Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vilin ostokset olleet minä minä oma hyvinvointi keskeiset. On niin outo kaveri muutenkin. Neuloo muutaman sentin viikko tehtävässä ja kuvittelee sen olevan isokin panos. Oopee ja Marko kun nyt tajuaisivat ostaa sängyt ei oo kiva kovalla nukkuu. Eikö kellään ollut antaa Oopeelle yöksi ees pitkähihaista paitaa esim Vilin paita ja Timon sukat. Kyllä säälitti Oopee ja Marko yöllä.
Ai uskonnot veks? Älytöntä yleistää että uskonnot vaan negatiivinen asia, kertoo omasta henkisestä köyhyydestä. Mä sanon sitten että homot veks!
Aiheeseen "maailman pelastusasiaan yksi asia jokaiselta, sai Julia pisteensä nousemaan Timon lisäksi: lopettaisin eläinrääkkäyksen ja poistaisin eläintarhat.
Krisse kierrättäisi kaiken.
OP vastaus; lopettaisin uskonnot, ei taida maailma pelastua jos saastuttaminen vaan jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se Joelikaan täysin puhdas pulmunen ole vaikka talossa on saanut hänestä sellaisen kuvan. Jos Timo näkisi tämän videon niin loppuisi aika nopeasti kaveeraus Joelin kanssa vaikka kuinka olisi vitsillä heitetty.
Onkohan Julia tietoinen siitä, miten Joel huo**ttelee naisia? Kuten Krisseä bileiden jälkeen. Tuskin olisi noin läheisissä tekemisissä sen kanssa jos tietäisi.
Mitähän mieltä tekin mahdatte olla esimerkiksi maailmanpolitiikasta, kun olette noin johdateltavissa pienellä kontekstista irrotetulla jutulla.
jaahas, artun eilinen möksötys olikin rajun rapulan jälkimaininkia.
Ellat on unuhtuneet jo, jos mielessä poistumisen jälkeen olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se Joelikaan täysin puhdas pulmunen ole vaikka talossa on saanut hänestä sellaisen kuvan. Jos Timo näkisi tämän videon niin loppuisi aika nopeasti kaveeraus Joelin kanssa vaikka kuinka olisi vitsillä heitetty.
Onkohan Julia tietoinen siitä, miten Joel huo**ttelee naisia? Kuten Krisseä bileiden jälkeen. Tuskin olisi noin läheisissä tekemisissä sen kanssa jos tietäisi.
Joel ja Julia, ihanan symppiksiä molemmat.
Kyllä vaikuttaa yhden ankeuttajan poistuminen talon ilmapiiriin. Nythän sillä on olosuhteista riippumatta leppoisa tunnelma🤗
Vierailija kirjoitti:
Arttu on rakastunut mies, ihan sydänsuruissaan Ellan lähdettyä. Toivottavasti Ella jaksaa odotella ulkomaailmassa, eikä ala torppaamaan koko kuviota iltapäivälehdissä, missä kaikki sammakot ja lipsautukset väännetään kohuotsikoiksi, vaikka niitä ei olisi tosissaan tarkoittanutkaan.
Ei Arttu missään "sydänsuruissaan" ole ollut, juuri myönsi Krisselle että vielä eilenkin oli jäätävä krapula lauantain jäljiltä. Siksi oli hiljaisempi.
Ruma katsoa kun krisse jauhaa kokoajan huonolla suomella v-sanaa aina kun jotain sanoo, siivoaisi suunsa. Artun aikana kiroilee kaksinverroin, kuin oisi muusia suussa, hirveä kuunnella!!
Artun v:n suoltaminen sama asia, näyttäisi vähän parempaa esimerkkiä edes pikkufanilleen.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut koko ajan Krissen puolella johtuen ilmiselvästä syrjinnästä ja eristämisestä muiden talolaisten taholta. Eetun ollessa samassa huoneessa Krisse tuntui ihan fyysisesti pienentyvän entisestään, ei uskaltanut suutaan aukaista nälvimisen pelossa. Nyt kun Eetu on poissa, olen jo tässä parissa päivässä huomannut, että Krisse ei enää piilottele huonoja puoliaan, joita ovat tietynlainen ylimielisyys mm Juliaa kohtaa (huomasin eilen useammankin tilanteen) ja tuo hillitön pätemisentarve kaikessa. Ei inhokkia sentään hänestä tee, mutta ei ole enää suosikkini. Niinhän siinä monesti käy, että kun kiusattu pääsee olemaan vapautuneesti ilman kiusaajaa, alkaa näkyä muutakin kuin kiusatturessukka-puoli ihmisessä.
Taas ihan keksittyä juttua. Kuten ylimielisyys Juliaa kohtaan.
Eli mikä ihmeen ylimielisyys? Esimerkiksi sekö kun tarjosi puolikasta sängystään Julialle?
Suunnittelevat laiva reissua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut koko ajan Krissen puolella johtuen ilmiselvästä syrjinnästä ja eristämisestä muiden talolaisten taholta. Eetun ollessa samassa huoneessa Krisse tuntui ihan fyysisesti pienentyvän entisestään, ei uskaltanut suutaan aukaista nälvimisen pelossa. Nyt kun Eetu on poissa, olen jo tässä parissa päivässä huomannut, että Krisse ei enää piilottele huonoja puoliaan, joita ovat tietynlainen ylimielisyys mm Juliaa kohtaa (huomasin eilen useammankin tilanteen) ja tuo hillitön pätemisentarve kaikessa. Ei inhokkia sentään hänestä tee, mutta ei ole enää suosikkini. Niinhän siinä monesti käy, että kun kiusattu pääsee olemaan vapautuneesti ilman kiusaajaa, alkaa näkyä muutakin kuin kiusatturessukka-puoli ihmisessä.
Onneksi Krisse ei ole ressukka, eikä varmaan varsinaisesti koe itseään kiusatuksi. Ainahan se on osannut sanoa vastaan tarvittaessa, ei mitenkään ilkeästi, mutta sanoa kuitenkin.
Juuri tästä ominaisuudesta Joppekin niin kovasti Krisseä kehui; että on äärimmäisen kiltti, mutta samalla osaa pitää puolensa.
Vierailija kirjoitti:
Aiheeseen "maailman pelastusasiaan yksi asia jokaiselta, sai Julia pisteensä nousemaan Timon lisäksi: lopettaisin eläinrääkkäyksen ja poistaisin eläintarhat.
Krisse kierrättäisi kaiken.
OP vastaus; lopettaisin uskonnot, ei taida maailma pelastua jos saastuttaminen vaan jatkuu.
Uskontojen takia moni sota aloitettu ja ihmisiä tapettu jopa kiduttamalla ja teloittamalla ja sitä tehdään vielä tänäkin päivänä, pahenee vaan nykyään, ei mikään pieni ongelma että ihan hyvä vastaus oopeellä, olen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliitto Weks! Hyvä idea!
Vilikin korjasi sittemmin kantansa, haluaisi ihmiskaupan maailmasta pois.
(Keskustelevat siis siitä, että jos saisivat poistaa maailmasta yhden asian, niin mikä se olisi. Vilin vasemmistoliitto-vastaus oli ensin läpällä heitetty, mutta kun huomasi että muut ovatkin tosissaan, muutti vastaustaan.)
Julialla hieno kaistale jo taas tehtynä. Vau.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten Arttu ja Ella oikeasti kuvittelee saavansa suhteensa toimimaan ulkomaailmassa.. Jos nyt oikeasti edes kuvittelevat. Miettikää nyt Arttua Ellan pintoliitoblondien seurassa Teatterin VIPissä istumassa. Arttu siellä kiroilis ja huutais lisää bisseä. En usko että on Ellan classy VIP kavereiden mieleen. Ja sitten taas miettikää Ellaa jossain pikkupaikkakunnnalla Artun kavereiden kanssa pubissa istumassa.. ööh.. kyllä siellä kieroon Ellaa katsottaisiin, se on varma...
Miksipä me sitä mietittäisiin. Nyt voidaan keskittyä talossa oleviin.
Vierailija kirjoitti:
Arttu odottaisi tunteja meikkaamista😁laittautumista. Kuvaamista eri asennoissa, nettiin kuvia. Kokkareilla ravaamista, muoti liikkeissä, tyhjäpäisten ulkonäkökeskeisten kaverien kanssa bailaamista. Vuosien psykiatriset hoidot, hormonihoidot, leikkaukset alakertaan, rintojen leikkaukset. Ei Arttu jaksaisi tuommoista ns glamour elämää. Ovat niin erilaisia. Arttu tykkää kitata lähipubissa kaljaa, käydä töissä. En näkisi heillä minkäänlaista romanttista tulevaisuutta.
Miksi sinua noin kovin kiinnostaa heidän juttu? Eikö ole aivan se ja sama mitä he tulevaisuudessa tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vili ja Krisse siellä nuolemassa taas Arttua - oo mun kaa oo mun kaa, tykkää musta, tykkää musta.
Toisaalta Joppe yrittää yhtä epätoivoisesti Juliaa. Heh.
Kukaan ei mulle ketään eikä epätoivoisesti yritä ketään. Istuvat ja kutovat koko porukka, samalla mielenkiintoisesti ja rauhallisesti keskustellen.
Ainoa kenen ilme hetkellisesti epäuskosta kiristyi, oli Paula, kun porukka ihan tosissaan toivoi että saisivat pitää langat ja puikot vielä viikonlopun ajan. Silloinhan on hänen synttärinsä, että jengikö mieluummin kutoisi kuin bilettäisi?!
Naurahti sitten itsekseen, piti moista varmaan mahdottomana jo pelkästään ajatuksen tasolla.
Minä huomasin eilen kristiinasta että kun joku kysyi OP:ltä neuvoa, neiti huulirasva yritti huutaa OP:n päälle.
Oon huomannut usein ennenkin että tuon pitää päteä ja puhua muiden päälle, että saisi glorian itselleen. Heti menee suu mutrulle ja kiukuttaa jos joku muu tietää paremmin ja hän ei saa huomiota itselleen.😒
Miksi mietit edes koko asiaa, jos se vaivaa sinua? Anna olla. Ella on lähtenyt talosta.
Ella on sitä paitsi itsekin kotoisin pieneltä paikkakunnalta, niin kuin Arttukin. Mistä me tiedämme mitä puolia ihmisessä on talon ulkopuolella? Eikä se edes kuulu meille.