Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Krisse, lopeta jo tuo vataan väittäminen, olet väärässä. Krisse vaan haluaa väitellä, vaikka ei pointit riittäis.
Juttelevat mitä kouluissa opetetaan tai ei opeteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Joelin ulosanti on ärsyttävän kuuloista: Kun aikuinen (?) mies avaa suunsa. Hän puhuu kirjakieltä 4-5-vuotiaan lapsen äänellä! Kukaan ei artikuloi noin! No ehkä joku...Tämä vain pieni kommentti...
Hän lausuu kuten vanhoissa kotimaisissa elokuvissa, silleen korostetun teatterimaisesti ja vähän hienostelevaa korostusta tavoitellen. Konsonanteissa puhaltaa enemmän ilmaa kuin yleensä suomenkielessä tehdään. Ehkä tämä on keskisuomalainen murre.
Mun mielestä se näyttää ulkosesti ihan Hercule Poirotilta viiksineen päivineen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä olisi reilua sekä nostaisi asukkaiden kilpailuhenkisyyttä jos myös toinen ja kolmas saisivat jonkun summan rahaa. Kolmannelle vaikka 300 e, toiselle 3000e ja voittajalle se 30 000.
Juuri niin! Tämä kannustaisi niitäkin, jotka tajuavat etteivät ole ykkössuosikkeja. Kannustaisi myös yleisöä äänestämään suosikkiaan ylemmäs hierarkiassa, jotta saisi edes 2. tai 3. palkinnon.
Vierailija kirjoitti:
Arttu opettaa kersoilleen kotona kaikki taidot, itse ei osaa kunnolla puhua.
Krisse taas oikeassa, koulussa pitää opettaa kaikkia taitoja.
Vanhemmat voi opettaa paljon asioita kotona mitä koulussa ei opeteta.
Vierailija kirjoitti:
Arttu tekee verot, ei taida maksaa veroja, ei tiedä koko asiasta mitään, ei ole oppinut kotona muuta kuin kiroilemaan. No saisi voiton puhtaana käteen, joku toinen joutuu maksamaan ison veron.
Äikkä.matematiikka ja kielet tärkeitä myös peruskoulussa.
Vierailija kirjoitti:
Krisse, lopeta jo tuo vataan väittäminen, olet väärässä. Krisse vaan haluaa väitellä, vaikka ei pointit riittäis.
Normaalia keskustelua, väittelyä. Ei mitään yhden mielipiteen hymistelyä ja ylistämistä. Jokainen saa toisten lyttäämättä tai nolaamatta kertoa mielipiteensä ja toiset saavat kommentoida ja väittää vastaan. Tällaista saisi olla enemmänkin, nyt sitä on harrastanut vain makkariporukka.
Pskaporukka on tyytynyt vain läyhäämisellä ja länkyttämisellä nostamaan oman kuppikuntansa itsetuntoa. Muita haukkumalla ja kieroilulla voittoon! Eiku...
Käsitöiden lisäksi koulussa pitäisi opettaa mm. Lampun vaihtoa, polkupyörän huoltamista, käytöstapoja ja erätaitoja,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä olisi reilua sekä nostaisi asukkaiden kilpailuhenkisyyttä jos myös toinen ja kolmas saisivat jonkun summan rahaa. Kolmannelle vaikka 300 e, toiselle 3000e ja voittajalle se 30 000.
Juuri niin! Tämä kannustaisi niitäkin, jotka tajuavat etteivät ole ykkössuosikkeja. Kannustaisi myös yleisöä äänestämään suosikkiaan ylemmäs hierarkiassa, jotta saisi edes 2. tai 3. palkinnon.
Ei oo mitään jakamista kun summa vaan 30 000. Ainoastaan voittajalle kuka sitten onkaan tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Käsitöiden lisäksi koulussa pitäisi opettaa mm. Lampun vaihtoa, polkupyörän huoltamista, käytöstapoja ja erätaitoja,
Käytöstavat pitää olla jo valmiina kun kouluun astuu. Monia asioita voi opettaa jo kotona .
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa bb plazasta asukkaista.
Miksi ?
Onko Krissellä heilahtanut koo päähän vai onko se aina ollut noin jankuttava besserwisser? Olen hypännyt seuraamaan 247 vasta viime aikoina niin en tiedä. Mut tän viikon tehtävän perusteella Krisse vaikuttaa juuri sellaiselta henkilöltä, josta talon aikuiset esim. Marko, OP ovat häntä arvostelleet. Itsekkäät edut edellä ja kapinavaihe vielä kesken, pitää kyseenalaistaa auktoriteetteja kuten Markoa. Väittää ja vänkää ja neuvoo vasten parempaa tietoaan hyvin mielellään. Sit ostaa eka tavaraksi taloon huulirasvan. Voi luoja, sanon mä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat voi opettaa paljon asioita kotona mitä koulussa ei opeteta.
Monista vanhemmista ei ole opettamaan lasta edes puhumaan, ruokaakin pitää jakaa kun sitä ei osata kotona laittaa lainkaan. Tarhoissa ja kouluissa lapset ovat maanantaisin nälkäisiä, ruokaa pitää varata kaksinkertainen määrä.
Arttu opettaa kaikki lapsilleen kotona. Näkis vaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko Krissellä heilahtanut koo päähän vai onko se aina ollut noin jankuttava besserwisser? Olen hypännyt seuraamaan 247 vasta viime aikoina niin en tiedä. Mut tän viikon tehtävän perusteella Krisse vaikuttaa juuri sellaiselta henkilöltä, josta talon aikuiset esim. Marko, OP ovat häntä arvostelleet. Itsekkäät edut edellä ja kapinavaihe vielä kesken, pitää kyseenalaistaa auktoriteetteja kuten Markoa. Väittää ja vänkää ja neuvoo vasten parempaa tietoaan hyvin mielellään. Sit ostaa eka tavaraksi taloon huulirasvan. Voi luoja, sanon mä.
Kristiina on mennyt ulkoisella olemuksella näin pitkälle mutta tuo vänkääminen on viihdyttävämpää kuin meikkaus ja, että ottaa sen huulirasvan ja sängyn. Miehethän tuolla on yhteiseen hyvään ottaneet, ei naisista kukaan.
Mutta eikös koodausta nykyään opeteta ihan ala-asteella?
Siis väittääkö toi Vili että lapset ei halua käydä koulua koska niillä on käsitöitä?