Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
No.... joel julia marko timo ja krisse finaalissa.. Ja kaikki ansaitsis voiton, mut rahat antasin ehkä timolle.. Saattas käyttää eläinten hyväks ja se aina👍👍👍
Vierailija239019302193012 kirjoitti:
Voisko BB lähettää molemmat kotiin, jos äänestys menis 50,0% ja 50,0%? Tai itseasiassa lähettäis molemmat vaikka olis 80-20. Sen jälkeen vaan "sori, bb voi muuttaa sääntöjä, koska haluaa".
Tai sitten Paula kännissä yksin tonne sviittiin viikoks.
Markolle yskänlääkettä ja röökikielto viikoks.
Markolle on ihan turha mitään yskänlääkkeitä antaa. Röökikieltoakaan hänelle ei voi ilman nikotiinikorvaushoitoa antaa.
Vierailija kirjoitti:
Julialla on liian voimakas meikki - pitäisi korostaa joko silmiä tai huulia, ei molempia.
Mitä, eikö Joel olekaan täydellinen stylisti?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi taksi vie illalla hotellille ettei Ellan tarvi bussilla mennä alepan kautta kotiin. Ois kiusallinen näky kun drag-glamour- viitta liehuen menis lähikauppaan röökin ostoon.
Ellahan asuu Redin vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Ellan teilaaminen menee överiksi. Kaikki tietävät että hän heittää sysimustaa ja satiirista vitsiä, te vain olette päättäneet ottaa nokkiinne. Ehkä hän on toistellut liikaa samoja juttuja, mutta tosissaanhan hän ei ole ja sen kyllä kaikki tietävät. Tämä on nyt ajojahti, missä haukutaan Ella aivan kaikesta mahdollisesta tekemisestä ja sanomisesta.
Sukupuolen haukkuminen mielestäni ala-arvoista. Ella kokee olevansa nainen ja minäkin pidän häntä naisena, vehkeet vain väärät.
Te haukutte ellan sukupuoli-identiteettiä mitä törkeimmillä keinoilla, mutta takerrutte tahallanne kaikkeen mikä liittyy Ellaan. Ja kyllä, minäkin olen naurahtanut Ellan kierolle ja mustalle huumorille. Kaveriporukassa saatamme heittää julmaa vitsiä, toki tietäen että se on vain vitsiä ja että joku voisi nokkiintua. Ella on ehkä kämmännyt siinä, että heittelee mustaa huumoria televisiossa, koska joku suuttuu aina. Nyt ollaan tehty tietoinen joukkosuuttuminen.
Minun käy sääliksi. Ja pidän tämän keskustelun kommentteja pahempana kuin yksikään Ellan satiirinen vitsi tai loanheitto. Se on julmaa, kieroa ja mustaa huumoria, silti se on vitsiä eikä totta. Huoh.
Samaa mieltä, tämä Ellan murjominen on jo joku joukkolynkkaus ja aivan maanista. Jos Ella istuukin väärin, haukutaan kaikin keinoin. Jos Ella aivastaa, haukutaan. Jos Ella harjaa hiukset, haukutaan. Alkanut mennä jo noloksi.
Vierailija kirjoitti:
Oonko mä jotenki seonnut kun nyt haluan mielummin paulan ulos, vaikka viimeiset viikot oon toivonut että ella häipyy asap.
Sit täällä on toinen seonnu 😅🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä keskustelua ekaa kertaa lukiessani on pakko sanoa, että oon pöyristynyt siitä kuinka inhottavia aikuiset ihmiset voikaan olla. Se, että joku talossa käyttäytyy huonosti ei anna kenellekään muulle erivapautta toimia samoin suojautuen anonymiteetin taakse. Katsokaa ihmiset peiliin ennen kuin vaaditte muiden päitä pölkylle.
Voi herranduudeli sentään. Nuo ihmiset ovat itse menneet tuonne ja ihan itse puhuvat ja käyttäytyvät tuolla huonosti. Hyvin käyttäytyvistä, kivoista asukkaista ei puhuta pahaa. On päivänselvää, että asukkaista puhutaan ja heitä arvostellaan, välillä kovin sanankäänteinkin. Jos tuonne menee, pitää ymmärtää oman käyttäytymisensä syy-seuraussuhde, se on näköjään sekä sinulle että esim. Ellalle mahdotonta ymmärtää.
Ihan sama se on, että onko itse astunut julkisuuteen, kiusaaminen ei silti ole ikinä ok. Jos jollain on tarve lynkata kuka tahansa täysin netissä, on sillä henkilöllä jotain omia henkilökohtaisia ongelmia, joita yrittää kiusaamisellaan purkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julialla on liian voimakas meikki - pitäisi korostaa joko silmiä tai huulia, ei molempia.
Joen on tuskin sentään meikannut Juliaa?
Olispa Ella laittanut nyt jalkaan ne timanttikorkkarit joilla tuli taloon. Mutta ei, taas nuo tylsät nudet. Monessa livessä ollut pölkkykannat, ei hyvät. Timanttiset ois sopinut tohon tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Timo näyttää ihan Peteliukselta tuossa lookissa.
Toisinaan myös kuulostaa siltä.
Onko Krisse saanut jo mysteeriviestin?
Vierailija kirjoitti:
Eetu sanoo studiossa: Köyhillä ei ollut varaa äänestää.
Joo ja jos oli, köyhät pistivät viimeiset rahansa Paulan ääniin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joen on tuskin sentään meikannut Juliaa?
Kyllä meikkasi.
Joel on kuin roisto Yksin kotona leffassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä keskustelua ekaa kertaa lukiessani on pakko sanoa, että oon pöyristynyt siitä kuinka inhottavia aikuiset ihmiset voikaan olla. Se, että joku talossa käyttäytyy huonosti ei anna kenellekään muulle erivapautta toimia samoin suojautuen anonymiteetin taakse. Katsokaa ihmiset peiliin ennen kuin vaaditte muiden päitä pölkylle.
Voi herranduudeli sentään. Nuo ihmiset ovat itse menneet tuonne ja ihan itse puhuvat ja käyttäytyvät tuolla huonosti. Hyvin käyttäytyvistä, kivoista asukkaista ei puhuta pahaa. On päivänselvää, että asukkaista puhutaan ja heitä arvostellaan, välillä kovin sanankäänteinkin. Jos tuonne menee, pitää ymmärtää oman käyttäytymisensä syy-seuraussuhde, se on näköjään sekä sinulle että esim. Ellalle mahdotonta ymmärtää.
Ihan sama se on, että onko itse astunut julkisuuteen, kiusaaminen ei silti ole ikinä ok. Jos jollain on tarve lynkata kuka tahansa täysin netissä, on sillä henkilöllä jotain omia henkilökohtaisia ongelmia, joita yrittää kiusaamisellaan purkaa.
Jos ihminen itse käyttäytyy täysin ala-arvoisesti talossa 24/7, pitäisi vain silitellä päätä eikä kritisoida yhtään? Omalla käytöksellään voi vaikuttaa siihen, mitä henkilöstä kirjoitellaan palstoilla.
Krisse hakee turvaa Artusta, nytkin hokas että se jäi sohvalle, niin heti kääntyi takas ja viereen.
Vierailija kirjoitti:
No.... joel julia marko timo ja krisse finaalissa.. Ja kaikki ansaitsis voiton, mut rahat antasin ehkä timolle.. Saattas käyttää eläinten hyväks ja se aina👍👍👍
, ❤️❤️❤️
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä, että Ellan epätoivoinen ja viimeinen keino vaikuttaa katsojiin on hillua pitkin taloa Tikkurilan värinaamari ja pelkät rintsikat päällä. Arvon kanssapalstailijat, älkää antako tämän hämäännyttää itseänne - muistakaa äänestää ärsyttävin asukas veks!
Tack och adjö
Haa! Olenpa tyhmä! En yhtään osannut yhdistää tuota "lookia" Ellan sloganiin "seksi myy".
Mutta tietenkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näen pahan etiäisen, Ella tippuu ja kohauttaa pahasti studiossa. Toivottavasti ei läimäse ketään. t. Selvänäkijä jo kuudennessa polvessa
Ella osaa kyllä halutessaan käyttäytyä hyvin. Veikkaan että niin tuossakin tilanteessa.
Osaa mutta todellinen luonne on jo paljastunut. Korkeintaan jos ellan suusta pääsee jotain se on jtn nasevaa tai väärää
Timo näyttää ihan Peteliukselta tuossa lookissa.