli Paula, kun porukka ihan tosissaan toivoi että saisivat pitää langat ja puikot vielä viikonlopun ajan. Silloinhan on hänen synttärinsä, että jengikö mieluummin kutoisi kuin bilettäisi?!
Naurahti sitten itsekseen, piti moista varmaan mahdottomana jo pelkästään ajatuksen tasolla.
Muistankohan väärin, kun ihan kuin joskus olisi jotain vilttejä hyväntekeväisyyteen virkattu tai neulottu BB;ssä?
Vili ja Arttu hetki sitten jauhoivat asiantuntevasti työkyvyyttömyyseläkeläisistä.
Siinä taas halvemmat tuon meitä jotka on sellaiselle päässeet. Pojat kuvittelevat että se on joku sormia näpäyttämällä tapahtuva asia että pääsee sairauden/sairauksien vuoksi eläkkeelle.
Suosittelen näitä valopäitä kokeilemaan, kun väittävät meitä huijareiksi. 😡
Kokoomuslaisia elämästä vieraantuneita vastoinkäymisiä kokemattomia kusipäitä.
Toivottavasti Siperia opettaa näitäkin.
Marko on kyllä niin nikotiinin orja kun kaivaa tuhkakupista noita jämiä poltettavaksi. Op samanlainen.
Huomasitteko eilen kun asukkaat mietti mallinukkejen pukemista, niin Paula sanoi, että voidaan laittaa aivan hyvin pojalle mekko ja sitten jos tehtävä ei mene läpi, niin voidaan vedota aina suvaitsemattomuuteen kun nykyaikanahan pitää suvaita ja naureskeli. Uskon, että heittää oikeasti paljonkin läppää jostain transuista, mutta ei varmaan Ellan aikana tuota olisi uskaltanut sanoa.
Siis siinä taas halveerattiin..
79068
Musta OP on jotenki ihana, kun se osaa nyt neuloa. Tuli yllätyksenä sen tahto oppia. Ja toinen asia jonka olen huomioinu on se, että OP liikkuu jotenki sulavasti - silleen rocktähtimaisesti. Mun silmissä mies vaan paranee.