Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kaikkien aikojen järkyttävin ääni tuo Artun suuteleminen...kuin kävellä mossahtelisi suossa kumisaappaat jalassa, tai jollain imukupilla vedeltäisiin. Miten saakin niin kamalan mässytyksen kuulumaan, ja vielä sviittiyönä sen tuhisevan hengityksen säestämänä...kyllä nyt on harjoittelun paikka, kun itse kuulee ja näkee tuon. Nyt varsinkin kun on isomman yleisön tiedossa voi olla turn off joillekin leideille. ..Itsellä ei ainakaan pokka pitäisi ja tulisi kylmänväristykset. Mutta eipä onneksi sellaista tilannetta ole tulossa
Samaa ääntä pitää syödessään suu auki; mossuuttaa niin, että jätemyllyn tuotokset näkyy pers*eeseen asti.
Pöytä- ja ateriointitavat kuuluvat jo peruskoulusivistykseen. Ihan varmasti on Artulle jo alakoulussa huomautettu syömisestään. Todennäköisesti on saanut kuulla molskaamisestaan muualtakin. Vain henkisesti hyvin köyhä ihminen kykenee tv-kameroiden edessä noin kuvottavan eläimelliseen syömiseen.
Hyvät tavat eivät ole niinkään itseä, vaan muita kunnioittavia, Örkkiarttu ulos !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Ellan teilaaminen menee överiksi. Kaikki tietävät että hän heittää sysimustaa ja satiirista vitsiä, te vain olette päättäneet ottaa nokkiinne. Ehkä hän on toistellut liikaa samoja juttuja, mutta tosissaanhan hän ei ole ja sen kyllä kaikki tietävät. Tämä on nyt ajojahti, missä haukutaan Ella aivan kaikesta mahdollisesta tekemisestä ja sanomisesta.
Sukupuolen haukkuminen mielestäni ala-arvoista. Ella kokee olevansa nainen ja minäkin pidän häntä naisena, vehkeet vain väärät.
Te haukutte ellan sukupuoli-identiteettiä mitä törkeimmillä keinoilla, mutta takerrutte tahallanne kaikkeen mikä liittyy Ellaan. Ja kyllä, minäkin olen naurahtanut Ellan kierolle ja mustalle huumorille. Kaveriporukassa saatamme heittää julmaa vitsiä, toki tietäen että se on vain vitsiä ja että joku voisi nokkiintua. Ella on ehkä kämmännyt siinä, että heittelee mustaa huumoria televisiossa, koska joku suuttuu aina. Nyt ollaan tehty tietoinen joukkosuuttuminen.
Minun käy sääliksi. Ja pidän tämän keskustelun kommentteja pahempana kuin yksikään Ellan satiirinen vitsi tai loanheitto. Se on julmaa, kieroa ja mustaa huumoria, silti se on vitsiä eikä totta. Huoh.
Samaa mieltä, tämä Ellan murjominen on jo joku joukkolynkkaus ja aivan maanista. Jos Ella istuukin väärin, haukutaan kaikin keinoin. Jos Ella aivastaa, haukutaan. Jos Ella harjaa hiukset, haukutaan. Alkanut mennä jo noloksi.
Sen lisäksi, jos kritisoi Kristiinaa, niin vastauksissa keskitytäänkin haukkumaan Ellaa ala-arvoisesti, vaikka hän ei edes liittyisi asiasn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että Timo ottaa Afrikkaan yhteiselle matkalle mukaan Krissen ja Joelin, mutta köyhät veks -Artulle sanoo, että voi ottaa toisen oppaan.
Samoin toivon, ettei Timo anna special-kierrosta Korkeasaareen muille kuin niille, joista hän oikeasti tykkää ja jotka tykkäävät Timosta. Hyötyjät veks.
Paula haukkui eilen timonkin yöllä ettei kukaa jaksa Kuunnella sen Afrikka ja käärme juttuja et ei ymmärrä miten katsojat jaksaa. Ettei voi ”vähempää kiinnostaa”
Paula räyhäsi kuinka tylsä Timo on
Paula on ihan asian ytimessä!
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö Eetulla on vatsatauti? Eetu on useasti ollut talossa vatsataudissa. Onko syönyt jotain epäsopivaa?
Kuka osaa sanoa?
Arttu veks ens viikolla.
Nuoli ylös veks
Nuoli alas pidetään talossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula valehtelee sujuvasti: kiva nähdä tuttavat, ei harmita lähtö ym sontaa jauhaa.
Pelaajaan kuuluukin tehdä niin. Milloin te tajuatte miten yksinkertaisesta ideasta tässä on kyse? Lopettakaa turha valittaminen, koska se on vain peliä. Keskittykää sääntöjen rikkomiseen. Antakaa asukkaiden pelata, koska se tuo viihdettä. Laiskat ihmiset sängyllä ei tuo mitään iloa taloon. Tästäkin on aikaisemmin puitu niin monta kertaa. Miksi te nyt haluatte vain värittömiä asukkaiden jäävän taloon. Ai niin eilen oli Alko kiinni. Siitä johtuu et teitä vain kaikki vit*ttaa. Kasvakaa jo ja huomenna saatte helpotusta Alkosta.
Eihän tuo Paula mitään pelaa, jauhavat vain kuinka tärkeää on olla ystävien kanssa
Bb talossa mahd pitkään ja kenen kanssa olisi kavereistaan mieluiten. Että läheisten kanssa ei halaisi finaali viikolla olla. Tämä ei ollutkaan kilpailu vaan tärkeä pysyä
Ystävänsä kanssa mahd pitkään yhdessä asuen?
Vierailija kirjoitti:
Kamera1 koko ajan tota Krissen sipsien syöntirouskutusta
Niin minustakin on kiva sitä katsoa. Olen tehnyt Krissen sipsinsyönneistä koontivideon. Paljonko maksat siitä, kun noin ole innoissasi siitä ja on vielä ihan pakko katsoa.
Arttu on niiiin ärsyttävä. Hyi ja yäk!
Vierailija kirjoitti:
Ellalla ja Artulla hyvät työllistymismahdollisuudet friikkisirkuksessa bb. n jälkeen.
Arttu näyttääkin aivan Schlitzie-nimiseltä henkilöltä joka joskus muinoin esiintyi friikkisirkuksessa. Samannäköinen on myös American horror story sarjassa esiintyvä henkilö nimeltä Pepper. Kampaus ja hymy ovat samanlaiset Artulla ja heillä!
Paljonko tuo Eetu on oikein lätrännyt rusketusainetta päälleen kun on noin kauhean ruskea mitä ei eilen ollut?
Vierailija kirjoitti:
Arttu luulee että tuo Luhdan takki on arvokas :D "Siitä saa muutaman satasen"
Tarkoittiko kuitenkin sitä kun on BB-asukin takki, voihan joku pölö sen haluta? Mutta ei kovin rikas jos satasten puutteessa.
OP oli eilen sviitissä innoissaan jopa HAMMASHARJASTA =) Samoin intoili jos saisi pyyhkeen pitää ja voisi heittää roskiin vanhan. Paula taas hehkutti että saa pitää Hesburgerin hupparin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä keskustelua ekaa kertaa lukiessani on pakko sanoa, että oon pöyristynyt siitä kuinka inhottavia aikuiset ihmiset voikaan olla. Se, että joku talossa käyttäytyy huonosti ei anna kenellekään muulle erivapautta toimia samoin suojautuen anonymiteetin taakse. Katsokaa ihmiset peiliin ennen kuin vaaditte muiden päitä pölkylle.
Voi herranduudeli sentään. Nuo ihmiset ovat itse menneet tuonne ja ihan itse puhuvat ja käyttäytyvät tuolla huonosti. Hyvin käyttäytyvistä, kivoista asukkaista ei puhuta pahaa. On päivänselvää, että asukkaista puhutaan ja heitä arvostellaan, välillä kovin sanankäänteinkin. Jos tuonne menee, pitää ymmärtää oman käyttäytymisensä syy-seuraussuhde, se on näköjään sekä sinulle että esim. Ellalle mahdotonta ymmärtää.
Ihan sama se on, että onko itse astunut julkisuuteen, kiusaaminen ei silti ole ikinä ok. Jos jollain on tarve lynkata kuka tahansa täysin netissä, on sillä henkilöllä jotain omia henkilökohtaisia ongelmia, joita yrittää kiusaamisellaan purkaa.
Jos ihminen itse käyttäytyy täysin ala-arvoisesti talossa 24/7, pitäisi vain silitellä päätä eikä kritisoida yhtään? Omalla käytöksellään voi vaikuttaa siihen, mitä henkilöstä kirjoitellaan palstoilla.
En ole missään vaiheessa sanonut ettei saisi kritisoida. Kritisoimisen ja täydellisen lyttäämisen välillä on aika iso ero. Ihan sama, mitä esimerkiksi Ella tekee talossa, ei hänen nimeään tai sukupuoltaan tarvitse silti alkaa täällä vääntelemään tai haukkumaan ulkonäköä, joka ei asiaan kuulu millään tavalla.
Krisse toivoo kovatempoista viikkotehtävää....................siinä ei sitte paljo makoilla, unohtiko sen. Lyhyt muisti, kun ei muista et on laiska.
Vierailija kirjoitti:
huuhuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mahtaa arttu toimia, jos ella nyt lähtee🤔.. Voi hyvin sanoo et nyt riitti ja poistuu omaehtosesti.. Koska muuten kaikelta uhoomiselta menee se vähänenkin pohja ja olettaa olevansa kova äijä kun poistuu itte haistatellen kaikille.. Mikä sinänsä olis katsojille win win😃👍
Olen huomannut, että monelta menee Artun uhot ja vitsit sekaisin tuon tuosta. Itse satunnaisesti kuulun niihin.
Huomasin itsestäni, että Artun murre toisinaan hämää mua, etten nyt ole aivan varma, mitä tarkoittaa.. Tuosta lähdöstä nimenomaan.
En edes lähde Artun murteella juttelemaan. Monesti sanonut, että lähtee kotiin. Ellan kanssa aiheesta puhuvat ja silloin tajusin kontekstista, että sehän tarkoittaakin, että hänet äänestetään kotiin.
Ei Artun murre ole maailman vaikea selkoisin, mutta kun siihen lisää vielä jonkun pikkupaikan omat värinät ja Artun luonteen.
Arttu selkeesti on talossa pidettykin ihminen ja sillä mä olen monesti miettinyt, että miten voi olla. Joten otin ja kuuntelin uusilla korvilla ja kyllä... Aika sovittelevahan se on ja mukava pääsääntöisesti. Lupsakkuuttakin löytyy ja niin, huumoria.
Kim sainion sanoin Arttu on suomen bb talossa Koskaa nähty ärsyttävin asukas ! Jep
Sainio on selvästikin unohtanut Annikan, enkä ihmettele. Itsekin haluaisin hänet muististani pyyhkiytyvän.
Mitä ärsyttävää siinä nyt oli?
Mun mielestä Krisu on ollut ärsyttävin asukas tähän mennessä ja sitä ennen Marika piti vuosia paikkaa.
Kaikkien aikojen ärsyttävin BB-asukas on (jaetulla 1.-sijalla): Tarina/Eevis
Meikattu Krisse on hyvännäköinen. Muuten on alle taviksen. Olisipa noin kaunis iho joskus.
Julia on ihan nätti ilman meikkiäkin mutta finninen iho. Paula on kait aina ilman meikkiä ja kauniit piirteethän sillä on, tollo ilme vain pilaa kaiken.
Ellan viimeisen illan kunniaksi: Miljoonasade - Köyhät
Vierailija kirjoitti:
Meikattu Krisse on hyvännäköinen. Muuten on alle taviksen. Olisipa noin kaunis iho joskus.
Julia on ihan nätti ilman meikkiäkin mutta finninen iho. Paula on kait aina ilman meikkiä ja kauniit piirteethän sillä on, tollo ilme vain pilaa kaiken.
Entäs talon miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu luulee että tuo Luhdan takki on arvokas :D "Siitä saa muutaman satasen"
Tarkoittiko kuitenkin sitä kun on BB-asukin takki, voihan joku pölö sen haluta? Mutta ei kovin rikas jos satasten puutteessa.
OP oli eilen sviitissä innoissaan jopa HAMMASHARJASTA =) Samoin intoili jos saisi pyyhkeen pitää ja voisi heittää roskiin vanhan. Paula taas hehkutti että saa pitää Hesburgerin hupparin.
pojat kuolasi Krissrn Arnolsdin munkkeja. Vähässä on huvit 😂
Vierailija kirjoitti:
Jonkilainen kehitystarina sekin, kuinka Timo antoi aluksi Markolle aina häätöpisteitä, mutta ovat silminnähden lähtentyneet viimeisten viikkojen aikana. Enpä usko, että ensimmäisenä toisiaan nimeämässä ensi viikolla, luulen että Timo nimeään mieluummin Artun kuin Markon.
Mun pisteet Timolle oli jo laskemassa melkoisesti, mutta eilinen nimeäminen oli niiiiiin asiaa joka sana häneltä, että nousi taas jopa finaaliainekseksi. Marko siinä vieressä nyökkäili Timon perusteille.
Hyvä, että Timo ja Marko kertoi mikä tökki - jo alunperinkin kyseenalaiset ja huono läpät ja toisten aliarvioiminen, nimittely, kiinnostavuusrankingiin laittaminen - ja tämä sama päivästä toiseen, viikosta toiseen. Ihmeen pitkään asukkaat tuota länkytystä jaksoikin.
Ja Paula & Ella & Roop & Kati : tiedoksi teille, kun se ei näytä olevan teille selvää - se on katsojat, jotka määrittelevät sen, kuka on mielenkiintoinen asukas ja ketä he haluavat katsoa, ei toiset asukkaat. On uskomattoman ylimielistä ja ennen kaikki v' tun typerää alkaa katsojien puolesta määritellä toisia asukkaita 'seinäruusuiksi', 'nojatuoleiksi' ja vastaavaksi. Ja silti joku Ella haluaa Arttunsa voittavan - Arttu joka on talon pahin makkkkkooja ollut koko kauden.
Ok, kiitän. No sitten en ihmettele.