Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
76461/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markon ja Timon juttuja on kiva kuunnella, siinä aika kuluu mukavasti. Tosin kun tuollaista väkisin vääntämistä

Vierailija
76462/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko mä jotenki seonnut kun nyt haluan mielummin paulan ulos, vaikka viimeiset viikot oon toivonut että ella häipyy asap.

Sit täällä on toinen seonnu 😅🤣🤣

Oon oikein selväjärkinen ja haluan

Ella neitin ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
76463/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä keskustelua ekaa kertaa lukiessani on pakko sanoa, että oon pöyristynyt siitä kuinka inhottavia aikuiset ihmiset voikaan olla. Se, että joku talossa käyttäytyy huonosti ei anna kenellekään muulle erivapautta toimia samoin suojautuen anonymiteetin taakse. Katsokaa ihmiset peiliin ennen kuin vaaditte muiden päitä pölkylle.

Voi herranduudeli sentään. Nuo ihmiset ovat itse menneet tuonne ja ihan itse puhuvat ja käyttäytyvät tuolla huonosti. Hyvin käyttäytyvistä, kivoista asukkaista ei puhuta pahaa. On päivänselvää, että asukkaista puhutaan ja heitä arvostellaan, välillä kovin sanankäänteinkin. Jos tuonne menee, pitää ymmärtää oman käyttäytymisensä syy-seuraussuhde, se on näköjään sekä sinulle että esim. Ellalle mahdotonta ymmärtää.

Ihan sama se on, että onko itse astunut julkisuuteen, kiusaaminen ei silti ole ikinä ok. Jos jollain on tarve lynkata kuka tahansa täysin netissä, on sillä henkilöllä jotain omia henkilökohtaisia ongelmia, joita yrittää kiusaamisellaan purkaa.

Jos ihminen itse käyttäytyy täysin ala-arvoisesti talossa 24/7, pitäisi vain silitellä päätä eikä kritisoida yhtään? Omalla käytöksellään voi vaikuttaa siihen, mitä henkilöstä kirjoitellaan palstoilla.

En ole missään vaiheessa sanonut ettei saisi kritisoida. Kritisoimisen ja täydellisen lyttäämisen välillä on aika iso ero. Ihan sama, mitä esimerkiksi Ella tekee talossa, ei hänen nimeään tai sukupuoltaan tarvitse silti alkaa täällä vääntelemään tai haukkumaan ulkonäköä, joka ei asiaan kuulu millään tavalla. 

Sukupuoltaan vääntelemään? Eihän sitä täällä kukaan ole tehnytkään. Ella sensijaan itse yrittää vääntää tseään miehestä naiseksi mikä ei tule onnistumaan. Hän on mies ja miehenä pysyy vaikka kuinka larppaisi naista. Hänen oikea , virallinen nimensä on muuten Eetu, on itse kertonut, samoin hetu on tietysti miehen. Miksi miestä pitäisi kutsua naisen nimellä (joo, Suomessa on muutama Ella-nimen kasteessa saanut mies, ei tarvitse taas tuoda tuota samaa pointtia esille taas kerran):

Vierailija
76464/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikkamustikka smoothieta, köyhiä ritareita, kuningatarhilloa, kahvia. Mitä teillä herkkuja kun katsotte kohta bb lähetyksen.

Vierailija
76465/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP on tällä hetkellä talon vastanmielisin ihminen. Ei vaan naurata sen jutut ja mitään sellasia järkeviä oikeita juttuja en oo varmaan kertaakaan kuullu sen suusta. Kaikki muut on antanu edes jotain enemmän itsestään. OP on vaan... Ei kiitos.

Vierailija
76466/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä keskustelua ekaa kertaa lukiessani on pakko sanoa, että oon pöyristynyt siitä kuinka inhottavia aikuiset ihmiset voikaan olla. Se, että joku talossa käyttäytyy huonosti ei anna kenellekään muulle erivapautta toimia samoin suojautuen anonymiteetin taakse. Katsokaa ihmiset peiliin ennen kuin vaaditte muiden päitä pölkylle.

Osa näistä vielä kehtaa kommentoida noita sairaita juttujaan ihan omalla nimellä ja pärställä facebookissa...

Vierailija
76467/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paulalle olisi toisaalta aivan helvetin hyvä näpäytys, jos joutuisi tänään lähtemään. Alkaa tehdä jo melkein mieli äänestää Ellaa....  :S

Vierailija
76468/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joppe sais laihuttaa. Taitaa olla perso herkuille.

Joppe on just ihana tuollaisena halinallena ja kauniine silmineen. Edes lisäkilot (loita en hänellä näe nykyisin olevan) eivät muuttaisi mielipidettäni, luonnekin tekee niin ratkaisevan paljon.

Kallenarhu. 

Vierailija
76469/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ens viikolla kumpi veks

Paula nuoli ylös

Vili nuoli alas

Ei välttämättä kumpaakaan, muitakin vaìhtoehtoja löytyy.

Vierailija
76470/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula taas toljottaa tuolla lobotomiapotilaan katseellaan eikä meinaa ymmärtää mitä puhutaan.

Vierailija
76471/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herranduudeli sentään. Nuo ihmiset ovat itse menneet tuonne ja ihan itse puhuvat ja käyttäytyvät tuolla huonosti. Hyvin käyttäytyvistä, kivoista asukkaista ei puhuta pahaa. On päivänselvää, että asukkaista puhutaan ja heitä arvostellaan, välillä kovin sanankäänteinkin. Jos tuonne menee, pitää ymmärtää oman käyttäytymisensä syy-seuraussuhde, se on näköjään sekä sinulle että esim. Ellalle mahdotonta ymmärtää.

Ihan sama se on, että onko itse astunut julkisuuteen, kiusaaminen ei silti ole ikinä ok. Jos jollain on tarve lynkata kuka tahansa täysin netissä, on sillä henkilöllä jotain omia henkilökohtaisia ongelmia, joita yrittää kiusaamisellaan purkaa.

Jos ihminen itse käyttäytyy täysin ala-arvoisesti talossa 24/7, pitäisi vain silitellä päätä eikä kritisoida yhtään? Omalla käytöksellään voi vaikuttaa siihen, mitä henkilöstä kirjoitellaan palstoilla.

En ole missään vaiheessa sanonut ettei saisi kritisoida. Kritisoimisen ja täydellisen lyttäämisen välillä on aika iso ero. Ihan sama, mitä esimerkiksi Ella tekee talossa, ei hänen nimeään tai sukupuoltaan tarvitse silti alkaa täällä vääntelemään tai haukkumaan ulkonäköä, joka ei asiaan kuulu millään tavalla. 

Sukupuoltaan vääntelemään? Eihän sitä täällä kukaan ole tehnytkään. Ella sensijaan itse yrittää vääntää tseään miehestä naiseksi mikä ei tule onnistumaan. Hän on mies ja miehenä pysyy vaikka kuinka larppaisi naista. Hänen oikea , virallinen nimensä on muuten Eetu, on itse kertonut, samoin hetu on tietysti miehen. Miksi miestä pitäisi kutsua naisen nimellä (joo, Suomessa on muutama Ella-nimen kasteessa saanut mies, ei tarvitse taas tuoda tuota samaa pointtia esille taas kerran):

Oon surullinen sun puolesta. Olit sitten tosissaan kommenttisi kanssa tai et, sulla ei selkeästi ole kaikki hyvin itses kanssa. Jaksamisia!

Vierailija
76472/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mansikkamustikka smoothieta, köyhiä ritareita, kuningatarhilloa, kahvia. Mitä teillä herkkuja kun katsotte kohta bb lähetyksen.

Tästä innostuneena teen puolukka-mustikkasmoothien.

Vierailija
76473/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Ella sanoo lähtiessä talosta, sanooko tapeteista, köyhistä vai sormilla osoittaa veks veks veks ..

Vierailija
76474/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joel ja Krisse haaveilee Afrikan matkasta kuunnellen Timon tarinoita.  Arttuhan on myös lähdössä reissuun, reppuselässään Ella. Mukava kuunnella, toivottavasti ymmärtävät että se joka voittaa 30 000 voi hyvinkin lähteä, mutta onko muilla miten paljon sukan varressa niin kalliiseen matkaan ?

Ohos, mutta Krisse ainakin on työssäkäyvä ihminen, elää vielä parisuhteessa, niin rahaa yhteen Afrikan matkaan kyllä taskusta löytynee. Toki koronan takia tuskin hetkeen reissuun pääsevät...

Ja joku aiemman kauden kisaajahn joskus lipsautti että kaikki klpailijat talossa saavat X euroa palkkaa/kotavausta (millä nimellä kulkeekaaan) joka viikosta minkä ovat talossa.

Krisse on näistä varmaan suurituloisin. En tosin tiedä mikä Joel on ammatiltaan.

No ei varmasti ole.

Kyllä mäkin lähtisin Krissee veikkaamaan kova tulosimmaksi, nyt talossa olevista.

Esim jäteauton kuljettajilla on parempi keskipalkka kuin sähköasentajilla.

Todista väitteesi. Jos et voi todistaa niin miksi laitat näitä perättömiä viestejä

Vierailija
76475/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta sehän on huumoria. Miksi kaikesta pitää aina pahoittaa mieli? 

Vierailija
76476/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon surullinen sun puolesta. Olit sitten tosissaan kommenttisi kanssa tai et, sulla ei selkeästi ole kaikki hyvin itses kanssa. Jaksamisia!

Mulla on kaikki ihan hyvin, kiitos vain. Sinä et näytä kestävän totuutta vaan hyökkäät persoonaani vastaan, kovin lapsellinen defenssi. Kerro nyt, miten Ellan nimeä tai sukupuolta on väännelty muuten kuin hänen itsensä toimesta? Hän on mies ja hänellä on miehen nimi ja hetu, tämä on hänen itsensä kertoma faktaa. Miehen vehkeetkin näyttää omaavan. Miksi häntä pitäisi siis kutsua naiseksi?

Vierailija
76477/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija239019302193012 kirjoitti:

Voisko BB lähettää molemmat kotiin, jos äänestys menis 50,0% ja 50,0%? Tai itseasiassa lähettäis molemmat vaikka olis 80-20. Sen jälkeen vaan "sori, bb voi muuttaa sääntöjä, koska haluaa". 

Tai sitten Paula kännissä yksin tonne sviittiin viikoks. 

Markolle yskänlääkettä ja röökikielto viikoks.

Tai sitten Krisse yksin sviittiin viikoksi mässyttämään niitä sipsejään.

Vierailija
76478/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, et paula ja ella ylipäänsä on vielä tuolla.. Katsojathan ois aikapäiviä jo äänestänyt pois.. Mut ei oo ollu mahdollista..

Vierailija
76479/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellalla ja Artulla hyvät työllistymismahdollisuudet friikkisirkuksessa bb. n jälkeen.

Arttu näyttääkin aivan Schlitzie-nimiseltä henkilöltä joka joskus muinoin esiintyi friikkisirkuksessa. Samannäköinen on myös American horror story sarjassa esiintyvä henkilö nimeltä Pepper. Kampaus ja hymy ovat samanlaiset Artulla ja heillä!

Ensimmäisen kerran kun aloin katsoa tämän vuoden BB:tä, minulle tuli tosiaan mieleen tuo maailmankuulu Schiltzie-parka, jonka aivokapasiteetti oli ehkä 6- vuotiaan tasolla, siis koko aikuiselämänsäkin, kuolemaan asti, ja vielä kaikkien nauramaan friikki-ihmisenä. Kun sitten mainitsin noiden kahden henkilön yhdennäköisyydestä tällä palstalla, sain hirveän viharyöpsähdyksen niskaani. Minusta vain nuo kaksi oikeasti muistuttavat toisiaan, vaikka Arttu sinällään onkin ihan ok mieheksi ja komea omalla tavallaan.

Vierailija
76480/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka op auttoi tota ellan ulos saamista niin op ulos

Ketju on lukittu.