Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teki mieli eilen kutoa mutta en löytänyt puikkoja mistään. Se on hyvä, kun kaikki osaavat nyt, paitsi Timo tekee sutta mutta kai silläkin sykeröllä jonkin paikan peittää.
Timo onkin nyt joutavampi valvomaan toisten työtä. Hyvin sattui tuo herja. Taisi kyllä olla valittukin nimenomaan Timolle. Niin meidänkin työpaikalla käy, jos joku ei osaa tehdä, se ylennetään työnjohtajaksi.
Oli kyllä piste iin päälle ja viimeinen varmistus siitä mitä Ellan päässä liikkuu kun kommentoi litinöihin ja lotinoihin että Vili on niitä ääniä tehnyt :DD
Ei luoja mikä tyyppi.
Onneksi se on nyt ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse sanoi Ellan häädön jälkeen jollekin, olisikohan ollut Joelille, että kaikki kivat tyypit lähtee. Jännä miten eri valossa Ella ja Krisse on toisensa nähneet.
Kuinka niin eri valossa ? Eikä Ella tykännyt krissestä? Taisi joskus antaa häätöpisteitä mutta sehän ei merkkaa BBtalossa juuri mitään.
Onko sinulla 247
Vierailija kirjoitti:
Joel ottaa murskavoiton, johtaa vedonlyöntilistoja ja suosikkigallupeja!
Julia voi vielä olla potentiaalinen sudenkuoppa, ei kannattaisi sekaantua varattuun naiseen.
Lukekaa bb plazasta asukkaista.
Joel vie 30 000 miinus verot.
Mun mielestä olisi reilua sekä nostaisi asukkaiden kilpailuhenkisyyttä jos myös toinen ja kolmas saisivat jonkun summan rahaa. Kolmannelle vaikka 300 e, toiselle 3000e ja voittajalle se 30 000.
Vili haluaisi poistaa perusopetuksesta tekstiilityön kokonaan.
Krissen näkökulma täysin vastainen.
Nyt puhuvat Ruotsin kielen opetuksesta.
Vili on täysin tyhjä arpa.
Artulla Ella vaan mielessä,
haluu ulkomaailmaan Ellan luo mutta ei ole pokkaa luovuttaa,
tällä lailla pääsee häätöön ja kenties pihalle,
mutta tuskin Ella kovin lämpenee Nivalan köriläälle helsingin yössä🤣
Vili haluaa vaihtaa tekstiilityön sepän taitoihin, valokuvaamiseen ja veroilmoituksen täyttämisen harjoitteluun.
Kyll nyt Krisse on väärässä, käsityö ei ole yleistietoa. Mä en jaksa kuulla tota Krissen pätemistä. Sori vaan. Ei mulla ole Krisseä mitään vastaan, mut sillon kun sillä jää tämmönen viisastelukela päälle se on kyllä tosi rasittava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula on pahin peluri talossa, lypsää kaikilta väliaikatietoja, juoruaa niin perkuleesti, näyttelee suurimman osan roolillaan, mielisteli ellaakin vaikka todellisuudessa ei tommosen pyryharakan seuraan ikinä ajautuisi. Täysi feikki.
Kaveruus Ellaan oli kyllä ällöä feikkaamista. Tuli ihan paha mieli kun selitti että "voithan sinä mennä Miss suomi - kisoihin." Ellaan meni täydestä Paulan esitys.
Kaksi niin erilaista ihmistä kuin voi olla. Livessä Elina kysyi mitä yhteistä teillä on? - No huumorintaju ja laittautuminen. Laittautuminen ?? Paula ei varmaan meikkaa edes neljänsiin häihinsä.
tarkoitti mis gay. Ei mitään asiaa missi Suomi kisoihin
Mä luulen että Arttu mököttää ihan muiden kiusaksi kun nimeämisissä mainittiin että "kun Ella lähtee niin Arttu vapautuu"
Ajattelee varmaan että minä teille vapautumiset näytän.
Tosin eihän se ketään edes kiinnosta mököttääkö se vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Bb-kausi on ollut paras menneisiin verrattuna. Asukkaat ovat avoimia, puheliaita, heittäytyjiä, joukossa on hyvän huumorintajun omaavia, hyviä keskustelijoita. Kukaan ei ole täysivaltainen ankeuttuja ja kaiken rajoittaja, kuten viime vuonna. Talossa on letkeä tunnelma olosuhteista riippumatta. Poikkeavaa kaudessa on ollut, ettei jatkuvia sääntörikkomuskuulutuksia pienistäkin asioista ole tullut. Se on varmasti vaikuttanut siihen, että asukkaat ovat vapautuneempia. Olen nauranut paljon OP:n, Joelin ja Markon sutkautuksille, pelkkä OP:n naurun kuuleminen on saanut hymyilemään.
Ei ollut sääntöjä, ei ollut sääntörikkomuksiakaan. Jatkuva kiroileminen oli vailla vertaa, toisaalta kertoo kuinka suppea sanavarasto ihmisellä on.
Eilisen tuntien vessalataamisen Arttu olisi voinut selittää parilla hyvin valitulla sanalla, mutta mies kiroili kuin heikkomielinen ja kamera valvoi.
Viime vuoden Kristian se vasta kiroilikin. Rehti oli .
Taidettiin suitsia sitä veetä välillä.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Joelin ulosanti on ärsyttävän kuuloista: Kun aikuinen (?) mies avaa suunsa. Hän puhuu kirjakieltä 4-5-vuotiaan lapsen äänellä! Kukaan ei artikuloi noin! No ehkä joku...Tämä vain pieni kommentti...
Hän lausuu kuten vanhoissa kotimaisissa elokuvissa, silleen korostetun teatterimaisesti ja vähän hienostelevaa korostusta tavoitellen. Konsonanteissa puhaltaa enemmän ilmaa kuin yleensä suomenkielessä tehdään. Ehkä tämä on keskisuomalainen murre.
En oo paikkaillut vaatteita enkä parsinut sukkia. Napin oon neulonut ja saumaa kun ratkennut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noiden kannattaisi tarkistaa, mitä kautta saavat vaatteet mallinukeille päälle:
-Onnistuuko alakautta eli voivatko nostaa nuken pois alustaltaan ja pujottaa ensin yläosan ja sitten alaosan päälle
-Saako kädet irti, että saavat pujotettua yläkautta
.
Jos mallinukkejen osat eivät irtoa ja vaatteet on yhdistetty kokonaan valmiiksi,
käy mahdollisesti niin, että kaikilla on vaan läjä neuleita kaulan ympärillä.
Tulee kiire purkaa vaatteen joku sivu/sivut ja yhdistää ne vaatteen ollessa nuken päällä.
.
Vaatteitahan ei saa laittaa nukeille kuin vasta isoveljen annettua luvan ja oletan, että aikaa vaatteiden laittamiseen nukkejen päälle ei ole paljon.
.
Olen nähnyt jossain torson mallinuken.
Muotisuunnittelijat melkein ompelevat vaatteet mallin päälle, tässä hurmaava kuningatar Ella olisi ollut asiantuntija. Pärjäävät kunhan eivät Paulaa päästä häsläämään.
Eihän Ella ole ollut mallina kuin korkeintaan unelmistaan. Mistä hänellä voisi olla tietämystä siitä, miten nuo sovitukset tehdään?
Jos taas on katsonut telkkarista Muodin huipulle tai muita vastaavia ohjelmia, niin sama tietämys voi olla noista kellä vaan, joka niitä on katsonut joko omasta mielenkiinnosta tai tyttiksen/puolison seuraksi.
Harold LLoyd oli tuo koomikko, jota Timo haki. Amerikkalainen, rillipäinen ja se klassikko-meemi on tosiaan yhdestä hänen leffastaan. Siis se, jossa roikkuu Empire state buildingin kellotaulun viisarissa.
Chaplin ja Stan Laurel (Ohukainen) olivat brittejä, Buster Keaton, Oliver Hardy (Paksukainen) amerikkalaisia.
Olisi ollut kiva nähdä mitä Ella olisi valinnut itselleen ensimmäisenä tavaroiksi :D Veikkaan että ykkösenä partakone ja kakkosena meikit. Tosin olisi varmaan mennyt pk-huoneeseen raivoamaan ettei ole oikein että häneltä viedään partakone pois ollenkaan.